Стържене на ламарина БМВ Е36 318 ис Проблем
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- toni_toni
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 12.03.2009
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: E38
Стържене на ламарина БМВ Е36 318 ис Проблем
Колеги като я вкарам в 6100 и нагоре усещам яко стържене на педала на газта .
Също и като карам с 200 км се усеща и ме дразни яко, стърженето е постояно и е само от 6000 оборота и нагоре.
Някой има ли идея от какво може да идва?????
Благодаря.

Също и като карам с 200 км се усеща и ме дразни яко, стърженето е постояно и е само от 6000 оборота и нагоре.
Някой има ли идея от какво може да идва?????
Благодаря.




- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Карай по-леко 

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Стържене на ламарина БМВ Е36 318 ис Проблем
Карай и не се притеснявай. Това не е стържене, а вибрации, които от колектора се предават по жилото на педала на газта. Предполагам двигателя е много шумен на 6000 оборота. Разхлабеният ангренаж е болното място на исовете, но не е никакъв проблем да се карат и така.
- toni_toni
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 12.03.2009
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: E38
Re: Стържене на ламарина БМВ Е36 318 ис Проблем
Колега това се получи след като сменях веригата.
И ако е от жилото него ли трябва да сменя?
Или е от двигателя нещо?
Дразни много от 180 нагоре вибрира яко педала на газта.
И кой ангренаж ис-а е с верига .
Или имаш нещо друго предвид.
И ако е от жилото него ли трябва да сменя?
Или е от двигателя нещо?
Дразни много от 180 нагоре вибрира яко педала на газта.
И кой ангренаж ис-а е с верига .
Или имаш нещо друго предвид.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Стържене на ламарина БМВ Е36 318 ис Проблем
toni_toni написа:Колега това се получи след като сменях веригата.
И ако е от жилото него ли трябва да сменя?
Или е от двигателя нещо?
Дразни много от 180 нагоре вибрира яко педала на газта.
И кой ангренаж ис-а е с верига .
Или имаш нещо друго предвид.
Ангренаж означава свързани две или повече колела, които се въртят в една посока при точно спазване предавателното отношение между тях. Ангренажа може да бъде с верига, или зъбен ремък. Жилото няма нищо общо с ангренажа, така че няма да го сменяш. И какво смени по-точно? Само веригата не е достатъчно. Хидравличния оптегач понякога прави мизерии. Блокира в някакво положение и веригата може да е пренатегната, или разхлабена. Най-добре иди на майстор ако толкова те дразни това. При тези, които са сменяли веригата.
- toni_toni
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 12.03.2009
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: E38
Re: Стържене на ламарина БМВ Е36 318 ис Проблем
Колега ходих при този които ми смен веригата и каза че не е от нея.
Попринцип платих за всичко
Я ми обясни че не разбрах нещо не е направил както трябва ли или не е сменил нещо?
Незнам от какво друго е това стържене
Попринцип платих за всичко
Я ми обясни че не разбрах нещо не е направил както трябва ли или не е сменил нещо?
Незнам от какво друго е това стържене
Последна промяна toni_toni на 25 Юни 2009, 17:16, променена общо 1 път
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Доколкото разбрах има предвид че веригата не ти е стегната достатъчно или е пренатегната и затова вибрира
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Виж сега, щом си сигурен, че стърженето е след смяна на веригата, има голяма вероятност да е от това. Имаше една моя тема, за капризния хидравличен обтегач. Само за М42;44 става въпрос. В моя случай на този оптегач блокираше зегерката в един от трите канала на цилиндъра. Тези канали са направени с цел преди монтажа на оптегача, буталото да влезе в цилиндъра максимално, зегерката да щракне на втория, или най-вътрешния канал, защото когато буталото е напълно излязло веригата е пренатегната и вие ужасно. Хидравличният оптегач на тези двигатели се намира в дясната част на главата и се развива с гайка. В никакъв случай не пробвай да го извадиш и да го монтираш с извадено бутало. Ако все пак го извадиш, стегни го на менгеме да изтече маслото от цилиндъра и да прибере напълно буталото. Палиш двигателя, който ще трака като стар дизел, подаваш газ до около 3000 оборота и след няколко секунди от налягането на маслото буталото ще обере луфта. И аз трябва да сменям веригата. Прекалено е разхлабена и по същия начин има стържене в педала на газта. Ето как изглежда на схемата- № 18.
Не желая да те обърквам с този оптегач, може причината за стърженето да е съвсем друга, но както виждам няма други идеи.

Не желая да те обърквам с този оптегач, може причината за стърженето да е съвсем друга, но както виждам няма други идеи.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Стържене
Интересното при мене е, че не долавям стържене от някакви обороти, а при движение със 178-180 км/час на пета скорост. До сега съм карал какви ли не коли и такова чудо не е имало. Но не му обръщам внимание, като че ли рядко го прави. Карай и си свиркай. Не се набутвай с излишни пари. Питай го твоя майстор за този оптегач дали го е сменял. Най-лошото е да го смениш с нов и проблема да си остане. Такива са ни исовете. В британските сайтове има сума теми, изписани с проблеми с ангренажа на м42м44 и като че ли няма оправяне това. Виж двувалките шестаци са друго нещо. Вместо една имат две вериги и работят много по-безшумно и без вибрации.
Последна промяна ивчо3 на 23 Юни 2009, 10:15, променена общо 1 път
- toni_toni
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 12.03.2009
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: E38
Re: Стържене
Как да не му обръщам внимание и да си свиркам колега?
Много ме дразни така да ми има нещо на колата особено като може да е от несвършена работа на някои.
В събота или неделя ще ходя да е види явор от форума да видим тои какво ще каже. Дано да е от нещо друго да не е от веригата.
Вече незнам.
Много ме дразни така да ми има нещо на колата особено като може да е от несвършена работа на някои.
В събота или неделя ще ходя да е види явор от форума да видим тои какво ще каже. Дано да е от нещо друго да не е от веригата.
Вече незнам.

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Стържене
Който и да питаш- Явор, Ясен, бат Кольо, ще ти каже едно и също- карай си колата и не му обръщай внимание. Вярно дразнещо е това, но са виновни конструкторите на тези двигатели, има нещо недобре изчислено.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани