съеденител

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 13.04.2008
Пол: Мъж
Кара: ски и свири на цигулка

съеденител

Мнение от super_mario » 19 Юни 2009, 19:19

абе колеги да попитам дано не се повтаря темата(неможах да намеря в търсачката такава) ставали съеденител от 316 на 320 е36 говоря за цял комплект :?:
БМВ е религия чада мой ,споменаването на Марката до марки като опел и други кокошарници е обидно ! Карайте си там недозавиващите, балонообразни, бавнооборотни автомобилчета, чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 опела!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 19 Юни 2009, 19:43

Не става естествено ,натоварването и конете са други
Слагай лек маховик от м20 и съединител и стартер пак от м20
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 13.04.2008
Пол: Мъж
Кара: ски и свири на цигулка

Мнение от super_mario » 19 Юни 2009, 19:54

не тук не става въпрос да си сменям съеденителя(да чукна на дърво моя е здрав още)а защото имам един комплект от 316 м40 а е в пефектно състояние та си викам ако са едни и същи да не го продавам този,а да си го оставя ако моя здаде багажа да си имам резервен ама щом е така ще го продавам тогава :!:
БМВ е религия чада мой ,споменаването на Марката до марки като опел и други кокошарници е обидно ! Карайте си там недозавиващите, балонообразни, бавнооборотни автомобилчета, чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 опела!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 20 Юни 2009, 9:57

Smoocki написа:Не става естествено ,натоварването и конете са други
Слагай лек маховик от м20 и съединител и стартер пак от м20


Не е така! Съединителите от 316 до 325 са еднакви доколкото знам, ама трябва да се провери в realoem за по-сигурно. Защото разликата във въртящия момент е не повече от 20-25нм

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 20 Юни 2009, 10:10

Четири цилиндровите са с 215мм диск
Шестаците 320 и 325 са с 228мм.,
като 328 е 240мм.
На М3 пак е 240мм. но е по раличен от този на 328.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 13.04.2008
Пол: Мъж
Кара: ски и свири на цигулка

Мнение от super_mario » 20 Юни 2009, 16:14

май май наистина няма да стане
БМВ е религия чада мой ,споменаването на Марката до марки като опел и други кокошарници е обидно ! Карайте си там недозавиващите, балонообразни, бавнооборотни автомобилчета, чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 опела!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Мнение от Dream_BMW » 21 Юни 2009, 9:24

Сравни ги бе марио хахах Станимир има свален комплект от 320-ката си иди и го сравни с твоя от 316-ката и всичко ще ти стане ясно.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 13.04.2008
Пол: Мъж
Кара: ски и свири на цигулка

Мнение от super_mario » 21 Юни 2009, 12:47

Dream_BMW написа:Сравни ги бе марио хахах Станимир има свален комплект от 320-ката си иди и го сравни с твоя от 316-ката и всичко ще ти стане ясно.

ами да беше ми казал по рано бря луд :D
БМВ е религия чада мой ,споменаването на Марката до марки като опел и други кокошарници е обидно ! Карайте си там недозавиващите, балонообразни, бавнооборотни автомобилчета, чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 опела!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Разумно
Детайли за колата: Измамна

Мнение от beco109 » 21 Юни 2009, 17:28

Има разлика и тя идва не само от кубицие и конете има осоненно значение дали колата е с или без климатик от там идва и разликата къде са разполойени демферите. Дали на притискатела или на маховика. Срещал съм и да има пружини и по двете. :) Успех имаче да стане. Божа работа.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Мнение от Dream_BMW » 21 Юни 2009, 18:26

Наистина нещата не опират само до размери а и до това дали демфера е двумасов или не,но на повечето е такъв ако са с климатик.Няма гаранция че от 320 М52 мотора ще е същия както на 320 М50 мотора и както на 316 мотора.В магазините за части имат каталози и там е ясна картинката,там трябва да се пита.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook