колата ми стана тромава; м40 1.6 93та год.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 25.06.2008

колата ми стана тромава; м40 1.6 93та год.

Мнение от toni3d1 » 08 Юни 2009, 20:46

здравейте колеги . От скоро колата ми стана много мудна . като карам имам чувството , че карам на ръчна или че катеря стръмно място . проблема е най-забележим до 3000 оборота след това тръгва по-добре . но като давам газ колата слабо реагира . все е педала се движи на празен ход . някак си тромава е колата и това ме дразни . преди беше стрела . само да спомена че става въпрос за 1.6 , 93та год м40 . преди си беше оган . сега ..... Някой сеща ли се за нещо . то причините може да са много . аз си мисля дали няма някакво запушване на ауспуховата система . като напр паднала вата от гърнето .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 184
Регистриран на: 3.04.2008

Мнение от krasman » 08 Юни 2009, 22:43

може би задръстен катализатор :roll:
BMW-"Шофирай с удоволствие"
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 25.06.2008

Мнение от toni3d1 » 08 Юни 2009, 23:01

krasman написа:може би задръстен катализатор :roll:
дали ако отвия ламда сондата да излизат изгорелите газове от там няма да разбера дали е катазлизатора . ако след махането на ламбдата се оправи значи е задрастен . но наистина все 1 е запушен ауспуха . аз давам газ , двигателя някак си се тормози сякаш катеря нз каква височна .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 184
Регистриран на: 3.04.2008

Мнение от krasman » 08 Юни 2009, 23:14

едвали със сондата ще стане :| ,тя на 3000-3500 почва да впръсква повече гориво и продухва малко за туй ти се струва че се поопрая.това е мое мнение де,нека и другите кажат. ;)
BMW-"Шофирай с удоволствие"
Изображение


Аватар
Мнения: 398
Регистриран на: 14.11.2007
Местоположение: Бургас
Кара: Бавно м52б28

Мнение от komarchyyyy » 08 Юни 2009, 23:57

Отиди и го махни катализатора и си сложи едно гарне на негово място ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 25.06.2008

Мнение от toni3d1 » 09 Юни 2009, 0:47

няма ли да даде грешка в компа ? ако махна катализатора .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 12.07.2007
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136
Мечтае да кара: e30 m3

Мнение от shengi » 09 Юни 2009, 1:17

Ламбдата ти е преди катализатора.След нея и цялата генерация да махнеш няма проблеми.Виж горивен въздушен филтър може и някаде по въздуха да ти е проблема нацепени маркучи и прочие/при мен леко беше се цепнал и колата не вървеше/ но не играеха обороти и прочие просто в началото беше по мудна после почна и да заглъхва след подаване на газ.Така че дерзай катализаторите май още има кой да ги купува разгледай из купува под форума.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 8.06.2009

Мнение от k1lcone » 09 Юни 2009, 10:01

кога последно си сменял филтри?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

Мнение от PIPERKOV » 09 Юни 2009, 12:17

Моята от 5 години е така,какво ли не съм правил и сонди съм отка4ал и катализатора съм махнал,кабели све6ти,дюзите са наред ТПСа съ6то дебита и няма оправия,на вси4ки диагностики показва 4е е супер а тя не е съ6то като твоята и по ло6ото е 4е никои неможе да каже какво става,ако ти намери6 ре6ението на твоя проблем пи6и едно ЛС

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 25.06.2008

Мнение от toni3d1 » 09 Юни 2009, 15:00

горивен и въздушен филтър съм сменял преди около 6-7000 км свещите и те са новички , диагностика е правена . днес се сетих , че след като 1ни майстори ми гледаха колата оттогава стана така и се сетих , че се базикаха с жилото на газта . Надегнах го малко и сега колата полудя ! просто е имало луфт , но тъй като педала на газта е с пружина и неможе да се усети този празен ход . нз дали не си въобразявам но мисля , че сега е мн по-добре .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 3.08.2008
Местоположение: Навсякъде
Пол: Мъж
Кара: ИНТЕРЕСНО!
Мечтае да кара: в гр.Толбухин :)
Детайли за колата: В клуба на 20+

Мнение от mladi » 09 Юни 2009, 20:04

toni3d1 написа:горивен и въздушен филтър съм сменял преди около 6-7000 км свещите и те са новички , диагностика е правена . днес се сетих , че след като 1ни майстори ми гледаха колата оттогава стана така и се сетих , че се базикаха с жилото на газта . Надегнах го малко и сега колата полудя ! просто е имало луфт , но тъй като педала на газта е с пружина и неможе да се усети този празен ход . нз дали не си въобразявам но мисля , че сега е мн по-добре .
:yes: Иначе,мислих да ти кажа освен всички горе изброени от колегите да пробваш с нов дебитомер та дори и от 318i!
ISTINSKI PRIATEL E NE TOZI,KOITO TI BARSHE SALZITE,A TOZI KOITO NE TE KARA DA PLACHESH!
В КАКЪВ СВЯТ ЖИВЕЕМ,ЩОМ ДА ВЪРНЕШ НЕЩО,КОЕТО НЕ ТИ ПРЕНАДЛЕЖИ Е ГОЛЯМ ПОДВИГ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 20.06.2007
Местоположение: Бургас
Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi

Мнение от hristo4 » 09 Юни 2009, 22:23

Става ли,с дебитомер на 1.8-че съм същия? :uups: :uups: :uups:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

Мнение от super_bojo » 10 Юни 2009, 0:52

покарай и сподели как е може да се оправи

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: колата ми стана тромава; м40 1.6 93та год.

Мнение от ивчо3 » 10 Юни 2009, 10:01

toni3d1 написа:здравейте колеги . От скоро колата ми стана много мудна . като карам имам чувството , че карам на ръчна или че катеря стръмно място . проблема е най-забележим до 3000 оборота след това тръгва по-добре . но като давам газ колата слабо реагира . все е педала се движи на празен ход . някак си тромава е колата и това ме дразни . преди беше стрела . само да спомена че става въпрос за 1.6 , 93та год м40 . преди си беше оган . сега ..... Някой сеща ли се за нещо . то причините може да са много . аз си мисля дали няма някакво запушване на ауспуховата система . като напр паднала вата от гърнето .

От горещото време е това. Пробвай да покараш сутрин рано когато е още хладен въздуха. Тези двигатели с металните смукателни колектори до един са спънати през лятото. 20-30 градуса по Целзий покачване на температурата се равнява по груби сметки с около 5% спадане на мощността и между 5 и 10% намаляване на въртящия момент.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

Мнение от PIPERKOV » 10 Юни 2009, 13:51

с дебитомер от 1.8 нестава пробвал съм от другата ми Е36ца,настроен е да работи за 1.8 а не за 1.6

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook