Грешки при диягностика
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- Димитър Димитров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 328
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Атомната столица.
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно.
- Мечтае да кара: сАмоЛеТ
Грешки при диягностика
Колеги колата ми е36 / М52В28 / постоянно дава следните 2 грешки и влиза в авариен режим дайте някаква информация какво да направя за да не ги дава тези грешки:
52 Магнет вентил клапа отработени газове
214 Датчик за скорост на движение
Предварително благодаря за компетентните отговори
52 Магнет вентил клапа отработени газове
214 Датчик за скорост на движение
Предварително благодаря за компетентните отговори
- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
Второто не би трябвало да ти създава особени проблеми. За сметка на това километража ти сигурно не работи. А първото нямам представа дали има някви клапани за отработените газове 


Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: Грешки при диягностика
Херо написа:52 Магнет вентил клапа отработени газове
214 Датчик за скорост на движение
Първа грешка е ,електро вакумният клапан който управлява EGR клапана, или е прекъснал или е вкъсил или работи некоректно- причини !..самият клапан, кабелите сбързваши го към ECU или самото ECU .
втората грешка е така нареченият VSS sensor , приините съшите ,..самият сензор , кабели или ECU
Дефектите, ако са такива трябва да се изследват и отстранят в кадърен сервиз,,,,,,,-успех!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
VVS Sensor- това трябва да е датчика за скоростта на дифа.
Виж да не са му се скъсали кабелите на буксата.
Определено е важен когато има проблем с него компа си мисли че си на място и бърка в оборотите.
Виж да не са му се скъсали кабелите на буксата.
Определено е важен когато има проблем с него компа си мисли че си на място и бърка в оборотите.

- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
vld написа:VVS Sensor- това трябва да е датчика за скоростта на дифа.
Виж да не са му се скъсали кабелите на буксата.
Определено е важен когато има проблем с него компа си мисли че си на място и бърка в оборотите.
на мен ми даваше грешка сензора на дифа , беше събрал стружки - след изчистването няма проблем /нема да опоменавам защо беше събрал стружки /

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Грешки при диягностика
Херо написа:Колеги колата ми е36 / М52В28 / постоянно дава следните 2 грешки и влиза в авариен режим дайте някаква информация какво да направя за да не ги дава тези грешки:
52 Магнет вентил клапа отработени газове
214 Датчик за скорост на движение
Предварително благодаря за компетентните отговори
Мисля че първото ти е клапан №16 от схемата...

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Strabex
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 5.07.2005
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: '09 E60 535d
Re: Грешки при диягностика
Херо написа:214 Датчик за скорост на движение
заради тая грешка ти влиза в авариен режим. Различните двигатели взимат сигнал за скороста или през изхода от таблото или директно от датчика. Сега като сте сложили двигателя не сте навързали правилно инсталацията при буксата Х20 и затова става така.
- Димитър Димитров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 328
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Атомната столица.
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно.
- Мечтае да кара: сАмоЛеТ
Re: Грешки при диягностика
Strabex написа:Херо написа:214 Датчик за скорост на движение
заради тая грешка ти влиза в авариен режим. Различните двигатели взимат сигнал за скороста или през изхода от таблото или директно от датчика. Сега като сте сложили двигателя не сте навързали правилно инсталацията при буксата Х20 и затова става така.
Дй някаква идея как да го оправя товя, или по скоро някой специалист /правил го и друг/ път да ми го оправи
- Strabex
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 5.07.2005
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: '09 E60 535d
Re: Грешки при диягностика
Херо написа:Strabex написа:Херо написа:214 Датчик за скорост на движение
заради тая грешка ти влиза в авариен режим. Различните двигатели взимат сигнал за скороста или през изхода от таблото или директно от датчика. Сега като сте сложили двигателя не сте навързали правилно инсталацията при буксата Х20 и затова става така.
Дй някаква идея как да го оправя товя, или по скоро някой специалист /правил го и друг/ път да ми го оправи
който ти е слагал двигателя отиди да си довърши работата

- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Грешката за "клапан изгорели газове"ти е дава,защото не си свързал един вакум към клапата на крайното гърне.За целта ти трябва и оригинално гърне от 2,8ца с клапана не едната цеф.Като се закачи въпросния вакум,който ти сега сигорно си запушил колата ще тръгне още по добре в нискте обороти.
А относно ":сензор скорост"като се свързвали евс-а има един черен кабел,който трябва да снади с един черен,който отива в таблото и минава през буксата X20 на пин.20.От евс-а излиза черен кабел на 12пин. като трябва да мине през таблото "instrument cluster" на дясната букса на таблото.Там има само един черен кабел.И после от X20 същия този кабел отива в ЕКУ-то на пин.36 мисля.
Взимаш мултицета,пускаш го на зумер и почваш да мериш тези пинове,трябва да нямаш връзка.Като навържеш черният кабел всичко трябва да заспи,и съответно трябва да имаш връзка междо всичките тези пинове.
Не питай от къде знам
А относно ":сензор скорост"като се свързвали евс-а има един черен кабел,който трябва да снади с един черен,който отива в таблото и минава през буксата X20 на пин.20.От евс-а излиза черен кабел на 12пин. като трябва да мине през таблото "instrument cluster" на дясната букса на таблото.Там има само един черен кабел.И после от X20 същия този кабел отива в ЕКУ-то на пин.36 мисля.
Взимаш мултицета,пускаш го на зумер и почваш да мериш тези пинове,трябва да нямаш връзка.Като навържеш черният кабел всичко трябва да заспи,и съответно трябва да имаш връзка междо всичките тези пинове.
Не питай от къде знам

- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
Мене ми е махната клапата, но такава грешка не ми дава, така че не вярвм да е от това

Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани