Грешки при диягностика

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 328
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Атомната столица.
Пол: Мъж
Кара: внимателно.
Мечтае да кара: сАмоЛеТ

Грешки при диягностика

Мнение от Димитър Димитров » 31 Май 2009, 23:57

Колеги колата ми е36 / М52В28 / постоянно дава следните 2 грешки и влиза в авариен режим дайте някаква информация какво да направя за да не ги дава тези грешки:

52 Магнет вентил клапа отработени газове
214 Датчик за скорост на движение

Предварително благодаря за компетентните отговори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1448
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: София

Мнение от KickingKing » 01 Юни 2009, 3:27

Второто не би трябвало да ти създава особени проблеми. За сметка на това километража ти сигурно не работи. А първото нямам представа дали има някви клапани за отработените газове :confused:
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Изображение
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 921
Регистриран на: 23.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: яки шестаци...

Мнение от EnimEn » 01 Юни 2009, 4:56

да не става въпрос за ламбдите?
друго клапана за картерни, но на него няма датчици ... :dunno:
Изображение
Read the fuckin` MANUAL!!!
Never took this road before... destination unknown!

"Good drivers,Just drive!"

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 24.06.2008

Re: Грешки при диягностика

Мнение от rockton » 01 Юни 2009, 9:02

Херо написа:52 Магнет вентил клапа отработени газове
214 Датчик за скорост на движение

Първа грешка е ,електро вакумният клапан който управлява EGR клапана, или е прекъснал или е вкъсил или работи некоректно- причини !..самият клапан, кабелите сбързваши го към ECU или самото ECU .
втората грешка е така нареченият VSS sensor , приините съшите ,..самият сензор , кабели или ECU
Дефектите, ако са такива трябва да се изследват и отстранят в кадърен сервиз,,,,,,,-успех!

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 01 Юни 2009, 10:08

VVS Sensor- това трябва да е датчика за скоростта на дифа.
Виж да не са му се скъсали кабелите на буксата.
Определено е важен когато има проблем с него компа си мисли че си на място и бърка в оборотите.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 902
Регистриран на: 26.10.2008
Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
Пол: Мъж
Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
Мечтае да кара: ///M

Мнение от mitrax » 01 Юни 2009, 10:21

vld написа:VVS Sensor- това трябва да е датчика за скоростта на дифа.
Виж да не са му се скъсали кабелите на буксата.
Определено е важен когато има проблем с него компа си мисли че си на място и бърка в оборотите.

на мен ми даваше грешка сензора на дифа , беше събрал стружки - след изчистването няма проблем /нема да опоменавам защо беше събрал стружки /
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Грешки при диягностика

Мнение от ~Мишо~ » 01 Юни 2009, 10:38

Херо написа:Колеги колата ми е36 / М52В28 / постоянно дава следните 2 грешки и влиза в авариен режим дайте някаква информация какво да направя за да не ги дава тези грешки:

52 Магнет вентил клапа отработени газове
214 Датчик за скорост на движение

Предварително благодаря за компетентните отговори

Мисля че първото ти е клапан №16 от схемата...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 5.07.2005
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: '09 E60 535d

Re: Грешки при диягностика

Мнение от Strabex » 01 Юни 2009, 11:16

Херо написа:214 Датчик за скорост на движение


заради тая грешка ти влиза в авариен режим. Различните двигатели взимат сигнал за скороста или през изхода от таблото или директно от датчика. Сега като сте сложили двигателя не сте навързали правилно инсталацията при буксата Х20 и затова става така.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 328
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Атомната столица.
Пол: Мъж
Кара: внимателно.
Мечтае да кара: сАмоЛеТ

Re: Грешки при диягностика

Мнение от Димитър Димитров » 01 Юни 2009, 17:24

Strabex написа:
Херо написа:214 Датчик за скорост на движение


заради тая грешка ти влиза в авариен режим. Различните двигатели взимат сигнал за скороста или през изхода от таблото или директно от датчика. Сега като сте сложили двигателя не сте навързали правилно инсталацията при буксата Х20 и затова става така.


Дй някаква идея как да го оправя товя, или по скоро някой специалист /правил го и друг/ път да ми го оправи

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 5.07.2005
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: '09 E60 535d

Re: Грешки при диягностика

Мнение от Strabex » 02 Юни 2009, 1:00

Херо написа:
Strabex написа:
Херо написа:214 Датчик за скорост на движение


заради тая грешка ти влиза в авариен режим. Различните двигатели взимат сигнал за скороста или през изхода от таблото или директно от датчика. Сега като сте сложили двигателя не сте навързали правилно инсталацията при буксата Х20 и затова става така.


Дй някаква идея как да го оправя товя, или по скоро някой специалист /правил го и друг/ път да ми го оправи


който ти е слагал двигателя отиди да си довърши работата ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 02 Юни 2009, 10:31

Грешката за "клапан изгорели газове"ти е дава,защото не си свързал един вакум към клапата на крайното гърне.За целта ти трябва и оригинално гърне от 2,8ца с клапана не едната цеф.Като се закачи въпросния вакум,който ти сега сигорно си запушил колата ще тръгне още по добре в нискте обороти.
А относно ":сензор скорост"като се свързвали евс-а има един черен кабел,който трябва да снади с един черен,който отива в таблото и минава през буксата X20 на пин.20.От евс-а излиза черен кабел на 12пин. като трябва да мине през таблото "instrument cluster" на дясната букса на таблото.Там има само един черен кабел.И после от X20 същия този кабел отива в ЕКУ-то на пин.36 мисля.
Взимаш мултицета,пускаш го на зумер и почваш да мериш тези пинове,трябва да нямаш връзка.Като навържеш черният кабел всичко трябва да заспи,и съответно трябва да имаш връзка междо всичките тези пинове.
Не питай от къде знам ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1448
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: София

Мнение от KickingKing » 02 Юни 2009, 13:04

Мене ми е махната клапата, но такава грешка не ми дава, така че не вярвм да е от това
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Изображение
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook