Машинката за отваряне/ затваряне шибидаха? - оправено

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: София, България
Кара: БМВ 325 ТД '93
Детайли за колата: тъмно син металик

Машинката за отваряне/ затваряне шибидаха? - оправено

Мнение от miroslav4ev » 24 Май 2009, 10:17

Става въпрос за моторчето, което отваря и затваря шибидаха. Някой знае ли къде се намира, как се сменя, откъде да изнамеря такава джаджа, колко струва?
Благодаря предварително ;)
Последна промяна miroslav4ev на 27 Май 2009, 11:03, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Мнение от ares2 » 24 Май 2009, 10:25

до плафона има един капак ( на които ти е копчето за отваряне ) леко го отваряш и ще видиш моторчето. Подготви си една евреиска звезда и за другото ще се ориентираш сам.
Преди да сваляш каквото и да е било провери бушон номер 1 ( 30А ) :)
като го свалиш го тестваи.. ако не работи тук колегите ще ти предложат веднага друго моторче

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 24 Май 2009, 11:03

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: София, България
Кара: БМВ 325 ТД '93
Детайли за колата: тъмно син металик

Мнение от miroslav4ev » 24 Май 2009, 18:49

tsb_bg написа:Изображение

Мерси колега ;)
ares2 написа:до плафона има един капак ( на които ти е копчето за отваряне ) леко го отваряш и ще видиш моторчето. Подготви си една евреиска звезда и за другото ще се ориентираш сам.
Преди да сваляш каквото и да е било провери бушон номер 1 ( 30А ) :)
като го свалиш го тестваи.. ако не работи тук колегите ще ти предложат веднага друго моторче

Замерих го работи, даже и пробвах един от резервните ама тц.
Мерси и на теб колега, ще са ми полезни и двата отговора.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 29.10.2007
Местоположение: в град без закони
Пол: Мъж

Мнение от agent smit » 25 Май 2009, 1:47

Това моторче има и реле до него. Преди да купуваш ново моторче, провери релето дали контактува? Също така тествай и бутона за управление.

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 25 Май 2009, 9:57

Не е зле простао инфорвативно да вметна....
При мен,понеже съм с ръчка,мислех да го направя ел.,щото зъбното колело,което движи жилата има счупени зъби и прескача.Попадна ми в една севлиевска автоморга,но се отказах-искаше му 80лв.В последствие ми попадна ръчно от 320i `91.Самото механизъмче е по-малко и изцяло с пластмасов корпус,но захващането му е същото,спрямо оригиналното ми.Смених го,смазах системката с грес и сега е на 6 ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: София, България
Кара: БМВ 325 ТД '93
Детайли за колата: тъмно син металик

Мнение от miroslav4ev » 25 Май 2009, 10:04

ned_gm28 написа:Не е зле простао инфорвативно да вметна....
При мен,понеже съм с ръчка,мислех да го направя ел.,щото зъбното колело,което движи жилата има счупени зъби и прескача.Попадна ми в една севлиевска автоморга,но се отказах-искаше му 80лв.В последствие ми попадна ръчно от 320i `91.Самото механизъмче е по-малко и изцяло с пластмасов корпус,но захващането му е същото,спрямо оригиналното ми.Смених го,смазах системката с грес и сега е на 6 ;)

Къде се намира това зъбно колело, колега?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 25 Май 2009, 10:09

Като свалиш машинката се вижда,от горната страна.То се зацепва с жилата,движещи се в металните тръбички.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: София, България
Кара: БМВ 325 ТД '93
Детайли за колата: тъмно син металик

Мнение от miroslav4ev » 25 Май 2009, 10:36

ned_gm28 написа:Като свалиш машинката се вижда,от горната страна.То се зацепва с жилата,движещи се в металните тръбички.

Мерси колега. Сигурно и при мен е там проблема, защото и моя шибидах трака. Ще ги поразгледам нещата. Аз ще дам за направа на едно такова зъбно колело на един познат стругар, ако е в него проблема.
Мерси още веднъж на всички отзовали се :bowdown:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 25 Май 2009, 11:19

Е , то на струг няма да стане това колело , но първо виж от какво е , пък тогава си прави планове...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Мнение от ares2 » 25 Май 2009, 12:49

miroslav4ev написа:
ned_gm28 написа:Като свалиш машинката се вижда,от горната страна.То се зацепва с жилата,движещи се в металните тръбички.

Мерси колега. Сигурно и при мен е там проблема, защото и моя шибидах трака. Ще ги поразгледам нещата. Аз ще дам за направа на едно такова зъбно колело на един познат стругар, ако е в него проблема.
Мерси още веднъж на всички отзовали се :bowdown:


колега ако се окаже механичен и много сложен проблем направо един нов шибедах и забравяш. 80 - 90 лв са някъде
моторчето пасва и на ръчния и забравяш за всичко.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: София, България
Кара: БМВ 325 ТД '93
Детайли за колата: тъмно син металик

Мнение от miroslav4ev » 27 Май 2009, 11:05

Мерси на всички. Проблема се оказа следният: Едното винтче, което държи моторчето беше не оригинално, по-късо. Съответно се е разхлабило и паднало, при което моторчето е пропаднало, зъбното колело е излезнало от релсата и не движи механизма. Ново винтче и всички е ОК. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 28 Май 2009, 0:07

miroslav4ev написа:Мерси на всички. Проблема се оказа следният: Едното винтче, което държи моторчето беше не оригинално, по-късо. Съответно се е разхлабило и паднало, при което моторчето е пропаднало, зъбното колело е излезнало от релсата и не движи механизма. Ново винтче и всички е ОК. ;)

Тия болчета верно много капризни , на Flymen люка беше блокирал а болчетата само се бяха охлабили... стегнахме и сега реже пръсти.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 17.06.2012
Местоположение: София
Кара: е46 м43

Re: Машинката за отваряне/ затваряне шибидаха? - оправено

Мнение от santo3 » 04 Фев 2013, 1:37

Колеги някой може ли да каже как да свържа този бутон за да поткарам моторчето.
Както се досещате си взех моторче да си сменя ръчката на шибидаха:)

Ето бутона:
http://picbg.net/u/71530/54687/690775.jpg

Това са му жиците които са 4 на брой
http://picbg.net/u/71530/54687/690778.jpg

Ето и моторчето:
http://picbg.net/u/71530/54687/690776.jpg

И буксата с 5-те жици
http://picbg.net/u/71530/54687/690777.jpg

Другата букса на моторчето е за + и -. Тя така да се каже ми е ясна :)

Дали ще стане хубридната връзка между бутона който имам и буксата на моторчето ?
:help: :help: :help:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook