е36 не пали.....
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- shiklev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 7.02.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: ме да се смея
- Мечтае да кара: здраво bmw
- Детайли за колата: черна дупка
е36 не пали.....
Здравейте колеги,
проблема е следния:
колата си работеше екстра(М50Б20)обаче се наложи смяна на блока
и малко сега колата не пали.....
колата не дава искра и не дава напрежение на бензиновата помпа...
П.С.като бензиновата помпа работи,релето и работи,датчика на коляновия вал е здрав,бубините са здрави,компа е здрав и пак не ПАЛИ!
Моля помогнете.....
проблема е следния:
колата си работеше екстра(М50Б20)обаче се наложи смяна на блока
и малко сега колата не пали.....
колата не дава искра и не дава напрежение на бензиновата помпа...
П.С.като бензиновата помпа работи,релето и работи,датчика на коляновия вал е здрав,бубините са здрави,компа е здрав и пак не ПАЛИ!
Моля помогнете.....
- shiklev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 7.02.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: ме да се смея
- Мечтае да кара: здраво bmw
- Детайли за колата: черна дупка
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
с гаранция 6те омотали не6то зака4ете е на диагностика и 6те видите то4но какви и има др на4ин няма вероятно е да сте объркали буксите на дат4иците на хол (еднакива и се бъркат) разменете ги и пак пробваите
- shiklev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 7.02.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: ме да се смея
- Мечтае да кара: здраво bmw
- Детайли за колата: черна дупка
за съжаление нищо не сме сбъркали и всичко е вързано.....
само май центровката може да е объркана малко,но това ще повлияе ли на компа че да няма искра?
само май центровката може да е объркана малко,но това ще повлияе ли на компа че да няма искра?
- shiklev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 7.02.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: ме да се смея
- Мечтае да кара: здраво bmw
- Детайли за колата: черна дупка
- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
за целта
взимаш 1 брой работеща свещ и почваш от кабел N1 към N6 откачаш слагаш свеща и я опираш на маса някъде по матора съответно някой авер чуква по 1-2 оборота със стартера ти гледаш за гръмотевица
(дръж с изолирани клещи че някой път се къдри косъма
).
ако няма още на първия втория цилиндър няма смисъл да продължаваш а се връщаш назад по ел.система.
ако има ток търсиш проблеми горивна система.
взимаш 1 брой работеща свещ и почваш от кабел N1 към N6 откачаш слагаш свеща и я опираш на маса някъде по матора съответно някой авер чуква по 1-2 оборота със стартера ти гледаш за гръмотевица
(дръж с изолирани клещи че някой път се къдри косъма

ако няма още на първия втория цилиндър няма смисъл да продължаваш а се връщаш назад по ел.система.
ако има ток търсиш проблеми горивна система.

Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
сега ми дойде на акъла да не сте забравили някой кабел маса 

Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
- shiklev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 7.02.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: ме да се смея
- Мечтае да кара: здраво bmw
- Детайли за колата: черна дупка
значи....
датчика на разпределителния вал беше изгорял...хахаха
и го сменихме днес,изчистих грешките на компа и......
колата отново не запали!
датчика на разпределителния вал беше изгорял...хахаха
и го сменихме днес,изчистих грешките на компа и......
колата отново не запали!
Последна промяна shiklev на 28 Май 2009, 20:16, променена общо 1 път
- shiklev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 7.02.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: ме да се смея
- Мечтае да кара: здраво bmw
- Детайли за колата: черна дупка
dangerous написа:сега ми дойде на акъла да не сте забравили някой кабел маса
може ли от една маса да не пали?
и някои знае ли дали БМВ е36 2.0ванус 92година има датчик за обръщане на колата и ако има каде седи?
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- shiklev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 7.02.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: ме да се смея
- Мечтае да кара: здраво bmw
- Детайли за колата: черна дупка
bmwdriver написа:Естествено,че няма да запали, ако не сте закачили масата на двигателя.
еми и аз така си мисля....но аз питах за някоя друга маса (няква малка,я за компа я за нещо друго обаче от която няма да пали).
иначе тази на мотора си е закачена,на корпоса на компа и на двигателя има маса и по време на "палене"
някакви други предложения....
какво може да не е закачено та да няма искра и бензин


- shiklev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 7.02.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: ме да се смея
- Мечтае да кара: здраво bmw
- Детайли за колата: черна дупка
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани