Смяна на накладки
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Смяна на накладки
Колеги моля за малко разясняване. Намерих схемата в реалоема за устроиството на апарата на предните колела за компака. Въпроса ми е можели някои да ми разясни по тази схема дали има някаква тънкост за да мога да си сменя наклатките и диковете. Прилагам линк към схемата: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=34&fg=05
До колкоте виждам и знам в задната част на апарата има два болта шестограми които трябва да се развият за да се отвори апарата за да сменя наклатките. Заедно с тях искам да сменя и дисковете. Можели да се свали целия апарат без да развивам маркуча за спирачната течнос. Гледах в търсачка но там нещо не можах да открия това което ми трябва. Ако го има и е разсиквано ще помоля някои колега да ми даде линка защото аз не можах да открия такава тема. Просто ако може по тази схема която съм дал някои с две думи да ми каже какъв е реда на нещата. Аз съм достатъчно технически грамотен и мога и сам да се оправя. Но за да не изгубя един час докато разбера по какъв ред се прави тази интервенция, ще помоля за някои да ми го каже първо кое се прави и така. Благодаря предварително на отзовалите се колеги...
П.С. За това което казах че съм технически грамотен имах предвит, че с много малко инфо от ваша страна ще разбера какво трябва да се прави. Не искам да ми пишете някакви романи просто на кратко кое как е и дали има някакви тъкости. И просто да стане по най бързия и прост начин...
До колкоте виждам и знам в задната част на апарата има два болта шестограми които трябва да се развият за да се отвори апарата за да сменя наклатките. Заедно с тях искам да сменя и дисковете. Можели да се свали целия апарат без да развивам маркуча за спирачната течнос. Гледах в търсачка но там нещо не можах да открия това което ми трябва. Ако го има и е разсиквано ще помоля някои колега да ми даде линка защото аз не можах да открия такава тема. Просто ако може по тази схема която съм дал някои с две думи да ми каже какъв е реда на нещата. Аз съм достатъчно технически грамотен и мога и сам да се оправя. Но за да не изгубя един час докато разбера по какъв ред се прави тази интервенция, ще помоля за някои да ми го каже първо кое се прави и така. Благодаря предварително на отзовалите се колеги...
П.С. За това което казах че съм технически грамотен имах предвит, че с много малко инфо от ваша страна ще разбера какво трябва да се прави. Не искам да ми пишете някакви романи просто на кратко кое как е и дали има някакви тъкости. И просто да стане по най бързия и прост начин...
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
трябва да върнеш цилиндърчето с нещо. аз като сменях моите скоро ползвах една щанга и стана доста бързо. след това ще се ориентираш. няма нужда да махаш маркучето и тн.
вече за диска не мога да кажа. има по компетентни колеги
вече за диска не мога да кажа. има по компетентни колеги
Колега изтегляш си някое от ръководствата (а не е лошо и двете) и там ще намериш отговорите на доста въпроси
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=19053
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=19053
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
tsb_bg написа:Колега изтегляш си някое от ръководствата (а не е лошо и двете) и там ще намериш отговорите на доста въпроси
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=19053
Колега мерси за линка но на него нищо не се отваря. Все пак мерси за отговорите. Утре ще е разхварля и ако има нещо пак ще питам. За това моля админите за сега да не заключват темата да е оставят поне до Неделя. Благодаря предварително...
- belial
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320
аз преди 2 седмици си смених накладките и става мн лесно, а дисковете преди няколко месеца също ги свалях. За да смениш накладките трябва да развиеш двата шестограма, махаш старите накладки връщаш цилиндърчето с някаква щанга или с каквото намериш че си е малко хамалска работа и слагаш новите накладки. за диска трябва да махнеш и рамката около апарата, която се държи на 2 болта (ама преди това ги пръсни с ВД че сиг не са махани скоро и ще е тегаво да ги отвъртиш) и на самия диск има един малък шестограмен болт (между отворите за закрепване на джантата) и като го махнеш диска се сваля.
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Ясно разбрах. Аз това като го гледам за двете колела ще ми трябват около 2-3 часа за цялата процедура може и по малко! Още веднаж благодаря на отзовалите се колеги...
- laary
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: 11.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E 91 325d
- Мечтае да кара: Z8
Kregec написа:Ясно разбрах. Аз това като го гледам за двете колела ще ми трябват около 2-3 часа за цялата процедура може и по малко! Още веднаж благодаря на отзовалите се колеги...
За час си готов и с двете колела! Цилиндъра се прибира и с големите гарги , за да не ти отплесне щангата, диска се държи с един болт към главината.Късмет!
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Мерси все пак, колегата МОГИ ми прати на лични подробно със снимки как става цялата процедура за което му благодаря. Мисля че темата се изчерпа благодаря на всички колеги които се включиха, модовете ако искат могат да е заключат.
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
Kregec написа:Мерси все пак, колегата МОГИ ми прати на лични подробно със снимки как става цялата процедура за което му благодаря. Мисля че темата се изчерпа благодаря на всички колеги които се включиха, модовете ако искат могат да е заключат.
Дано съм ти помогнал,не можах да си намеря седмичката шестограм иначе щях да разглобя супорта и да ти снимам по подробно




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Колега наистина много ми помогна. Аз вече се оправих смених ги благодарение на твоите инструкции. Накладките бяха на ръба просто незнам как съм спирал с тях нямаше никой на тях, дисковете бяха малко по добре. Но сега не че нещо но спира много по добре и има много голяма осезаема разлика от преди и сега. Препоръчвам на всеки да си следи тези неща защото аз ако не бях ги сменил просто в един хубав момент щях да не мога да спра. Спирачките са най важното нещо без тях сме за никъде и не трябва да се пести за тях. Следващата стъпка е окачването което ще взема живот и здраве другия месец. Темата може да се заключва или ако искате мога да постна това което ми прати Моги, и да е полезно на някои на които му се налага подобна интервенция. За пореден път се убеждавам, че мога да разчитам на този форум защото винаги когато съм имал нужда от помощ съм я получавал. Поздрави на всички и нека винаги бъден единни и задружни и да си помагаме...
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Поздравявам те за успешната подмяна и постигнатия ефект, но цена няма да имаш ако подмениш и това "Т" в заглавието. 

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Le Transporteur написа:Поздравявам те за успешната подмяна и постигнатия ефект, но цена няма да имаш ако подмениш и това "Т" в заглавието.
Дам , отдавна те чакам да си го промениш, ма то се е видяло, че не се сещаш

Накладки колега


15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани