Загрява колата
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Загрява колата
Здравеите на всички.Имах проблем с перката на климатика на нея има едно резисторче и то беше изгоряло смених го всичко си е ок вече с нея смених виското на другата перка и воден радиатор сменях преди 1 месец и преди малко пускам си климатика в средно натоварено движение колата минава средата и трагва към следващото отделение от там беше нужно да спра климатика и да я пофорсирам за да си върне нормалните градуси защо така се получава какво ли има още за смяна някои ако му идва нещо като идея...?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
колкото и тъпо да прозвучи виж дали перката изобщо ти включва първата степен щотот не знам с какъв резистор си го сменил но ако не си сложил някъв як бъди сигурен че е изгорял каква ти е стойността на резистора ...
ако ти вкл=чва перката виж данеби радиатора да ти е запушен точ климатичния
и последно виж дали е обезвъздушена колата вярно че казваш че като спреш климата започва да пада температурата но все пак провери и това ...
ако ти вкл=чва перката виж данеби радиатора да ти е запушен точ климатичния
и последно виж дали е обезвъздушена колата вярно че казваш че като спреш климата започва да пада температурата но все пак провери и това ...
Ами когато колата е студена или полуистинала като пусна климатика върти 1-ва степен като поработи известно време пуска 2-ра степен за 10 секунди спира я за около 5 секунди и пак я пуска на 2-ра степен.А възмжно ли е виското на другата перка да не е за моя двигател защото забелязах че стрелката като застане между средата и другото отделение след нея чак тогава зацепва перката и почва да се върти доста бързо (а резистора колега PNR го свалих от бмв е32 тои е същия като моя)
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Я обезвъздуши пак за всеки случай...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
направих го това изолирах резистора и варзах перката без него духаше около 1 час без проблеми само неразбрах защо чат пат спираше и пак трагваше компресора ни както и да е може да е от това че фреона му е малко но лошото е че бушона на перката беше 30амперов и изгоря некои нещо да ме посъветва за да не си сменям бушони всеки ден 

- zodiak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 13.08.2007
- Местоположение: Шопландия
- Кара: e36/e39
- Мечтае да кара: през просото
и да я пофорсирам за да си върне нормалните градуси
Точно тази част на проблема ти отговаря на моя. При мен причината е че губи антифриз и се пълни с въздух единия кръг. При форсиране на двигателя пуска антифриз и по него и сваля градусите. след малко пак тръгва да загрява.
Като допълнихме и обезвъздушихме като хората си влезе в правия път.
Друг остава проблема от къде губи, но това ще го мъчим малко по нататък.
Чрез светло пиво, към светло бъдеще
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани