пълни ми картера с бензин

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 402
Регистриран на: 4.01.2005
Местоположение: montana
Пол: Мъж
Кара: е65 750i
Мечтае да кара: V12 но без притеснения
Детайли за колата: N62B48

пълни ми картера с бензин

Мнение от ljubo72 » 05 Яну 2005, 10:51

моя проблем е че 36та ми пални картера с бензин и направо ми е лошо като се сетя за смяна на масло.дайте савет от каде може да е този проблем

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 402
Регистриран на: 4.01.2005
Местоположение: montana
Пол: Мъж
Кара: е65 750i
Мечтае да кара: V12 но без притеснения
Детайли за колата: N62B48

Re: пълни ми картера с бензин

Мнение от ljubo72 » 05 Яну 2005, 10:52

ljubo72 написа:моя проблем е че 36та ми пални картера с бензин и направо ми е лошо като се сетя за смяна на масло.дайте савет от каде може да е този проблем
:help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 457
Регистриран на: 15.05.2004
Местоположение: София

Мнение от fortune » 05 Яну 2005, 12:07

Това не би ли могло да е доста опасно? Някаквите там уплътнения по цилиндри/бутала? Оттам ми се струва най-логично.
човек се учи докато е жив...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 402
Регистриран на: 4.01.2005
Местоположение: montana
Пол: Мъж
Кара: е65 750i
Мечтае да кара: V12 но без притеснения
Детайли за колата: N62B48

Мнение от ljubo72 » 05 Яну 2005, 22:55

ne mislq 4e moje da e ot uplatneniqta na cilindrite.moje da e ot injektor koito ne vpryskava kato magla gorivoto a prosto go pikae

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 06 Яну 2005, 4:17

Здравей...първо опитай се за в бъдеще да пишеш на кирилица...щом аз мога значи и ти можеш...по въпроса сега:

и да пикае дюзата ще усетиш че колата пали на 3 цилиндъра сутрин или изобщо не пали...друго на което бях свидетел от запушена дюза двигател на М5 Е34 С38Б38 разтопи бутало от бедна смес която водила до повишаване на температурата във въпросния цилиндър

при тебе е доста по опасно...посъветвам те бързо на диагностика че това което обясняваш е по-опасно от зацапана дюза :help:
висенето по форуми няма да ти даде отговор на твоите въпроси така че действай!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 402
Регистриран на: 4.01.2005
Местоположение: montana
Пол: Мъж
Кара: е65 750i
Мечтае да кара: V12 но без притеснения
Детайли за колата: N62B48

Мнение от ljubo72 » 06 Яну 2005, 16:16

възможно ли е да е пре богата смес на студен двигател

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 06 Яну 2005, 17:40

Ами трябва да има причина за богатата смес..
Провери ли инжекторите? Може наистина да не атомизират горивото и просто да се стича по цилиндъра...
Отзад има ли сини/черни пушеци...
Прекъсва ли, губи ли мощност...
Черните са от богата смес, сините от изгоряло масло.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 402
Регистриран на: 4.01.2005
Местоположение: montana
Пол: Мъж
Кара: е65 750i
Мечтае да кара: V12 но без притеснения
Детайли за колата: N62B48

Мнение от ljubo72 » 08 Яну 2005, 19:36

качих я на пълна инспекциял.всичко и е наред.работи като часовник.на газо анализатора всичко и е по норма.При разгонвора ми с инженерите от сервиза те казаха , че е възможно нивота на маслото да се повишава от студеният режим на работа на който е подложен автомобила.Аз го карам 95% само градско и на много касо разтояние/от вкъшти до работата ми - около 2км на една страна и слес престои от 8 часа обратно в нас/, което смятат хората от сервиза , че това е причината за повишаването на маслото.Колата винаги работи на студено защото е малко разтоянито което тя изминава и няма време да загрее.направихме експеримент като забелязахме маслото и тръгнах на дълъг път.250км изминах и наистина маслото не мръдна а колата се държеше перфектно.възможно ли е това да е причина за повишаване на маслото/около 2мм за 1500-2000км/

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 08 Яну 2005, 20:17

щом е толкова малко разстоянието възползвай се всяка сутрин да си вървиш пеша до там...2 км не е нищо...хем ще си тренираш хем няма да мъчиш колата...друго обяснение не мога да ти дам...аз много рядко я взимам вече защото всичко ми е на 5 км максимум разстояние...и нещо друго никога ама никога не тръгваш без малко да се загрее мотора...запали колата,пали и една цигара..като свърши цигарата (т=3.5 минути) пускаш ръчната и караш до 2000 оборота максимум...аз така правя през цялата година...независимо дали е вън 40-50 градуса карам до 2000 и постепенно до 3 и т.н.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1481
Регистриран на: 23.09.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc

Мнение от _BoBI_ » 09 Яну 2005, 1:52

офф топик:
Това за паленето и тръгването веднага за някои хора е по-добре.Какво пи6е6е в книжката на Е36 по този вапрос ?
Май да се пали и да се тръгва веднага незнам не си спомням то4но!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 09 Яну 2005, 3:20

не знам ама аз все пак не искам да рискувам :D
поне 5-6 мин иска да загрее така да се каже

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 09 Яну 2005, 3:46

Те хората от Мюншен пишат палиш и тръгваш вие пак подгрявате :dunno: А тва да не се ръчка докато не излезе от синята зона няма спор :!:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 146
Регистриран на: 25.03.2004
Местоположение: София , Люлин

Мнение от bgtroll » 09 Яну 2005, 11:04

Това с подгряването го пишат заради количеството изгорелите газове (все пак колата седи на място и трови зайчета и тревички), т.е. ако правилно съм разбрал не искат природозащитниците да им се бъркат в работите и да ги съдят и заради това пишат, че трябва веднага да тръгнеш. Нали знаете на запад за всичко могат да те съдят :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
"...An eye for an eye and after while
the whole world will be blind..."

(M. Ghandi)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 29.05.2003
Местоположение: София
Кара: E46 M3
Мечтае да кара: Е46 М3
Детайли за колата: чудесна :)

Мнение от val » 09 Яну 2005, 15:22

това с тревичките е най-малкото... бях чел някъде точната причина, но беше доста отдавна, само си спомням че е доста по-основателна от грижата за тревичките (не че и това не е важно :D :D )
let the BMW be with you

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 09 Яну 2005, 15:55

Двигателя загрява доста по-бавно когато работи на празни обороти. Така компютъра подава по-дълго време обагатена смес - това води до разхищение на гориво (замърсяване на околната среда). И освен това двигателя се износва повече когато загрява на място, защото достига работната си температура по-бавно. Всичко това разбира се важи ако сте с подходящото масло.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook