как да разбера дали ми е изгорял борда?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
как да разбера дали ми е изгорял борда?
пичове, с токовете съм скаран
на това моето купе не му работи борда (големия)
как да разбера дали проблема е в него или е някаде другаде
гонга работи
на таблото лампата за чек незнам при е36 кога трябва да светва
копчетата са осветени като включа осветлението

на това моето купе не му работи борда (големия)
как да разбера дали проблема е в него или е някаде другаде

гонга работи

на таблото лампата за чек незнам при е36 кога трябва да светва


копчетата са осветени като включа осветлението

- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
tsb_bg написа:Ако не показва нищо на дисплея провери дали не са изгорели крушките за осветлението
гледах ги- здрави са
нищо не се вижда на дисплея
би трябвало да проверя някав захранващ кабел ама не съм наясно кои е
- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
1. Най-лесно можеш да разбереш дали причината е в него като го сложиш на друго е36 с тази екстра.
2. Лампата чек на таблото ще свети само ако имаш функцията чек контрол, а в повечето случаи я няма. Лампата на таблото светва когато някоя крушка (стопове/фарове) изгори или когато нивото на някоя течност намалее (спир. течност, антифриз).
3.Как провери крушките - иди купи 4-5 крушки и ги смени за да си напълно сигурен че работят.
4. Кога разбра че борда не работи, т.е. виждал ли си го да работи или така си купил колата ?
5. 99,9999 съм сигурен че са крушки (или в по лошия случай дисплея) - щом казваш че гонга работи.
2. Лампата чек на таблото ще свети само ако имаш функцията чек контрол, а в повечето случаи я няма. Лампата на таблото светва когато някоя крушка (стопове/фарове) изгори или когато нивото на някоя течност намалее (спир. течност, антифриз).
3.Как провери крушките - иди купи 4-5 крушки и ги смени за да си напълно сигурен че работят.
4. Кога разбра че борда не работи, т.е. виждал ли си го да работи или така си купил колата ?
5. 99,9999 съм сигурен че са крушки (или в по лошия случай дисплея) - щом казваш че гонга работи.
- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
Понякога контакторите на крушките омекват и трябва да се понадигнат та да прави хубав контакт.Може и да са окислили.
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
друг вариант е да го извадиш да махнеш всички крушки и като попадне слънчева светлина вътре ще се види дали има нещо на дисплея и или светни с някво фенерче в дупчиците и готово но щом крушките са здрави то би трябвало диспея да свети а да не пише нищо така че или ти е прекъснало някво захранване или нещо друго ще е разгелдай го тествай каквотот ит казаха колегите и утре ще се оправи
:):)

- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
знам че с друг борд работещ ще е наи лесно но няма от къде.
чек имам, имам и лампа чек енджън ама и нея немога да я подкарам да прави диагностика
крушките едва ли и 4-те да не светят като са здрави-гледах го и на слънчева светлина
купих така колата с неработещ борд предишния и собственик ми каза че
нещо му имало- тръгвал спирал и сега маи за постоянно е спрял
доколкото ми обяснява проблема бил нещо вътре в борда но останах с убеждениеточе и тои не е много наясно
хм... пак ще го сваля и гледам от какво може да е
чек имам, имам и лампа чек енджън ама и нея немога да я подкарам да прави диагностика

крушките едва ли и 4-те да не светят като са здрави-гледах го и на слънчева светлина

купих така колата с неработещ борд предишния и собственик ми каза че
нещо му имало- тръгвал спирал и сега маи за постоянно е спрял
доколкото ми обяснява проблема бил нещо вътре в борда но останах с убеждениеточе и тои не е много наясно
хм... пак ще го сваля и гледам от какво може да е
stambo_81dg написа:знам че с друг борд работещ ще е наи лесно но няма от къде.
чек имам, имам и лампа чек енджън ама и нея немога да я подкарам да прави диагностика![]()
крушките едва ли и 4-те да не светят като са здрави-гледах го и на слънчева светлина![]()
купих така колата с неработещ борд предишния и собственик ми каза че
нещо му имало- тръгвал спирал и сега маи за постоянно е спрял
доколкото ми обяснява проблема бил нещо вътре в борда но останах с убеждениеточе и тои не е много наясно
хм... пак ще го сваля и гледам от какво може да е
Check engine няма връзка с CHECK.
4 крушки са 2-3 лв., щом толкова не ти се дават за да си сигурен че не е от това не знам дали си заслужава изобщо да се занимаваш. Лично на мен ми се случи и 4-те крушки да бяха изгорели и също не вярвах. Давам ти пример пратих по куриер един борд на колегата sabi1984 и когато го получи той беше доста неприятно учуден, че борда не работеше, оказаха се крушки (а аз го свалих и изпратих с 4 работещи крушки (от моята кола)), естествено това беше първото нещо, което провери.
Щом на предишния собственик му е тръгвал - спирал значи може наистина да има (и) друг проблем, например самия дисплей. Пробвай да притиснеш малко дисплея.
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
stambo_81dg написа:знам че с друг борд работещ ще е наи лесно но няма от къде.
чек имам, имам и лампа чек енджън ама и нея немога да я подкарам да прави диагностика![]()
крушките едва ли и 4-те да не светят като са здрави-гледах го и на слънчева светлина![]()
купих така колата с неработещ борд предишния и собственик ми каза че
нещо му имало- тръгвал спирал и сега маи за постоянно е спрял
доколкото ми обяснява проблема бил нещо вътре в борда но останах с убеждениеточе и тои не е много наясно
хм... пак ще го сваля и гледам от какво може да е
изобщо не си си направил и труда да тестваш вариантите които ти предложих мисля че са най ефтините (без пари) и ще си докажеш дали е изгорял самия борд или са отишли крушките но ти си знаеш не става само да се пише и да се вика ма мне става неще така го взех написали сме ти доста варианти и неща които може да тестваш и да видиш как е какво е и така само няма да се оправи
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
да ви кажа честно проверих 2 крушки и бяха здрави и не проверих другите две
мислех си друго- ако са крушки , нали като натиснеш някое копче с червена лампичка тя би трябвало да светне
но не святка
идеята ми беше, ако може отзаде на буксите да се замери някои кабел и ако до там идва захранване значи е самия борд
пак ще прегледам и сменя крушките
знам че check engine няма нищо общо с check kontrol виж кво точно съм написал
П.С. да попитам- като загася мотора и отворя вратата гонга почва да писка, като затворя спира защо писука




но не святка

идеята ми беше, ако може отзаде на буксите да се замери някои кабел и ако до там идва захранване значи е самия борд

пак ще прегледам и сменя крушките




П.С. да попитам- като загася мотора и отворя вратата гонга почва да писка, като затворя спира защо писука


Видях какво си написал :-)
Въпреки това го написах, но явно си имал друго впредвид.
В темата за конверсия към големия борд (в полезни е) може да видиш кой кабел точно е захранването на борда и го провери - наистина може да е това проблема (сега нямам време иначе бих го проверил и написал директно). От това че си чувал гонга да пищи аз реших че борда ти работи, но след последното ти мнение се замислям, че може гонга да пищи заради системата за коланите (т.е. да ти напомня да си сложиш колана), нали американките имат и тази функция всички, т.е. може борда съвсем да не работи. Ако беше от дисплея - копчетата (и тези червените лампички на трите бутона) щяха да стетват поне, така че прав си, най-вероятно е от самия борд, провери кабелите дано да се окаже от тях.
А за чек енджина:
във всички упътвания и сведения които съм чел за функцията самодиагностика се споменава е36 ДО 1994 ГОДИНА така че може затова да не работи самодиагностиката, за съжаление не съм го пробвал на особено много автомобили (досега всичко на всичко 2 съм виждал с работеща такава лампа) и не мога да ти кажа дали със сигурност е от това, но все пак пробвай го няколко пъти - влизаш, даваш на контакт - натискаш 5 пъти педала на газта до долу и след това броиш.
Въпреки това го написах, но явно си имал друго впредвид.
В темата за конверсия към големия борд (в полезни е) може да видиш кой кабел точно е захранването на борда и го провери - наистина може да е това проблема (сега нямам време иначе бих го проверил и написал директно). От това че си чувал гонга да пищи аз реших че борда ти работи, но след последното ти мнение се замислям, че може гонга да пищи заради системата за коланите (т.е. да ти напомня да си сложиш колана), нали американките имат и тази функция всички, т.е. може борда съвсем да не работи. Ако беше от дисплея - копчетата (и тези червените лампички на трите бутона) щяха да стетват поне, така че прав си, най-вероятно е от самия борд, провери кабелите дано да се окаже от тях.
А за чек енджина:
във всички упътвания и сведения които съм чел за функцията самодиагностика се споменава е36 ДО 1994 ГОДИНА така че може затова да не работи самодиагностиката, за съжаление не съм го пробвал на особено много автомобили (досега всичко на всичко 2 съм виждал с работеща такава лампа) и не мога да ти кажа дали със сигурност е от това, но все пак пробвай го няколко пъти - влизаш, даваш на контакт - натискаш 5 пъти педала на газта до долу и след това броиш.
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
значи не е от лампи 100%
-извадих днес две от тях задох контакт и светнах през отвора където се поставя лампата с фенерче дисплея се освети но нищо нямаше изписано на него.
проверих на бялата букса кабелите които са за захранване (прочетох от темата за конверсия към голям борд)
има ток НО постоянно независимо дали е на контакт
което си мисля че не би трябвало да е така
и ако е прецакан борда - поне лампите на дисплея трябва да светят

-извадих днес две от тях задох контакт и светнах през отвора където се поставя лампата с фенерче дисплея се освети но нищо нямаше изписано на него.
проверих на бялата букса кабелите които са за захранване (прочетох от темата за конверсия към голям борд)
има ток НО постоянно независимо дали е на контакт




13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани