Перката на радиатора се пуска на студено и виене от задницат

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M5

Перката на радиатора се пуска на студено и виене от задницат

Мнение от Acceleration » 11 Май 2009, 14:15

Колеги на връщане от събора карам си аз и по едно време оп климатроника изгасна, викам си очаквах го тоя проблем както и да е ама нещо некав странен звук почна да издава (свистене) от под капака спирам (гася колата) и гледам вътрешната ролка на компресора на климатика още се върти - викам си еба му мамата звъннах на един познат той каза режи ремъка и продължавай. Срезах го и продължих и нали сме криза няма пари сега да я водя на сервиз за климатик и си карам така ама забелязах че колата я паля напълно студена престояла цяла нощ и перката се пуска да охлажда :shock: . защо може да го прави тоя номер - от термостата може ли да е или датчика или еба ли му м..... На диагностига дали ще покаже проблема?

И още един въпрос за да не отварям нова тема :) При движение от задницата се чува виене аз веднага си викам това тряя да са лагери на главините, отидох на сервиз монтъора вдигна колата на крика завъртяхме гумите и се чуваше шума от диференциала. Сменихме маслото, сложихме добавка (хубава била американска), ама не се оправи. Друг ми каза че имало няква шайба ли и аз не знам какво било, която можело да се разхлабила и трябва да се затегне и на мене ми писна да ме баламосват и затова моля за помощ или съвет от какво може да е да не ме баламосва някой дай да смениме целата задница и ще спре! ;)

Благодаря предварително за оказаното съдействие !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M5

Мнение от Acceleration » 11 Май 2009, 17:26

не съм обяснил както трябва или никакви предложения ? :)

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 11 Май 2009, 22:19

Извади управлението за климатроника и му махни буксите отзад,ако спре да върти перката значи проблема ти идва точно от там
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 11 Май 2009, 22:22

Ако ти вие дифа сменяй с друг
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M5

Мнение от Acceleration » 12 Май 2009, 9:09

vladi_a_i написа:Извади управлението за климатроника и му махни буксите отзад,ако спре да върти перката значи проблема ти идва точно от там


е възможно ли е от климатроника да ми се пуска перката ? :shock:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 827
Регистриран на: 18.03.2007
Местоположение: Някъде по света
Пол: Мъж
Кара: икономично
Мечтае да кара: на 1.2лв/л бензин

Мнение от BMW дизайн » 12 Май 2009, 9:16

попринцип може и виското да ти е заминало....ако колата неможе да стигне нормалната температура при висока скорост значи и термостата ти се ебава....относно дифа това виене сигорно го имаш като си наскорост и върнеш газта почва да вие....ако е така значи проблема ти е от скоро но ако вие и когато си на свободна значи определено си е заминал
...."хайде да продадем България и да си купим нещо по на ЮГ"....
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M5

Мнение от Acceleration » 12 Май 2009, 9:29

BMW дизаин написа:попринцип може и виското да ти е заминало....ако колата неможе да стигне нормалната температура при висока скорост значи и термостата ти се ебава....относно дифа това виене сигорно го имаш като си наскорост и върнеш газта почва да вие....ако е така значи проблема ти е от скоро но ако вие и когато си на свободна значи определено си е заминал


нямам виско аз съм м43 а иначе да и на свободна си вие :( и ако не го сменя в близките 2 месеца каква беля може да ми докара, че no money no funny ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Мнение от PNR » 12 Май 2009, 9:53

гледай сега като запалиш колата или като дадеш на контакт ако ти тргва перката веднага да върти значи имаш някъде затворена верига и то би било точно при датчика за температурата (ако не си пуснал климатика, че попринцип като го пуснеш и веднага ти завърта първа степен на перката) следователно можеш да направиш проба да откачиш буксата от датчика ня радиатора и да видиш дали спира ако спре е ясен от къде е проблема датчика ти е залепнал ня някое от положенията и веднага щом получи ток перката тръгва другия вариант е да не спре при махане на буксата от там почваш д апроследяваш кабелите някъде да не са укасили и това е възможно значи пусковите кабели за перката при теб са черно/зелен - първа степен и черно/сив - втора степен така са заводски друг вариант е някое от релетата да е заминало и то да залепва има взможни причиня няколко и ако не почнат да се отсраняват една по една си играем на врачки
(що не ми върви колата ........ предложения ..... ами не познахте няма бензин ;) )
PNR@abv.bg
София
0888779546

ентусиаст
Аватар
Мнения: 827
Регистриран на: 18.03.2007
Местоположение: Някъде по света
Пол: Мъж
Кара: икономично
Мечтае да кара: на 1.2лв/л бензин

Мнение от BMW дизайн » 12 Май 2009, 9:54

щом си с ел.перка виж провай варянта дето колегата ти каза с буксите на климатроника....възможно е и залепнало реле да имаш.....а относно дифа несе тревожи само го наглеждай за течове аз така карах сигорно полувин година и нищо несе случи вероятноста да се счупи или запече по време на движенйе е много малка освен ако него дрифтиш всеки ден ;) посъбери парици и го смени втора рака с малко повече търсене се намира читав около 100лв
...."хайде да продадем България и да си купим нещо по на ЮГ"....
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M5

Мнение от Acceleration » 12 Май 2009, 10:03

PNR написа:гледай сега като запалиш колата или като дадеш на контакт ако ти тргва перката веднага да върти значи имаш някъде затворена верига и то би било точно при датчика за температурата (ако не си пуснал климатика, че попринцип като го пуснеш и веднага ти завърта първа степен на перката) следователно можеш да направиш проба да откачиш буксата от датчика ня радиатора и да видиш дали спира ако спре е ясен от къде е проблема датчика ти е залепнал ня някое от положенията и веднага щом получи ток перката тръгва другия вариант е да не спре при махане на буксата от там почваш д апроследяваш кабелите някъде да не са укасили и това е възможно значи пусковите кабели за перката при теб са черно/зелен - първа степен и черно/сив - втора степен така са заводски друг вариант е някое от релетата да е заминало и то да залепва има взможни причиня няколко и ако не почнат да се отсраняват една по една си играем на врачки

мерси колега ще го пробвам това :)
(що не ми върви колата ........ предложения ..... ами не познахте няма бензин ;) )

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M5

Мнение от Acceleration » 12 Май 2009, 10:04

BMW дизаин написа:щом си с ел.перка виж провай варянта дето колегата ти каза с буксите на климатроника....възможно е и залепнало реле да имаш.....а относно дифа несе тревожи само го наглеждай за течове аз така карах сигорно полувин година и нищо несе случи вероятноста да се счупи или запече по време на движенйе е много малка освен ако него дрифтиш всеки ден ;) посъбери парици и го смени втора рака с малко повече търсене се намира читав около 100лв


а аз се чудя не мога ли да му сложа някой шпер ама не съм много наясно с предавателни числа и т.н. дали ще може, тука има един колега дето продава от 28-ца ? :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Мнение от PNR » 12 Май 2009, 10:55

от 328 няма да ти върши работа предавателното число ако не се лъжа е 3,15 това е от 2,5 моторите нагоре и там се променят а при теб е както и при 318 и при 318ис и мисляи при 320 3,45 ;)
PNR@abv.bg
София
0888779546

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 12 Май 2009, 10:59

PNR написа:от 328 няма да ти върши работа предавателното число ако не се лъжа е 3,15...

2,93
Изображение
Driver's Racing Team

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Мнение от PNR » 12 Май 2009, 11:05

lowdriver написа:
PNR написа:от 328 няма да ти върши работа предавателното число ако не се лъжа е 3,15...

2,93

:yes: написъл съм че не съм сигурен ;)
PNR@abv.bg
София
0888779546

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M5

Мнение от Acceleration » 12 Май 2009, 11:09

PNR написа:
lowdriver написа:
PNR написа:от 328 няма да ти върши работа предавателното число ако не се лъжа е 3,15...

2,93

:yes: написъл съм че не съм сигурен ;)


а на 316-ката какво е предавателното ?

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook