проблем с темлературата

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: Sofia

проблем с темлературата

Мнение от M.J. » 29 Апр 2009, 22:47

Ей сега май направих няква беля. докато си се пребирах спокойно към нас некъв ми се заяде с няква А класа а на мен акъл не ми липсва и я покарах няколко километра на прекъсвач вярно направих си кефа ама като спрях пред нас и я форсирах няколко пъти и кво да вида стрелката на температурата отишла между средата и червеното веднага се притесних и я изкарах на ново кръгче пак я посръчках и се оправи стрелката пак спрях и я оставих да си работи температурата си остана по средатал. дали съм я попрегрял и за това се вдигна на място или трябва да прегледам виското и водната помпа. термостата е нов скоро го смених отваря на 92 градуса но така излезна по каталог

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 29 Апр 2009, 23:21

Най вероятно е от виското,ако беше помпата щеше да ти загрее пак
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 29 Апр 2009, 23:57

Зависи от условията, при които си я "сръчкал на прекъсвач"... имайте в предвид, че при много екстремни изпълнения няма как да не мръдне стрелката... при толкова сериозно генериране на топлина.. по принцип щом не е "опряла" в червеното, значи към момента няма за кво да се притесняваш... охладил си я, добре.... сега просто я следи през следващите няколко дни и ако не покаже някви признаци на прегряване (стрелката мръдне от центъра без някакво подобно екстремно натоварване), значи няма за кво да се косиш...

Не си мислете, че може да издевателствате над колите и да не се случи нищо...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: Sofia

Мнение от M.J. » 30 Апр 2009, 0:14

Mollov написа:Зависи от условията, при които си я "сръчкал на прекъсвач"... имайте в предвид, че при много екстремни изпълнения няма как да не мръдне стрелката... при толкова сериозно генериране на топлина.. по принцип щом не е "опряла" в червеното, значи към момента няма за кво да се притесняваш... охладил си я, добре.... сега просто я следи през следващите няколко дни и ако не покаже някви признаци на прегряване (стрелката мръдне от центъра без някакво подобно екстремно натоварване), значи няма за кво да се косиш...

Не си мислете, че може да издевателствате над колите и да не се случи нищо...
:yes: Това звучи успокояващо аз също го обмислих като вариант затова така задаох въпроса и обясних ситуацията защото не карам така по принцип щадя я колата но този ме издразни и все пак беше CDI трябваше да я посръчкам . До сега никога не е мърдала стрелката от средата. До червеното не стигна стигна до чертата която е между средата и червеното

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 12.07.2007
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136
Мечтае да кара: e30 m3

Мнение от shengi » 30 Апр 2009, 1:17

Не се притеснявай.И аз имах подобен проблем като твоя но колата ми не е ходила в червеното.Карам си в лютеницата стрелката мръдна намалих на средни обороти и стрелката си дойде на мястото, а от тогава съм минал близо 30к км и нямам ядове. И следващият път по малко ръчка :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 562
Регистриран на: 27.11.2008
Местоположение: Silistra
Пол: Мъж

ежг

Мнение от Makarov 2 » 30 Апр 2009, 20:37

Виското е със сигурност и аз съм така.Другия вариант е да имаш въздух в системата

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook