Каране без бушон № 43? - за ключ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: София, България
Кара: БМВ 325 ТД '93
Детайли за колата: тъмно син металик

Каране без бушон № 43? - за ключ

Мнение от miroslav4ev » 28 Апр 2009, 11:52

Основният проблем е че автомобила остава на полуконтакт, когато се намокри (ако са включени остават да работят: чистачки, радио, габарити, осветленито на таблото, заедно с километража, подгряването и парното).
При изваждане на бушоните един, по един установих, че при бушони № 7, 43 и 46 изчезва проблема.
ПРИ ИЗВАДЕН КЛЮЧ от таблото.
При махане на бушон № 7 ми изчезва светлинната индикация на таблото (километража и съобщението за накладки), централното спирада работи и трябва ръчно да заключвам колата, но остават да работят останалите работи.
При махане на бушон № 46 - пак така изчезва светлинната индикация на таблото, но остават да работят останалите включени неща.
При махането на бушон № 43 - изчезва светлинната индикация на таблото и спират да работят всички забравени работи, централното си сработва. Като дам с ключа на контакт, всичко си работи, с изключение на това, че изчезва съобщението за смяна на накладки. Еърбек пасажер - нямам.
Въпроса ми е ще създаде ли някакви допълнителни проблеми карането без бушон № 43. Това разбира се е временна мярка до отраняването на проблема (след около 2 седмици)
Благодаря Ви предварително!
Последна промяна miroslav4ev на 28 Апр 2009, 14:57, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Мнение от PNR » 28 Апр 2009, 12:59

проблем няма да ти сздаде най много да не работят някои от екстрите на колата няма какво да и стане на нея самата то ако ще има нещо няма да запали или няма да работи изобщо добре така че давай така докато отстраниш проблема но не го отлагай много
за бушон номер 46 както каза това ти е бушона за спирачките абса и тем подобни така че по добре не го откачай ако не се лъжа също той командва дали да светнат спирачните светлини или не от него до педала ти стига кабел виолетово/жълт влиза в ключето и от другия край излиза син/червен който ти е за спирачни светлини и при миахането му няма да имаш светлини на спирачките ( така че може да видиш този кабел "виолетово/желт" да не е прекъснат и още някой друг
разгледай добре снопа точно при прехода от купето към бушония отсег там може би ти е проблема щом до там всичко е наред
PNR@abv.bg
София
0888779546

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: София, България
Кара: БМВ 325 ТД '93
Детайли за колата: тъмно син металик

Мнение от miroslav4ev » 28 Апр 2009, 14:56

PNR написа:проблем няма да ти сздаде най много да не работят някои от екстрите на колата няма какво да и стане на нея самата то ако ще има нещо няма да запали или няма да работи изобщо добре така че давай така докато отстраниш проблема но не го отлагай много
за бушон номер 46 както каза това ти е бушона за спирачките абса и тем подобни така че по добре не го откачай ако не се лъжа също той командва дали да светнат спирачните светлини или не от него до педала ти стига кабел виолетово/жълт влиза в ключето и от другия край излиза син/червен който ти е за спирачни светлини и при миахането му няма да имаш светлини на спирачките ( така че може да видиш този кабел "виолетово/желт" да не е прекъснат и още някой друг
разгледай добре снопа точно при прехода от купето към бушония отсег там може би ти е проблема щом до там всичко е наред

Благодаря !!!
Моля темата да се заключи.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook