Конверсия 316 - 323

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 17.01.2009

Конверсия 316 - 323

Мнение от hottopic90 » 23 Апр 2009, 18:05

Здравейте колеги. Желая да се позаинтересувам преди да направя накоя стъпка отностно конверсия на ДВГ. Карам 316 и дълго обмислям смяната на ДВГ-то. Това което най много ме притесняваше е КАТ, но осъзнах, че на талона ми пише, че мотора е БЕЗ НОМЕР, което е добре до тук. Другото, което ме притеснява е до колко е възможно да се инсталира друг мотор и въобще да не тръгне и да си имам ядове до безкрай? Аз се глася за м52б25. Какво принципно се сменя и до колко би било възможно да търпи като цяло. Смисъл много ли е сложно??? Хал хабер си немам точно за това...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Мнение от ares2 » 23 Апр 2009, 18:15

колега има хора които са сменяли и те ще ти кажат по добре, но си е занимавка голяма. Основните неща са нов мотор с инсталация и комп, скорости и щом искаш Б25 явно и дифа няма да е същия. Стабилизираща щанга, предни пружини и амортисьори.. трябва да преместиш акомулатора отзад за което ти трябва и тази част от инсталация на 6 цилиндрово.. ако мотора ти е от Е34 или 39 картерите са други и тн...и сигурно още доста нещица които ще излязат в процес на работа. Ако не си в час не се захващаи сам че после ще се видиш в голям филм. Аз лично си падам по подобни доработки. Просто ме кефи да се занимавам вместо да го купя готово ,но това си е лично мнение. Помисли си добре. Тук поне има колеги с повече опит които могат да те посъветват добре.
п.с. не се занимаваи с маистори които не са пипали БМВ .. вредите които могат да ти донесат са ужасяващи и скъпи )

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 8.05.2008
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 Coupe Hellrot

Мнение от Nik4oZ » 23 Апр 2009, 18:27

Мисли и за нови спирачки ;)
Lurking in the shadows

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 23 Апр 2009, 19:43

Сменя се двигател, лапи , тампоните , компютъра , цялата генерация , спирачната система се "ъпдейтва" .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 31.08.2008
Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
Пол: Мъж
Кара: Compact m43tu
Мечтае да кара: E28

Мнение от sobiss » 23 Апр 2009, 19:53

Трябва смяна на стабилизираща щанга, от по дебелия модел ще трябва. Отзад да сложиш дискови спирачки, от което следва смяна направо на шенкелите с полуоските. Генерация.
Кардана на новия матор е по къс, и той се сменя. Дифчо и той барабар с него. Амортисьори, пружини, местене на акумулатора отзад...това е на прима виста.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Мнение от ares2 » 23 Апр 2009, 21:15

казано с няколко думи ... голяма разправия!!!!!!
наи е добре да се снабдиш с донор. ако имаш една цяла 328 ца до теб... е по лесно. само сваляш и преместваш това което искаш

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 23 Апр 2009, 21:53

metodi80 написа:Сменя се двигател, лапи , тампоните , компютъра , цялата генерация , спирачната система се "ъпдейтва" .


И те така.... а иначе относно конверсията е коментирана доста пъти (и тук и в "Тунинг"), така че няма да го дъвчем отново..

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook