Конверсия 316 - 323
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- hottopic90
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 17.01.2009
Конверсия 316 - 323
Здравейте колеги. Желая да се позаинтересувам преди да направя накоя стъпка отностно конверсия на ДВГ. Карам 316 и дълго обмислям смяната на ДВГ-то. Това което най много ме притесняваше е КАТ, но осъзнах, че на талона ми пише, че мотора е БЕЗ НОМЕР, което е добре до тук. Другото, което ме притеснява е до колко е възможно да се инсталира друг мотор и въобще да не тръгне и да си имам ядове до безкрай? Аз се глася за м52б25. Какво принципно се сменя и до колко би било възможно да търпи като цяло. Смисъл много ли е сложно??? Хал хабер си немам точно за това...
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
колега има хора които са сменяли и те ще ти кажат по добре, но си е занимавка голяма. Основните неща са нов мотор с инсталация и комп, скорости и щом искаш Б25 явно и дифа няма да е същия. Стабилизираща щанга, предни пружини и амортисьори.. трябва да преместиш акомулатора отзад за което ти трябва и тази част от инсталация на 6 цилиндрово.. ако мотора ти е от Е34 или 39 картерите са други и тн...и сигурно още доста нещица които ще излязат в процес на работа. Ако не си в час не се захващаи сам че после ще се видиш в голям филм. Аз лично си падам по подобни доработки. Просто ме кефи да се занимавам вместо да го купя готово ,но това си е лично мнение. Помисли си добре. Тук поне има колеги с повече опит които могат да те посъветват добре.
п.с. не се занимаваи с маистори които не са пипали БМВ .. вредите които могат да ти донесат са ужасяващи и скъпи )
п.с. не се занимаваи с маистори които не са пипали БМВ .. вредите които могат да ти донесат са ужасяващи и скъпи )
- Nik4oZ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 8.05.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 Coupe Hellrot
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Сменя се двигател, лапи , тампоните , компютъра , цялата генерация , спирачната система се "ъпдейтва" .
- sobiss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.08.2008
- Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
- Пол: Мъж
- Кара: Compact m43tu
- Мечтае да кара: E28
Трябва смяна на стабилизираща щанга, от по дебелия модел ще трябва. Отзад да сложиш дискови спирачки, от което следва смяна направо на шенкелите с полуоските. Генерация.
Кардана на новия матор е по къс, и той се сменя. Дифчо и той барабар с него. Амортисьори, пружини, местене на акумулатора отзад...това е на прима виста.
Кардана на новия матор е по къс, и той се сменя. Дифчо и той барабар с него. Амортисьори, пружини, местене на акумулатора отзад...това е на прима виста.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
казано с няколко думи ... голяма разправия!!!!!!
наи е добре да се снабдиш с донор. ако имаш една цяла 328 ца до теб... е по лесно. само сваляш и преместваш това което искаш
наи е добре да се снабдиш с донор. ако имаш една цяла 328 ца до теб... е по лесно. само сваляш и преместваш това което искаш
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
metodi80 написа:Сменя се двигател, лапи , тампоните , компютъра , цялата генерация , спирачната система се "ъпдейтва" .
И те така.... а иначе относно конверсията е коментирана доста пъти (и тук и в "Тунинг"), така че няма да го дъвчем отново..
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани