Бушон №39 изгаря - възможни причини
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- a4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318TDS Touring `96 г.
Бушон №39 изгаря - възможни причини
Здравейте колеги,
По въпроса е писано и в други теми, но в случая е малко по-различно.
Бушон №39 е във веригата на електромагнитния съединител на компресора на климатроника. След натискане на звездичката от таблото, през реле се влючва ел. съединителя и компресора зацепва. Преди време ми гореше същия бушон и се оказа, че жичката към него се държеше на косъм. Запоих скъсаната жица и се оправи, само че климата се включваше и изключваше за по 10тина сек. Това ме навеждаше на мисълта, че има малко фреон и понеже беше есента - оставих проблема за напролет. Сега бушона започна отново да гори. Прегледах връзките - всичко е наред. Съпротивлението на соленоида е ~ 4 ома, като на други ел. съединители. Всичко показва, че съединителя е за смяна, но... и това е въпроса към знаещите: Има ли други причини да гори този бушон - например липса на фреон, или дефектен датчик или друго? Предварително благодаря на отговорилите! " Иди на сервиз " не ме устройва, защото не искам да ми сменят здрави неща и да плащам за несвършена работа.
Със здраве!
По въпроса е писано и в други теми, но в случая е малко по-различно.
Бушон №39 е във веригата на електромагнитния съединител на компресора на климатроника. След натискане на звездичката от таблото, през реле се влючва ел. съединителя и компресора зацепва. Преди време ми гореше същия бушон и се оказа, че жичката към него се държеше на косъм. Запоих скъсаната жица и се оправи, само че климата се включваше и изключваше за по 10тина сек. Това ме навеждаше на мисълта, че има малко фреон и понеже беше есента - оставих проблема за напролет. Сега бушона започна отново да гори. Прегледах връзките - всичко е наред. Съпротивлението на соленоида е ~ 4 ома, като на други ел. съединители. Всичко показва, че съединителя е за смяна, но... и това е въпроса към знаещите: Има ли други причини да гори този бушон - например липса на фреон, или дефектен датчик или друго? Предварително благодаря на отговорилите! " Иди на сервиз " не ме устройва, защото не искам да ми сменят здрави неща и да плащам за несвършена работа.
Със здраве!
Не е важно дали вървиш, важното е да не спираш!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Eдинственото заради което гори е окъсяване някъде.
Няма как да гори защото съединителя на копреосра ти е за смяна.
Ако се съмняваш в него просто извади буксата от компресора, ако изгори пак значи е на друго място окъсяването, ако пък не знаеш къде да раглобяваш.
Според мен е много по вероятно от вибрациите с годините да ти се е протрил някде кабела кото пуска въпросния електромагнитен съединител и да дава на късо веригата.
Кабела ти е черен с червена линия и жълти точки.
Няма как да гори защото съединителя на копреосра ти е за смяна.
Ако се съмняваш в него просто извади буксата от компресора, ако изгори пак значи е на друго място окъсяването, ако пък не знаеш къде да раглобяваш.
Според мен е много по вероятно от вибрациите с годините да ти се е протрил някде кабела кото пуска въпросния електромагнитен съединител и да дава на късо веригата.
Кабела ти е черен с червена линия и жълти точки.

- a4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318TDS Touring `96 г.
Колега vld, Благодаря за отговора. Има логика в това което казваш. Ще пробвам да откача буксата, но дали тогава ще се включи релето и ще се симулира ситуацията за изгаряне на бушона? Ще пробвам все пак.
Със здраве.
Със здраве.
Не е важно дали вървиш, важното е да не спираш!
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани