Омаслен М40 ???

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 25.06.2008

Омаслен М40 ???

Мнение от toni3d1 » 17 Апр 2009, 17:04

Колеги забелязвам , че двигателя ми в областа на 3,4ти цилиндър е като ''омаслен'' слагам омаслен в кавички защото не е точната дума , покрит е с нещо лепкаво което си мисля , че е масло . двигателя е на 190 000 км реални ! и не ми гори масло , всмисал масло което е на 9 000 км като извадя щеката от наливането му е мръднало с 20 % някаде по скалата на самата щека . как мислите , това омасляване от какво може да се е появило ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 748
Регистриран на: 7.09.2008
Кара: бавара

Мнение от Игнатов » 17 Апр 2009, 18:46

ами най-вероятно гарнитурата е тръгнала.....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 22.12.2007
Местоположение: мировяне сити
Пол: Мъж
Кара: 30 ки до гроб
Мечтае да кара: на метан

Мнение от igra4a-c2560xm » 17 Апр 2009, 19:10

колега щом колата ти е минала 150 хил имаш сериозен проблем по добре незабавно я закараи в сирвиз да избегниш евентуални наприятности ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 17 Апр 2009, 19:25

igra4a-c2560xm написа:колега щом колата ти е минала 150 хил имаш сериозен проблем по добре незабавно я закараи в сирвиз да избегниш евентуални наприятности ;)


:mhihi: :mhihi: :mhihi: , а на тези дето колите им са на по 300 хил. и повече , да знаят , че направо трябва за скрап да ги дават и дори да вървят изобщо да не се чудят .... право в моргата да ги карат .... :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Колега най вероятно ти "сълзи" леко или гарнитура на капака или гарнитура на глава .... не е болка за умирачка , може и така да си караш ,но когато започне да се вижда теч на масло , тогава е хубаво да обърнеш сериозно внимание .... (обикновено това означава , че трябва да се сменят съответните гарнитури)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Re: Омаслен М40 ???

Мнение от petio_bmw 318is » 17 Апр 2009, 20:08

toni3d1 написа:Колеги забелязвам , че двигателя ми в областа на 3,4ти цилиндър е като ''омаслен'' слагам омаслен в кавички защото не е точната дума , покрит е с нещо лепкаво което си мисля , че е масло . двигателя е на 190 000 км реални ! и не ми гори масло , всмисал масло което е на 9 000 км като извадя щеката от наливането му е мръднало с 20 % някаде по скалата на самата щека . как мислите , това омасляване от какво може да се е появило ?
аз ти препоръчвам да си смениш двете маркучлета за бензина,предполагам и дюзите на 3 и 4 цилиндър са мазни но внимаваи кви ще си купиш че някои неиздържат на налягането макар и да са с конци :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 25.06.2008

Мнение от toni3d1 » 17 Апр 2009, 20:39

кои маркучлета за бензина ? м/у др преди време се беше появила капчица масло варху болта на капака на главата . май наистина трябва да се сменя тази гарнитура . иначе нивото на маслото почти немърда , даже не съм доливал . не го гори ама ....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 17 Апр 2009, 22:13

маркучите за бензина са под входящите колектори ,ако е напукан един от двата а може и двата ,цапат така както си описал ти.Ако е гарнитурата на капака на главата,ще се вижда как се е стичало масло ,но ако няма следи на теч наи-вероятно е от маркучлетата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 25.06.2008

Мнение от toni3d1 » 18 Апр 2009, 10:33

абе като се замисля колата ми гори 20/100 , а е 1.6 I и някой път ми е позамирисвало на бензин пък и самия капак на двигателя е нацапан отгоре то ако е гарнитура , ще има омасляване под капака на двигателя . ще ги видя тези маркучи ! благодаря за съветите !

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook