problem goliam s oborotite
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
problem goliam s oborotite
imam bmw-to ot blizo edna godina,sled niakolko meseca zapo4naha da mu igraqt oborotite--niskite,mejdu 200 i 1000.hodil sam na pone 10 serviza i vseki ne6to tam mi po4istva i sled niakolko 4asa pak zapo4vat da mi igraqt.vseki mi kazva razli4en problem,kajete priqteli kak da go re6a , tozi ve4e po4ti EDNOGODI6EN problem.
- KAIL_77
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 5.12.2004
- Местоположение: London-UK / Русе-BG
- Пол: Мъж
- Кара: E36
Ламбда-сондата проверяваха ли в сервиза? Ако е "свършила" сондата, това причинява разигравка в оборотите, особено в ниските.
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Ламбдата е по-скоро причина за завишен разход, отколкото за нестабилни обороти. Колата ти има ли АГУ.
ПП. Тука се пише само на кирилица, иначе трият наред модераторите
.
ПП. Тука се пише само на кирилица, иначе трият наред модераторите

- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
Dimitar написа:Ламбдата е по-скоро причина за завишен разход, отколкото за нестабилни обороти. Колата ти има ли АГУ.
ПП. Тука се пише само на кирилица, иначе трият наред модераторите.
при проблем с ламбда сондата, оборотите се скъсват да играят, от 200 до 1500, дори до 2000 ми се е случвало да се стига, колебае се колата, прекъсва от време на време, и както ти казваш и разхода

--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Ламбдата корегира подаването на бензин с не повече от 5%. Ако има проблем с нея компа минава в адаптивен режим и въобще не го интерисува какво показва тя - от там и завишения разход. 5% повече/по-малко бензин мисля че не са причина да играят оборотите от 200 до 2000. А и дори да е от ламбдата - след като мине в авариен режим и се мине известен пробег проблема трябва да изчезне, а човека казва че е така от година. Това повече прилича на проблеми със въздуха (клапан за свободните обороти, някой скъсан маркуч и т.н.). А и някой беше споменал, че подобни проблеми се получават и при износен вал и повдигачи на М40.
- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
компютъра минава в такъв режим САМО и ЕДИНСТВЕНО ако откачиш сондата от куплунга, докато не я откачиш не минава в този режим, а оборотите наистина се менят, 2 месеца остранявахме подобни проблеми при мен. Чипове, сонди, сменяне на компютри









--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Номер 6 на картинката: http://www.elcats.ru/bmw/details.asp?mo ... d=AB40007D
Може да пробваш да го промиеш коресилин.
Може да пробваш да го промиеш коресилин.
Jivot, ако нямаш знанията какво да направиш по този проблем иди някъде където разбират, да го направят. А не по метода на научния тик - проба грешка. Ако не намериш подходящия сервиз намери някой приятел с 318 и подменете дебитомера и след това клапана за празен ход. И още нещо важно- когато си на скорост при обороти по -големи от 1100 върни педала на газта и виж разходомера на таблото какво показва- стрелката отчита ли нещо или стои на нулата?
е21 345 0-402м 12.18


ходих на сервиз, и ми казаха 4е триабва да ми сменят вси4ки гарнитури,на всмукателния тракт,заштото ми сму4ело от някаде въздух,и трябвало да ми про4истят и дюзите,това не бяха ми го казвали до сега и затова малко не вярвам,другия вариант бил да си сложа добавка в бензина . STP-се казвала.
БЛАГОДАРЯ на ВСИ4КИ КОИТО СЕ ОТЗОВАВАТ и МИ ПИШАТ
БЛАГОДАРЯ на ВСИ4КИ КОИТО СЕ ОТЗОВАВАТ и МИ ПИШАТ
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
С добавката минава доста време докато се почистят. Аз ползвах една на Кастрол, с която трябваше да изгоря 10 резервоара, докато свърши. Другия вариант е да ти ги почистят с ултразвук - става бързо, но и е скъпо (около 20 лв. на дюза).
Ако наистина ти смуче въздух от някъде, който да се отразява на оборотите, то това място е някъде след дебитомера. Което лесно може да се хване като ти закачат колата на газ-анализатор. Сместа в тоя случай трябва да е все бедна.
Ако наистина ти смуче въздух от някъде, който да се отразява на оборотите, то това място е някъде след дебитомера. Което лесно може да се хване като ти закачат колата на газ-анализатор. Сместа в тоя случай трябва да е все бедна.
jivot написа:ходих на сервиз, и ми казаха 4е триабва да ми сменят вси4ки гарнитури,на всмукателния тракт,заштото ми сму4ело от някаде въздух,и трябвало да ми про4истят и дюзите,това не бяха ми го казвали до сега и затова малко не вярвам,другия вариант бил да си сложа добавка в бензина . STP-се казвала.
БЛАГОДАРЯ на ВСИ4КИ КОИТО СЕ ОТЗОВАВАТ и МИ ПИШАТ
От къде си ?
е21 345 0-402м 12.18


16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани