problem goliam s oborotite

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 19.12.2004
Местоположение: plovdiv

problem goliam s oborotite

Мнение от jivot » 19 Дек 2004, 21:30

imam bmw-to ot blizo edna godina,sled niakolko meseca zapo4naha da mu igraqt oborotite--niskite,mejdu 200 i 1000.hodil sam na pone 10 serviza i vseki ne6to tam mi po4istva i sled niakolko 4asa pak zapo4vat da mi igraqt.vseki mi kazva razli4en problem,kajete priqteli kak da go re6a , tozi ve4e po4ti EDNOGODI6EN problem.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 5.12.2004
Местоположение: London-UK / Русе-BG
Пол: Мъж
Кара: E36

Мнение от KAIL_77 » 19 Дек 2004, 22:21

Ламбда-сондата проверяваха ли в сервиза? Ако е "свършила" сондата, това причинява разигравка в оборотите, особено в ниските.

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 19.12.2004
Местоположение: plovdiv

Мнение от jivot » 19 Дек 2004, 22:37

ами казаха ми 4е на сондата и остава 5-6 хиляди км,ама ми казаха 4е може да е от дистрибуторната капа4ка или от онова устроиство за ваздуха,никои то4но не може да ми каже,НАИ 4ЕСТО СЕ ПОЛУ4АВА от сондата така ли???????

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 19 Дек 2004, 22:37

Ламбдата е по-скоро причина за завишен разход, отколкото за нестабилни обороти. Колата ти има ли АГУ.

ПП. Тука се пише само на кирилица, иначе трият наред модераторите 8) .

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 19.12.2004
Местоположение: plovdiv

Мнение от jivot » 19 Дек 2004, 22:47

не няма АГУ

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 20 Дек 2004, 9:43

Dimitar написа:Ламбдата е по-скоро причина за завишен разход, отколкото за нестабилни обороти. Колата ти има ли АГУ.

ПП. Тука се пише само на кирилица, иначе трият наред модераторите 8) .


при проблем с ламбда сондата, оборотите се скъсват да играят, от 200 до 1500, дори до 2000 ми се е случвало да се стига, колебае се колата, прекъсва от време на време, и както ти казваш и разхода ;)
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 20 Дек 2004, 9:54

Ламбдата корегира подаването на бензин с не повече от 5%. Ако има проблем с нея компа минава в адаптивен режим и въобще не го интерисува какво показва тя - от там и завишения разход. 5% повече/по-малко бензин мисля че не са причина да играят оборотите от 200 до 2000. А и дори да е от ламбдата - след като мине в авариен режим и се мине известен пробег проблема трябва да изчезне, а човека казва че е така от година. Това повече прилича на проблеми със въздуха (клапан за свободните обороти, някой скъсан маркуч и т.н.). А и някой беше споменал, че подобни проблеми се получават и при износен вал и повдигачи на М40.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 20 Дек 2004, 10:46

компютъра минава в такъв режим САМО и ЕДИНСТВЕНО ако откачиш сондата от куплунга, докато не я откачиш не минава в този режим, а оборотите наистина се менят, 2 месеца остранявахме подобни проблеми при мен. Чипове, сонди, сменяне на компютри ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 7.12.2004
Местоположение: София

Мнение от Добрия » 20 Дек 2004, 23:33

Мисля, че Димитър е прав за проблем с въздуха и по-точно с клапана за празния ход. А тракането на клапаните не се отразява върху оборотите, само че трака като шевна машина. Не е причината в ламбда-сондата. Провери клапана и тоците :)

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 19.12.2004
Местоположение: plovdiv

Мнение от jivot » 21 Дек 2004, 10:08

каде се намира този клапан на празния ход и свободните обороти и каква функция изпълнява,благодаря ви за идеята,знаете ли колко струва подмяната или ремонта му ,но сондата също не триабва да ми отпада като вариант мисля !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 12.07.2004
Местоположение: София

Мнение от sith » 21 Дек 2004, 12:12

Номер 6 на картинката: http://www.elcats.ru/bmw/details.asp?mo ... d=AB40007D
Може да пробваш да го промиеш коресилин.

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 21 Дек 2004, 20:00

Jivot, ако нямаш знанията какво да направиш по този проблем иди някъде където разбират, да го направят. А не по метода на научния тик - проба грешка. Ако не намериш подходящия сервиз намери някой приятел с 318 и подменете дебитомера и след това клапана за празен ход. И още нещо важно- когато си на скорост при обороти по -големи от 1100 върни педала на газта и виж разходомера на таблото какво показва- стрелката отчита ли нещо или стои на нулата?
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 19.12.2004
Местоположение: plovdiv

Мнение от jivot » 22 Дек 2004, 17:43

ходих на сервиз, и ми казаха 4е триабва да ми сменят вси4ки гарнитури,на всмукателния тракт,заштото ми сму4ело от някаде въздух,и трябвало да ми про4истят и дюзите,това не бяха ми го казвали до сега и затова малко не вярвам,другия вариант бил да си сложа добавка в бензина . STP-се казвала.
БЛАГОДАРЯ на ВСИ4КИ КОИТО СЕ ОТЗОВАВАТ и МИ ПИШАТ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 22 Дек 2004, 18:00

С добавката минава доста време докато се почистят. Аз ползвах една на Кастрол, с която трябваше да изгоря 10 резервоара, докато свърши. Другия вариант е да ти ги почистят с ултразвук - става бързо, но и е скъпо (около 20 лв. на дюза).
Ако наистина ти смуче въздух от някъде, който да се отразява на оборотите, то това място е някъде след дебитомера. Което лесно може да се хване като ти закачат колата на газ-анализатор. Сместа в тоя случай трябва да е все бедна.

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 22 Дек 2004, 18:26

jivot написа:ходих на сервиз, и ми казаха 4е триабва да ми сменят вси4ки гарнитури,на всмукателния тракт,заштото ми сму4ело от някаде въздух,и трябвало да ми про4истят и дюзите,това не бяха ми го казвали до сега и затова малко не вярвам,другия вариант бил да си сложа добавка в бензина . STP-се казвала.
БЛАГОДАРЯ на ВСИ4КИ КОИТО СЕ ОТЗОВАВАТ и МИ ПИШАТ

От къде си ?
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook