Първо сблъскване с BMW
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- Snoop
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 9.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: засилен дизел
- Мечтае да кара: на Шаро поршето
- Детайли за колата: TOP!!! FULL!!! MPACK!!! Всички екстри за модела! :D :D :D
Първо сблъскване с BMW
Първо - здравейте на всички.
От скоро съм един от вас - взех си 316i и първите въпроси след регистрации и т.н. е смяната на масло, маслен и въздушен филтър и ремъците.
Мога ли сам да се справя със смяната им? Има ли някъде във форума обяснено като за лайци кое-как, защото цяла нощ и днес сутринта търсих с търсачката и не само, но не можах да си намеря тема дето да е обяснено.
Ще съм благодарен на всякаква помощ, която не съдържа - "отиди в сервиз".

От скоро съм един от вас - взех си 316i и първите въпроси след регистрации и т.н. е смяната на масло, маслен и въздушен филтър и ремъците.
Мога ли сам да се справя със смяната им? Има ли някъде във форума обяснено като за лайци кое-как, защото цяла нощ и днес сутринта търсих с търсачката и не само, но не можах да си намеря тема дето да е обяснено.
Ще съм благодарен на всякаква помощ, която не съдържа - "отиди в сервиз".

- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
По принцип не са сложни нещата, виж има тема Направи си сам, както и полезни линкове. Не би трябвало да имаш проблеми, ама за ремъците и ролките най-добре не се занимавай ти поне не докато не влезеш в час
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... Filter.htm
http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... Filter.htm
http://www.geocities.com/e36rulz/DIY.html
http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... Filter.htm
http://www.geocities.com/e36rulz/DIY.html
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
- miroslav4ev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 734
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: София, България
- Кара: БМВ 325 ТД '93
- Детайли за колата: тъмно син металик
Re: Първо сблъскване с BMW
Snoop написа:Първо - здравейте на всички.
От скоро съм един от вас - взех си 316i и първите въпроси след регистрации и т.н. е смяната на масло, маслен и въздушен филтър и ремъците.
Мога ли сам да се справя със смяната им? Има ли някъде във форума обяснено като за лайци кое-как, защото цяла нощ и днес сутринта търсих с търсачката и не само, но не можах да си намеря тема дето да е обяснено.
Ще съм благодарен на всякаква помощ, която не съдържа - "отиди в сервиз".

В повечето сервизите, където сменят такива работи - пари не взимат за труд - само си плащаш консумативите.
- Snoop
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 9.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: засилен дизел
- Мечтае да кара: на Шаро поршето
- Детайли за колата: TOP!!! FULL!!! MPACK!!! Всички екстри за модела! :D :D :D
Re: Първо сблъскване с BMW
miroslav4ev написа:![]()
В повечето сервизите, където сменят такива работи - пари не взимат за труд - само си плащаш консумативите.
Вече съм се снабдил с всичко необходимо за смяната, остана само труда. Благодаря на всички за отговорите и за топлото посрещане.

- St.Dilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: 318 TDS touring
Re: Първо сблъскване с BMW
Абсолютно всички филтри(горивен,маслен,въздушен) както и маслото, можеш да смениш самSnoop написа:Вече съм се снабдил с всичко необходимо за смяната, остана само труда.





- Snoop
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 9.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: засилен дизел
- Мечтае да кара: на Шаро поршето
- Детайли за колата: TOP!!! FULL!!! MPACK!!! Всички екстри за модела! :D :D :D
Re: Първо сблъскване с BMW
St.Dilov написа:BMW е капризно от към охладителна система и е много добре да смениш водна помпа и термостатИ добре дошъл и от мен
![]()
Благодаря колега, за полезната информация, при първа възможност ще се погрижа и за тези консумативи.

- Любо /ba1_hu1/
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325 tds Touring
- Детайли за колата: < Дълга печка със собствено мнение >
Добре дошъл и от мен
Маслото не е кой знае каква философия за смяна.Под колата,ако не се лъжа на картера, има една пробка която като се отвие започва да се източва маслото,като предварително си сложил съд под дупчицата. (внимаваш да не изпуснеш пробката в кофата,че после ваденето е кофти
) След или по време на източването си отвиваш капачката,която ти крие масления филтър(под капака вече а не под колата
) и го махаш.След като си го премахнал и маслото ти е източено напълно, завиваш пробката отдолу и си наливаш маслото.След което слагаш новия филтър на местото на стария като преди това го напояваш с масло и си готов.
Съжалявам,че така халотично съм ти го обяснил,но мисля,че ще се справиш.
Успех

Маслото не е кой знае каква философия за смяна.Под колата,ако не се лъжа на картера, има една пробка която като се отвие започва да се източва маслото,като предварително си сложил съд под дупчицата. (внимаваш да не изпуснеш пробката в кофата,че после ваденето е кофти


Съжалявам,че така халотично съм ти го обяснил,но мисля,че ще се справиш.
Успех

- Snoop
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 9.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: засилен дизел
- Мечтае да кара: на Шаро поршето
- Детайли за колата: TOP!!! FULL!!! MPACK!!! Всички екстри за модела! :D :D :D
Благодаря много за отзивчивостта колеги! Днес беше малко кофти времето затова отложих, но при следващия топъл слънчев ден ще се заема с "обслужването".
За маслото вече съм почти 100% сигурен, че ще се справя, надявам се няма значение дали масленият филтър ще го сложа преди да налея новото масло или след като го налея.
Така - относно ремъците. След линковете на Nukem(благодарско, за които
) относно DIY за BMW, се порових още малко и намерих едно хубаво сайтче - http://www.bimmerdiy.com/dir/e36/engine - за е36-ците. Много теми и всичките добре написани, някои със снимков материал, други без, важното е че си намерих и за смяната на ремъците и вече мисля, че и с тях ще се справя - http://logun.org/e36beltchange.htm
Благодаря отново на всички - хубаво е човек да попадне на Хора.
п.п. Така и така сме я обсъдили темата - ще се вижда вече в търсачката, да добавя само и нагледно как се "нулира" Oil Service Inspection-a. http://ivo316i.hit.bg/oilservice/
Хвала на тоя народ дето снима кое-как, че новобранците да има от къде да се учат.
За маслото вече съм почти 100% сигурен, че ще се справя, надявам се няма значение дали масленият филтър ще го сложа преди да налея новото масло или след като го налея.
Така - относно ремъците. След линковете на Nukem(благодарско, за които

Благодаря отново на всички - хубаво е човек да попадне на Хора.



п.п. Така и така сме я обсъдили темата - ще се вижда вече в търсачката, да добавя само и нагледно как се "нулира" Oil Service Inspection-a. http://ivo316i.hit.bg/oilservice/
Хвала на тоя народ дето снима кое-как, че новобранците да има от къде да се учат.

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани