регулатор за налягане на бензина

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: Sofia

регулатор за налягане на бензина

Мнение от M.J. » 09 Апр 2009, 11:04

Здравейте колеги не съм на ясно с тази част от колата ми и не намерих кой знае какво в търсачката та ако може някой да ми разясни как точно функционира.какво става ако не работи добре и как се проверява дали работи добре. това което разбрах е че е на 3 бара и става от повечето други мотори. Благодаря на всички които отговорят на въпроса ми и със здраве на всички които решат да си чешат езиците :yes: и последно ясно ми е че като е регулатор регулира налягането към дюзите. Мотора ми е 1,6 М40

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 09 Апр 2009, 11:37

еми може да измериш налягането с манометър,връзваш го към системата,палиш и подаваш газ като даваш газ трябва налягането да се повишава.Мойто съм го мерил играе м/у 2.8 и 3.1,е зависи и колко е верен манометъра
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Разумно
Детайли за колата: Измамна

Мнение от beco109 » 09 Апр 2009, 13:07

Защо ли си мисля, че налягането е о/о 1.3 bar.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: Sofia

Мнение от M.J. » 09 Апр 2009, 13:19

MOGY написа:еми може да измериш налягането с манометър,връзваш го към системата,палиш и подаваш газ като даваш газ трябва налягането да се повишава.Мойто съм го мерил играе м/у 2.8 и 3.1,е зависи и колко е верен манометъра
Добре колега ама като вържа манометъра към системата 6те видя с какво налягане подава помпата а регулатора кое налягане точно регулира и каква промяна има в двигатела ако не работи добре

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 09 Апр 2009, 14:20

Няма да видиш с какво налягане ти подава помпата,а ще видиш какво налягане ти подържа регулатора в системата!
А ако не ти работи добре може при по високи налягния да давяи мотора или при малки налягания дюзите да не правят добър облак и да пикаят.
Клапана ти е мебранен като използва разреждането във всмукателните колектори като в зависимост от него се движи мембраната на клапана и се пропуска повече или по малко гориво да се връща обратно в резервоара,като по този начин в зависимост от натоварването на мотора клапана се стреми да подържа работно налягане в системата за нормалната работа на мотора
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: Sofia

Мнение от M.J. » 09 Апр 2009, 18:54

а как се сваля като сваля скобата и го издърпам или......

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 09 Апр 2009, 19:55

Да сваляш скобата и може леко да го подбодеш с две тънки отверки нагоре
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Blagoevgrad

Мнение от linder11 » 09 Апр 2009, 20:30

значи да питам и аз днеска открих че ми е прецакан регулатора.. маистора ми каза че ми пропуска бенз штото аз карам на гас и се чудех што ми намалява толко барзо бенз. та мисалта ми е днеска ходих да тарса нов порачах обаче не стана беше по дебел отпред а е на бош.. та вземах втора рака и кат го сложих на колата почна да хварля бенз отстрани праскасхе яко и неиска да спре опитвах да го стегна нестана.. дали тва нешто ше се оправи кат смена там гумичките?? и според вас може ли от тва колата да не варви ? Щото колата неиска да варви на никаде много е тромава..

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 09 Апр 2009, 20:54

Няма да се оправи не е от гумичката!Повечето избиват от капсоловката
Преди месец време разглобих едно БМВ в Монтана имахме съмнение в регулатора взехме един от една морга тече бензин за страх и ние си мислехме че е гумата аиде взехме нов и пак тече, така си играхме 3-4часа.Аиде отидохме взехме втори слагаме пак същата история тва на М50 и не се вижда ясно от къде тече щото е най отзат.Направихме едни мостове та извадихме рейката отгоре и започнахме да ги тестваме един по един избиваха и двата от капсоловката
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Blagoevgrad

Мнение от linder11 » 09 Апр 2009, 21:01

значи да тарса пак ново.. ти си прав аз днеска зимах едно втора и то течеше и са и моито старото и то тече сигорно кат се свалят и тогава нещо се разбазика..

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 09 Апр 2009, 21:04

Значи тия гумички са 10ина стотинки може да си вземеш за всеки случаи може и с някоя десета по голями обаче ти казвам че избиват масово от капсоловката
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Мнение от michev » 09 Апр 2009, 23:01

по добре не правете екперименти с втора употреба, защото от калпав регулатор наръгва и бензин в маслото /личен опит/, цената на нов е между 90 и 120 лева
only rear wheel drive

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 09 Апр 2009, 23:16

наскоро гледах в Дару 106лв.
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: Sofia

Мнение от M.J. » 09 Апр 2009, 23:24

michev написа:по добре не правете екперименти с втора употреба, защото от калпав регулатор наръгва и бензин в маслото /личен опит/, цената на нов е между 90 и 120 лева
от бензин в масото и аз се оплаквах скоро и чистих дюзите . наблюдавам маслото често и не му се качва нивото вече но май пак си понамирисва малко или то не може да не намирисва леко

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 23.12.2008
Местоположение: София

Мнение от rombeca » 11 Апр 2009, 13:03

Извинявам се, че пиша в темата на човека , но явно имам същия проблем.
От тоя клапан, през тънкото мъркуче ми тече бензин. Това не е нормално предполагам?
Аз лесно ще сменя мъркуча, но не мисля че там трябва да излиза бензин, защото се набива в колектора и ще мята бензин в въздушния поток.
Въпроса ми е, да сменям ли вакуум регулатора или само мъркуча?

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook