регулатор за налягане на бензина
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
регулатор за налягане на бензина
Здравейте колеги не съм на ясно с тази част от колата ми и не намерих кой знае какво в търсачката та ако може някой да ми разясни как точно функционира.какво става ако не работи добре и как се проверява дали работи добре. това което разбрах е че е на 3 бара и става от повечето други мотори. Благодаря на всички които отговорят на въпроса ми и със здраве на всички които решат да си чешат езиците
и последно ясно ми е че като е регулатор регулира налягането към дюзите. Мотора ми е 1,6 М40

- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
еми може да измериш налягането с манометър,връзваш го към системата,палиш и подаваш газ като даваш газ трябва налягането да се повишава.Мойто съм го мерил играе м/у 2.8 и 3.1,е зависи и колко е верен манометъра



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Добре колега ама като вържа манометъра към системата 6те видя с какво налягане подава помпата а регулатора кое налягане точно регулира и каква промяна има в двигатела ако не работи добреMOGY написа:еми може да измериш налягането с манометър,връзваш го към системата,палиш и подаваш газ като даваш газ трябва налягането да се повишава.Мойто съм го мерил играе м/у 2.8 и 3.1,е зависи и колко е верен манометъра
- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
Няма да видиш с какво налягане ти подава помпата,а ще видиш какво налягане ти подържа регулатора в системата!
А ако не ти работи добре може при по високи налягния да давяи мотора или при малки налягания дюзите да не правят добър облак и да пикаят.
Клапана ти е мебранен като използва разреждането във всмукателните колектори като в зависимост от него се движи мембраната на клапана и се пропуска повече или по малко гориво да се връща обратно в резервоара,като по този начин в зависимост от натоварването на мотора клапана се стреми да подържа работно налягане в системата за нормалната работа на мотора
А ако не ти работи добре може при по високи налягния да давяи мотора или при малки налягания дюзите да не правят добър облак и да пикаят.
Клапана ти е мебранен като използва разреждането във всмукателните колектори като в зависимост от него се движи мембраната на клапана и се пропуска повече или по малко гориво да се връща обратно в резервоара,като по този начин в зависимост от натоварването на мотора клапана се стреми да подържа работно налягане в системата за нормалната работа на мотора



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
Да сваляш скобата и може леко да го подбодеш с две тънки отверки нагоре



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
значи да питам и аз днеска открих че ми е прецакан регулатора.. маистора ми каза че ми пропуска бенз штото аз карам на гас и се чудех што ми намалява толко барзо бенз. та мисалта ми е днеска ходих да тарса нов порачах обаче не стана беше по дебел отпред а е на бош.. та вземах втора рака и кат го сложих на колата почна да хварля бенз отстрани праскасхе яко и неиска да спре опитвах да го стегна нестана.. дали тва нешто ше се оправи кат смена там гумичките?? и според вас може ли от тва колата да не варви ? Щото колата неиска да варви на никаде много е тромава..
- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
Няма да се оправи не е от гумичката!Повечето избиват от капсоловката
Преди месец време разглобих едно БМВ в Монтана имахме съмнение в регулатора взехме един от една морга тече бензин за страх и ние си мислехме че е гумата аиде взехме нов и пак тече, така си играхме 3-4часа.Аиде отидохме взехме втори слагаме пак същата история тва на М50 и не се вижда ясно от къде тече щото е най отзат.Направихме едни мостове та извадихме рейката отгоре и започнахме да ги тестваме един по един избиваха и двата от капсоловката
Преди месец време разглобих едно БМВ в Монтана имахме съмнение в регулатора взехме един от една морга тече бензин за страх и ние си мислехме че е гумата аиде взехме нов и пак тече, така си играхме 3-4часа.Аиде отидохме взехме втори слагаме пак същата история тва на М50 и не се вижда ясно от къде тече щото е най отзат.Направихме едни мостове та извадихме рейката отгоре и започнахме да ги тестваме един по един избиваха и двата от капсоловката



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
Значи тия гумички са 10ина стотинки може да си вземеш за всеки случаи може и с някоя десета по голями обаче ти казвам че избиват масово от капсоловката



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
по добре не правете екперименти с втора употреба, защото от калпав регулатор наръгва и бензин в маслото /личен опит/, цената на нов е между 90 и 120 лева
only rear wheel drive
- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
наскоро гледах в Дару 106лв.



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
от бензин в масото и аз се оплаквах скоро и чистих дюзите . наблюдавам маслото често и не му се качва нивото вече но май пак си понамирисва малко или то не може да не намирисва лекоmichev написа:по добре не правете екперименти с втора употреба, защото от калпав регулатор наръгва и бензин в маслото /личен опит/, цената на нов е между 90 и 120 лева
Извинявам се, че пиша в темата на човека , но явно имам същия проблем.
От тоя клапан, през тънкото мъркуче ми тече бензин. Това не е нормално предполагам?
Аз лесно ще сменя мъркуча, но не мисля че там трябва да излиза бензин, защото се набива в колектора и ще мята бензин в въздушния поток.
Въпроса ми е, да сменям ли вакуум регулатора или само мъркуча?
От тоя клапан, през тънкото мъркуче ми тече бензин. Това не е нормално предполагам?
Аз лесно ще сменя мъркуча, но не мисля че там трябва да излиза бензин, защото се набива в колектора и ще мята бензин в въздушния поток.
Въпроса ми е, да сменям ли вакуум регулатора или само мъркуча?
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани