M52 vs M50
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- BMWMHartge
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1993
- Регистриран на: 12.09.2003
- Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: 98' e36 318i
- Мечтае да кара: e36 ///M3
- Детайли за колата: M43B18
M52 vs M50
Говорят ми тука качват се на М50Б20 и от нея на М52Б20 и разликата е огромня?Я споделете за практиката как е?
93' e36 320i coupe
98' e36 318i sedan
98' e36 318i sedan
Хора стига с тия теми (пак ще почнат споровете :-))
Аз карам м52б20, карал съм и м50б20 (ту, демек варианта с ванос) и смея да твърдя, че разликата между двете е единствено в това, че при м52 въртящия момент се усеща още от 2 хиляди оборота, докато при м50 си започва от 3500-4000.
А иначе като време (ако се състезават напр.) двете коли си вървят, що годе еднакво, няма някаква съществена разлика.
Иначе за каране 2-те коли оставят в теб различно усещане (т.е. на различните хора им се струва че едната върви повече и оттам тръгват тия слухове). Ще ти дам един пример за да добиеш представа: приятелката ми добре познава м52б20 колко върви, когато я качих за първи път на м50б20 остана с впечатление, че м50 върви повече, аз пък първоначално останах с противоположното впечатление (т.е. 2-ма човека в колата = 2 противоположни мнения) и решихме да ги дърпане...
Вече споменах какъв е резултата от дърпането (реми). Въпреки че в седана (м52) имаше и малко повече товар. Мисля че дори да са напълно еднакви като тегло двете коли, разликата пак ще е минимална, но в никакъв случай не "огромна".
м52 е по-приятна за постоянно каране, докато според мен за въртежи м50 е по-приятния двигател, понеже цялата му мощ е събрана на въпросните 3500-4000 оборота и там направо те удря (а при м52 този въртящ момент е разпределен от много по-рано и струва ми се по-плавно).
Аз карам м52б20, карал съм и м50б20 (ту, демек варианта с ванос) и смея да твърдя, че разликата между двете е единствено в това, че при м52 въртящия момент се усеща още от 2 хиляди оборота, докато при м50 си започва от 3500-4000.
А иначе като време (ако се състезават напр.) двете коли си вървят, що годе еднакво, няма някаква съществена разлика.
Иначе за каране 2-те коли оставят в теб различно усещане (т.е. на различните хора им се струва че едната върви повече и оттам тръгват тия слухове). Ще ти дам един пример за да добиеш представа: приятелката ми добре познава м52б20 колко върви, когато я качих за първи път на м50б20 остана с впечатление, че м50 върви повече, аз пък първоначално останах с противоположното впечатление (т.е. 2-ма човека в колата = 2 противоположни мнения) и решихме да ги дърпане...
Вече споменах какъв е резултата от дърпането (реми). Въпреки че в седана (м52) имаше и малко повече товар. Мисля че дори да са напълно еднакви като тегло двете коли, разликата пак ще е минимална, но в никакъв случай не "огромна".
м52 е по-приятна за постоянно каране, докато според мен за въртежи м50 е по-приятния двигател, понеже цялата му мощ е събрана на въпросните 3500-4000 оборота и там направо те удря (а при м52 този въртящ момент е разпределен от много по-рано и струва ми се по-плавно).
Последна промяна PeReZ на 09 Апр 2009, 1:22, променена общо 2 пъти
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Ще стане интересна и полезна тема 

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
vladiverm написа:Ще стане интересна и полезна тема
Интересна не знам дали ще стане (защото все едно да разискваме левия или десния мигач е по-важен) но определено ще е полезно да спрат безмислените коментари по въпроса.
Аз лично не виждам каква реална разлика може да има между два абсолютно еднакви по конструкция и електронно-механично управление двигатели (с единственото по-значимо различие състоящо се в материала от който е изработен блока - чугун/алуминий)
Ако има някава разлика (на книга) в работните показатели при двата варианта (тествани и доказани в лабораторни условия при контролирани механични изпитания), много ми е интересно как обикновен потребител може да долови тези "нюанси в перформънса" при ежедневна употреба "на пътя" ???
- Sparco_Racing
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 18.12.2007
- Местоположение: iZ DefIlEtaTa
- Пол: Мъж
- Кара: CoMPacT M54Б30
- Мечтае да кара: 645Ci
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
PeReZ написа:Хора стига с тия теми (пак ще почнат споровете :-))
Не, спорове няма да почнат.
vladiverm написа:Ще стане интересна и полезна тема
... и ще е 1001-вата "полезна тема" по въпроса. Без тия.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани