Парче от водната помпа (как да го извадя)

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M5

Парче от водната помпа (как да го извадя)

Мнение от Acceleration » 03 Апр 2009, 9:06

Здравейте колеги проблема е следния:
Смених водната помпа обаче се оказа, че се било отчупило парче от нея обаче не е излезнало и сега явно ми запушва някъде системата (нали не напълно), но ми надува маркучите и ми се ебава датчика за температурата (караш си караш си при загряла кола след малко оп стрелката слезне в синьото), и другия проблем е че ми бълбука нещо зад таблото (предполагам е радиаторчето за парното защото няма достатъчно въртене на антифриза). Та да си доида на въпроса как мамка му да го извадя това парче от вътре което е горе долу 3-4 см?
Мерси предварително !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 562
Регистриран на: 27.11.2008
Местоположение: Silistra
Пол: Мъж

ГЖОТ

Мнение от Makarov 2 » 03 Апр 2009, 9:45

кОФТИ!!!!!!!!!!

Mollov : Най-учтиво ще те помоля да престанеш с "тези" постове... следващата стъпка е да трия всичко, което напишеш в този раздел в рамките на 1-2 седмици... ти си избери. :cop:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M5

Мнение от Acceleration » 03 Апр 2009, 9:50

И аз така предположих :confused:

мене ми се върти една или по точно 2 идеи
1 - да сваля водна помппа и маркучи и в обратна на посоката на въртене да набия един маркуч с яка струя вода да видя дали ще изкара
2 - пак същата гимнастика ама вече с неква тел или нещо подобно да ръчкам вътре

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Разумно
Детайли за колата: Измамна

Мнение от beco109 » 03 Апр 2009, 10:47

Според мен това парче само ще се разтика с времето. Това е съюото ако си си сменял тройника на главата като го смъкнеш как е изяден до половината. Нали се питаш къде е са другите частици. Ако си слойил водна помпа със метална турбина, не вярвам да удари нещо. Налей си антифриз да е по мазничко ;) и си обезвъздуши добре и това парченце трябва да се разтика.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Мнение от PNR » 03 Апр 2009, 10:51

Acceleration написа:И аз така предположих :confused:

мене ми се върти една или по точно 2 идеи
1 - да сваля водна помппа и маркучи и в обратна на посоката на въртене да набия един маркуч с яка струя вода да видя дали ще изкара
2 - пак същата гимнастика ама вече с неква тел или нещо подобно да ръчкам вътре


Пробвай с едно според мен е по добрата интервенция не рагай с телове из мотора
свали водната помпа термостата всички маркучи фдо радиатора и набии един дебел маркуч с яко на лягане на водата е не от пожарна де (10-12 атмосфери че може да е последната вода вартяла се в двигатела) и пробвай да промиеш цялата система дано да стане че проблема не приятен

Ако някой може да ти даде по добро и сгурно предложение пробвай с него но и на мен това ми дойде но не се знае как е застанало парченцето и дали ще може да излезе
Успех
PNR@abv.bg
София
0888779546

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 29.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го шано
Мечтае да кара: още по-шано
Детайли за колата: Излъскан сток

Мнение от emiche » 03 Апр 2009, 10:56

PNR написа:
Acceleration написа:И аз така предположих :confused:

мене ми се върти една или по точно 2 идеи
1 - да сваля водна помппа и маркучи и в обратна на посоката на въртене да набия един маркуч с яка струя вода да видя дали ще изкара
2 - пак същата гимнастика ама вече с неква тел или нещо подобно да ръчкам вътре


Пробвай с едно според мен е по добрата интервенция не рагай с телове из мотора
свали водната помпа термостата всички маркучи фдо радиатора и набии един дебел маркуч с яко на лягане на водата е не от пожарна де (10-12 атмосфери че може да е последната вода вартяла се в двигатела) и пробвай да промиеш цялата система дано да стане че проблема не приятен

Ако някой може да ти даде по добро и сгурно предложение пробвай с него но и на мен това ми дойде но не се знае как е застанало парченцето и дали ще може да излезе
Успех

Това е удачния вариант и според мен, а и ще е полезо и за системата - тъкмо ще се прочисти малко. :)
Изображение
Дизелите са мъртви души.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M5

Мнение от Acceleration » 03 Апр 2009, 11:30

мерси за съветите колеги ще го пробвам утре най-вероятно и ще пиша какъв е резултата

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 14.04.2004
Местоположение: Пловдив

Мнение от BAVARIA » 03 Апр 2009, 12:07

колега, а сигурен ли си че има отчупено парченце от помпата, защото семптомите повече ми приличат на издухана гарнитура на глава /в по лошия случай спукана глава/

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M5

Мнение от Acceleration » 03 Апр 2009, 12:28

тоя номер с гарнитурите и главата го правих вече така че го отхвърлям като вариант или остава за 2 месеца пак да ги издуха :shock:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Мнение от dangerous » 03 Апр 2009, 12:44

колега парчето,метал ли е,неметал ли е,от перката ли е от корпуса на помпата ли е , :?: щот ако е метал може да пробваш с магнит или има едни такива много готини щипци(есествено ако знаеш къде е парчотията)
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!

-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M5

Мнение от Acceleration » 03 Апр 2009, 13:30

не е метал, новата дето я сложих е метал

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook