Търся схема за свързване на малкия борд компютър
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
За гонга:
На него има две букси- една с 4 пина и 3 кабела:
пин1 кафяв- маса
пин2 черно/червен- отива към х17 пин 9
пин3 червено/жълт- 12V
другата букса е с 3 пина и два кабела:
пин2 бяло/червен- към х1070 пин 11
пин3 бяло/син- към х1070 пин 10
Цитат от тази тема: Голям борд - конверсия
Важи и при малкия борд, само мисля че в този случай не е необходимо пин2 от първата букса да се свързва към пин 9 от x17. Успех!
- baitun
- ентусиаст
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
ще пробвам тия дни,още веднъж мерси ако имаш път към София пусни едно лично да черпя по бира или водка
- baitun
- ентусиаст
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
аз мислех че се свързва към блока за управление на климатроника,защото останаха няколко свободни кабела,а не видях някъде на бордкомпа да има говорителче.Мерси за инфото, дано температурата да падне под 3 гр. за да разбера,но най-вероятно ще чакам зимния сезон.Мерси на всички за мненията
- AQUILA1001
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 118
- Регистриран на: 15.06.2007
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
help
Kolegi, parvo izvinete me za latinicata, no niamam kirilica. Da karam po sa6testvo-srama e goliam za moiata tehni4eska nekompetentnost za tova Vi Molia za pomo6t za montaja na malkiat board, kakto i da si nameria buksa za nego. Za vsi4ko tova 6te si platia stiga, niakoi da mi pomogne. O6te vednaj molia za sadeistvie
AQUILA1001
- Kregec
- ентусиаст
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Re: help
AQUILA1001 написа:Kolegi, parvo izvinete me za latinicata, no niamam kirilica. Da karam po sa6testvo-srama e goliam za moiata tehni4eska nekompetentnost za tova Vi Molia za pomo6t za montaja na malkiat board, kakto i da si nameria buksa za nego. Za vsi4ko tova 6te si platia stiga, niakoi da mi pomogne. O6te vednaj molia za sadeistvie
Колега ти изчетели тази тема от началото? В тази тема е обяснено подробно как да се монтира и свърже малкия борд компютър ...
- AQUILA1001
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 118
- Регистриран на: 15.06.2007
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
da
Da kolega iz4etoh vsi4ko i ne6tata gore dolu sa mi yasni, oba4e nikoga ne sam pravil podobno ne6to i se strahuvam, 4e sam niama da uspeia. Zatova iskam pomo6t i zatova sam gotov da si platia, no vse pak "blagodaria" ti za pomo6ta.
AQUILA1001
Братле, елементарно е слагането на малкия борд, ще успееш не се притеснявай.
Имаш да свържеш 2-3 кабела. Ако имаш черната букса работата наистина е за 15 минути, давай смело - какъв ентусиаст си :-) Ето ти линк към другата тема, в която е описано същото, но с някои малки добавки и уточнения: ЦЪК
А ако твърдо си решил някой друг да ти го монтира - доколкото съм следил форума Lacho е човека, който всички спрягат когато става дума за подобни манипулации - свържи се с него, може той да ти инсталира борда.
Другия елементарен вариант за който се сещам е да си принтираш инструкциите за монтирането и да отидеш при първия срещнат майстор, техник, жичкаджия и т.н.
И няма нужда от благодарности в кавички, задаваш въпроси на които хората са се уморили да отговарят.
Имаш да свържеш 2-3 кабела. Ако имаш черната букса работата наистина е за 15 минути, давай смело - какъв ентусиаст си :-) Ето ти линк към другата тема, в която е описано същото, но с някои малки добавки и уточнения: ЦЪК
А ако твърдо си решил някой друг да ти го монтира - доколкото съм следил форума Lacho е човека, който всички спрягат когато става дума за подобни манипулации - свържи се с него, може той да ти инсталира борда.
Другия елементарен вариант за който се сещам е да си принтираш инструкциите за монтирането и да отидеш при първия срещнат майстор, техник, жичкаджия и т.н.
И няма нужда от благодарности в кавички, задаваш въпроси на които хората са се уморили да отговарят.
- AQUILA1001
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 118
- Регистриран на: 15.06.2007
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
Ok
Ok, ama mi triabva buksata. Ot kade moga da e nameria, dali gi ima v niakoi magazin, dali niakoi kolega moje da mi e prodade.
AQUILA1001
- AQUILA1001
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 118
- Регистриран на: 15.06.2007
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
+50C'
Zdraveite kolegi!
Lacho mi svarza malkiat bord ama ot -37C' stigna do +50C' i taka si stoi. Slojili sme termistor 7 oma. Mali Vi ako niakoi moje da kaje kakav e problema.
Lacho mi svarza malkiat bord ama ot -37C' stigna do +50C' i taka si stoi. Slojili sme termistor 7 oma. Mali Vi ako niakoi moje da kaje kakav e problema.
AQUILA1001
Re: +50C'
AQUILA1001 написа:Zdraveite kolegi!
Lacho mi svarza malkiat bord ama ot -37C' stigna do +50C' i taka si stoi. Slojili sme termistor 7 oma. Mali Vi ako niakoi moje da kaje kakav e problema.
Как 7 ома бе, колега ???
7 килоома ви трябва (7 kOhm) :-)
- ned_gm28
- ентусиаст
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Преди 3 дни махнах аналоговият часовник и сложих среден борд (като не мисля да свързвам "CHECK" функцията).Борда заедно с буксата ги отскубнах от катастрофирал Е36 320i `91.Точно 5 пина съм използвал,като дори цветовете на кабелите от моята инсталация съвпаднаха с тези от буксата:
Жълто-червен - +12V (постоянно)
Кафяв - маса
Сиво-червен - осветление на бутоните
Бяло-син - +12V (1 и 2 контакт-от CD-то)
Кафяво-бял - термодатчик
Все още не съм сложил термодатчик.Не разбирам,защо ще изгори оригинален датчик,ако не се свърже правилно?Какъв по-точно електронен компонент е той?Терморезисторите няма значение на къде ще бъдат сврзани,а дори да е термодиод-просто няма да работи,но да изгори!
Ако някой знае конкретната причина-моля да обясни
Жълто-червен - +12V (постоянно)
Кафяв - маса
Сиво-червен - осветление на бутоните
Бяло-син - +12V (1 и 2 контакт-от CD-то)
Кафяво-бял - термодатчик
Все още не съм сложил термодатчик.Не разбирам,защо ще изгори оригинален датчик,ако не се свърже правилно?Какъв по-точно електронен компонент е той?Терморезисторите няма значение на къде ще бъдат сврзани,а дори да е термодиод-просто няма да работи,но да изгори!
Ако някой знае конкретната причина-моля да обясни
ned_gm28 написа:Все още не съм сложил термодатчик.Не разбирам,защо ще изгори оригинален датчик,ако не се свърже правилно?Какъв по-точно електронен компонент е той?Терморезисторите няма значение на къде ще бъдат сврзани,а дори да е термодиод-просто няма да работи,но да изгори!
Ако някой знае конкретната причина-моля да обясни
Няма такъв вариант да ти изгори датчика, момчето което твърдеше че му е изгорял датчика се беше объркало, така че не се притеснявай :-)
момчето с изгорелия датчик написа:е няма такава история -измерих датчика след ката го бях свързал и на бордкомпа не отчиташе нищо -37 градуса и ми показва ,че е изгорял 0 килоома,след много нерви и четене реших ,че датчика е изгорял и започнах търсене на нов датчик ,но нещо ме прихвана и реших да измеря датчика и .... 5.5 килоома -работи и добре че колегата PeReZ ме светна да махна буксата от бордкомпа,да свържа датчика и след това да свържа буксата на борда и.... тръгна
- AQUILA1001
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 118
- Регистриран на: 15.06.2007
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
развръзка
Здравейте колеги,
след вашата помощ и аз има вече малък борд, да ама си сложих 7 килоомов термистор, който явно има някакъв пробрлем защото тем. не е вярна, показва ми с около 10 градуса по-ниска от външната темперетура, като при движение е темперетурата спада, което е логично, но ако колата работи на място няма реакция за повишение на темперетурата. Трябва да изгася колата и след около 10 минути има повишаване на темперетурата.
Искам да ви питам дали проблема е в термистора или като го закачих пак със объркал нещо.
Благодаря !!!
след вашата помощ и аз има вече малък борд, да ама си сложих 7 килоомов термистор, който явно има някакъв пробрлем защото тем. не е вярна, показва ми с около 10 градуса по-ниска от външната темперетура, като при движение е темперетурата спада, което е логично, но ако колата работи на място няма реакция за повишение на темперетурата. Трябва да изгася колата и след около 10 минути има повишаване на темперетурата.
Искам да ви питам дали проблема е в термистора или като го закачих пак със объркал нещо.
Благодаря !!!
AQUILA1001
- baitun
- ентусиаст
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
колега,най-добре си вземи термодатчик /датчик за външна температура/ от колеги от форума -15-20 лева втора ръка и така пробвай.При мен като мерих датчика показва 5.5 килоома
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани