Прекъсвач на 5500 оборота?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Прекъсвач на 5500 оборота?

Мнение от Nukem » 21 Мар 2009, 18:50

Сега мой приятел ми сподели че му удря прекъсвача на 5500 оборота?Закачали са я на комп,нищо,сменил е датцика на коляновия вал,пак нищо!Ако някой може да даде идея!
Става въпрос за М42!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 21 Мар 2009, 18:57

Нека тестват с друга кола заедно,да не е таблото нещо,скороста видимо ли е намаляла :roll:
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Мнение от Nukem » 21 Мар 2009, 19:00

Не е от таблото,пробвано е и това!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 21 Мар 2009, 19:05

Помпата тествахте ли колко бара надува,катализатори,филтри :roll:
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 21 Мар 2009, 19:09

На место колата как работи-двигатела,да не си отива вече,дебитомера да не е отварян и пипан
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 25.06.2008

Мнение от toni3d1 » 21 Мар 2009, 19:16

колеги това с 5500 оборота е МАСОВ проблем при М40 . Аз го имам абсолютно същие проблем и точно на 5500 оборота мотора все 1 му спира горивото . вече 3ти път ходя на диагностика и казват нищо ти няма . да оставим , че ми гори 20/100 . това е нещо компютърно . сменил съм всичко възможно . като започнем : свещи , филтър горивен и въздушен . и нищо . свалях дори и бензиновата помпа за да я погледна за запушване на филтъра и и всичко си е ок . но стигне ли 5500 оборота сякаш бензина ми свършва и дори да пусна газта и трябват на колата 2-3 сек за да спре да се опитва да огасне . нз вече .... уж всичко е наред но ......... това ще е някакъв бъг в софтуера на компа и неможе да се хване на диагностика .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1708
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Мнение от Biogame » 21 Мар 2009, 19:23

toni3d1 написа:колеги това с 5500 оборота е МАСОВ проблем при М40 . Аз го имам абсолютно същие проблем и точно на 5500 оборота мотора все 1 му спира горивото . вече 3ти път ходя на диагностика и казват нищо ти няма . да оставим , че ми гори 20/100 . това е нещо компютърно . сменил съм всичко възможно . като започнем : свещи , филтър горивен и въздушен . и нищо . свалях дори и бензиновата помпа за да я погледна за запушване на филтъра и и всичко си е ок . но стигне ли 5500 оборота сякаш бензина ми свършва и дори да пусна газта и трябват на колата 2-3 сек за да спре да се опитва да огасне . нз вече .... уж всичко е наред но ......... това ще е някакъв бъг в софтуера на компа и неможе да се хване на диагностика .

Колега тук става въпрос за М42 не за М40
:driving: :dunno: :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: Прекъсвач на 5500 оборота?

Мнение от tsb_bg » 21 Мар 2009, 19:27

Колега първо като се задейства прекъсвача или FUEL CUT-OFF , това се усеща като прекъсване, а не като плавно ограничаване на оборотите (направено е умишлено така, за да разбереш, че двигателя излиза от нормалния безопасен режим на работа)

Ако има забележки към датчика на коляновия вал то те ще се отразяват и на нормалната работа на двигателя и на паленето (този сигнал е един от най-важните, които постъпват в ECU-то)

Ако над 5500 оборота колата не може повече да се ускорява (форсирането на двигателя е друга тема) то причината може да е на много места (електроника, високо напрежение, горивоподаване, смесообразуване) че дори и чисто механични причини (клапани, валове, съединител, диференциал)
Последна промяна tsb_bg на 21 Мар 2009, 19:28, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 31.08.2008
Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
Пол: Мъж
Кара: Compact m43tu
Мечтае да кара: E28

Мнение от sobiss » 21 Мар 2009, 19:27

toni3d1 написа:колеги това с 5500 оборота е МАСОВ проблем при М40 . Аз го имам абсолютно същие проблем и точно на 5500 оборота мотора все 1 му спира горивото . вече 3ти път ходя на диагностика и казват нищо ти няма . да оставим , че ми гори 20/100 . това е нещо компютърно . сменил съм всичко възможно . като започнем : свещи , филтър горивен и въздушен . и нищо . свалях дори и бензиновата помпа за да я погледна за запушване на филтъра и и всичко си е ок . но стигне ли 5500 оборота сякаш бензина ми свършва и дори да пусна газта и трябват на колата 2-3 сек за да спре да се опитва да огасне . нз вече .... уж всичко е наред но ......... това ще е някакъв бъг в софтуера на компа и неможе да се хване на диагностика .

Ами няма нищо компютърно тука. Вала с кобилиците ти е за смяна....кви са тия майстори, кво тва чудо незнам :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 21 Мар 2009, 20:23

sobiss написа:
toni3d1 написа:колеги това с 5500 оборота е МАСОВ проблем при М40 . Аз го имам абсолютно същие проблем и точно на 5500 оборота мотора все 1 му спира горивото . вече 3ти път ходя на диагностика и казват нищо ти няма . да оставим , че ми гори 20/100 . това е нещо компютърно . сменил съм всичко възможно . като започнем : свещи , филтър горивен и въздушен . и нищо . свалях дори и бензиновата помпа за да я погледна за запушване на филтъра и и всичко си е ок . но стигне ли 5500 оборота сякаш бензина ми свършва и дори да пусна газта и трябват на колата 2-3 сек за да спре да се опитва да огасне . нз вече .... уж всичко е наред но ......... това ще е някакъв бъг в софтуера на компа и неможе да се хване на диагностика .

Ами няма нищо компютърно тука. Вала с кобилиците ти е за смяна....кви са тия майстори, кво тва чудо незнам :help:


:yes: Кажи им колега .....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 25.06.2008

Мнение от toni3d1 » 22 Мар 2009, 23:42

вече на 3 различни сервиза ходя и ми казват , че вала и кубилиците са добре . Обясниха ми , че ако проблема е от тях , двигателя ще трака и на всякакви обороти ще прекъсва . Аз май открих проблема . Ще пробвам да го разреша и ако стане ще ви пиша . За да знаят хората от къде идва този често срещан проблем .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 707
Регистриран на: 22.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: carefully

-

Мнение от White 1913 Power » 23 Мар 2009, 0:37

много сте ми интересни всичките значи човека казва че на 5500 не спира да му върви а му удря прекъсвача кви филтри кви свещи кви кобилици вви дебитомери ви гонят явно е че за да удря прекъсвача по рано 100процента е компютърен проблема

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1688
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Мнение от cucko » 23 Мар 2009, 0:46

Смени чипа.... :D ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Мнение от Nukem » 23 Мар 2009, 19:37

Ми и ние с момчето си мислим ,че е компютърен проблем,иначе не знам колата да му е чипосвана,ще го питам и ще пиша!
Иначе колата сме я пускали преди с моята върви си супер,ускорява всичко 6 ,само прекъсвача я спъва!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

Мнение от racing_team_vidin » 24 Мар 2009, 1:29

хора, това на М40 не е регулатора на максимални обороти, ами все едно че на колата не и стига гориво и започва да глъхне на постоянни обороти, ако задържиш газта до долу, продължава да ускорява но едвам доловимо и то с неземни мъки. аз така и неоткрих какво му е- филтри, помпа, регулатор на горивото остана и него ще го проверя

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook