Прекъсвач на 5500 оборота?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Прекъсвач на 5500 оборота?
Сега мой приятел ми сподели че му удря прекъсвача на 5500 оборота?Закачали са я на комп,нищо,сменил е датцика на коляновия вал,пак нищо!Ако някой може да даде идея!
Става въпрос за М42!
Става въпрос за М42!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Нека тестват с друга кола заедно,да не е таблото нещо,скороста видимо ли е намаляла 

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
На место колата как работи-двигатела,да не си отива вече,дебитомера да не е отварян и пипан
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
колеги това с 5500 оборота е МАСОВ проблем при М40 . Аз го имам абсолютно същие проблем и точно на 5500 оборота мотора все 1 му спира горивото . вече 3ти път ходя на диагностика и казват нищо ти няма . да оставим , че ми гори 20/100 . това е нещо компютърно . сменил съм всичко възможно . като започнем : свещи , филтър горивен и въздушен . и нищо . свалях дори и бензиновата помпа за да я погледна за запушване на филтъра и и всичко си е ок . но стигне ли 5500 оборота сякаш бензина ми свършва и дори да пусна газта и трябват на колата 2-3 сек за да спре да се опитва да огасне . нз вече .... уж всичко е наред но ......... това ще е някакъв бъг в софтуера на компа и неможе да се хване на диагностика .
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1708
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
toni3d1 написа:колеги това с 5500 оборота е МАСОВ проблем при М40 . Аз го имам абсолютно същие проблем и точно на 5500 оборота мотора все 1 му спира горивото . вече 3ти път ходя на диагностика и казват нищо ти няма . да оставим , че ми гори 20/100 . това е нещо компютърно . сменил съм всичко възможно . като започнем : свещи , филтър горивен и въздушен . и нищо . свалях дори и бензиновата помпа за да я погледна за запушване на филтъра и и всичко си е ок . но стигне ли 5500 оборота сякаш бензина ми свършва и дори да пусна газта и трябват на колата 2-3 сек за да спре да се опитва да огасне . нз вече .... уж всичко е наред но ......... това ще е някакъв бъг в софтуера на компа и неможе да се хване на диагностика .
Колега тук става въпрос за М42 не за М40



Re: Прекъсвач на 5500 оборота?
Колега първо като се задейства прекъсвача или FUEL CUT-OFF , това се усеща като прекъсване, а не като плавно ограничаване на оборотите (направено е умишлено така, за да разбереш, че двигателя излиза от нормалния безопасен режим на работа)
Ако има забележки към датчика на коляновия вал то те ще се отразяват и на нормалната работа на двигателя и на паленето (този сигнал е един от най-важните, които постъпват в ECU-то)
Ако над 5500 оборота колата не може повече да се ускорява (форсирането на двигателя е друга тема) то причината може да е на много места (електроника, високо напрежение, горивоподаване, смесообразуване) че дори и чисто механични причини (клапани, валове, съединител, диференциал)
Ако има забележки към датчика на коляновия вал то те ще се отразяват и на нормалната работа на двигателя и на паленето (този сигнал е един от най-важните, които постъпват в ECU-то)
Ако над 5500 оборота колата не може повече да се ускорява (форсирането на двигателя е друга тема) то причината може да е на много места (електроника, високо напрежение, горивоподаване, смесообразуване) че дори и чисто механични причини (клапани, валове, съединител, диференциал)
Последна промяна tsb_bg на 21 Мар 2009, 19:28, променена общо 1 път
- sobiss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.08.2008
- Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
- Пол: Мъж
- Кара: Compact m43tu
- Мечтае да кара: E28
toni3d1 написа:колеги това с 5500 оборота е МАСОВ проблем при М40 . Аз го имам абсолютно същие проблем и точно на 5500 оборота мотора все 1 му спира горивото . вече 3ти път ходя на диагностика и казват нищо ти няма . да оставим , че ми гори 20/100 . това е нещо компютърно . сменил съм всичко възможно . като започнем : свещи , филтър горивен и въздушен . и нищо . свалях дори и бензиновата помпа за да я погледна за запушване на филтъра и и всичко си е ок . но стигне ли 5500 оборота сякаш бензина ми свършва и дори да пусна газта и трябват на колата 2-3 сек за да спре да се опитва да огасне . нз вече .... уж всичко е наред но ......... това ще е някакъв бъг в софтуера на компа и неможе да се хване на диагностика .
Ами няма нищо компютърно тука. Вала с кобилиците ти е за смяна....кви са тия майстори, кво тва чудо незнам

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
sobiss написа:toni3d1 написа:колеги това с 5500 оборота е МАСОВ проблем при М40 . Аз го имам абсолютно същие проблем и точно на 5500 оборота мотора все 1 му спира горивото . вече 3ти път ходя на диагностика и казват нищо ти няма . да оставим , че ми гори 20/100 . това е нещо компютърно . сменил съм всичко възможно . като започнем : свещи , филтър горивен и въздушен . и нищо . свалях дори и бензиновата помпа за да я погледна за запушване на филтъра и и всичко си е ок . но стигне ли 5500 оборота сякаш бензина ми свършва и дори да пусна газта и трябват на колата 2-3 сек за да спре да се опитва да огасне . нз вече .... уж всичко е наред но ......... това ще е някакъв бъг в софтуера на компа и неможе да се хване на диагностика .
Ами няма нищо компютърно тука. Вала с кобилиците ти е за смяна....кви са тия майстори, кво тва чудо незнам

вече на 3 различни сервиза ходя и ми казват , че вала и кубилиците са добре . Обясниха ми , че ако проблема е от тях , двигателя ще трака и на всякакви обороти ще прекъсва . Аз май открих проблема . Ще пробвам да го разреша и ако стане ще ви пиша . За да знаят хората от къде идва този често срещан проблем .
- White 1913 Power
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: carefully
-
много сте ми интересни всичките значи човека казва че на 5500 не спира да му върви а му удря прекъсвача кви филтри кви свещи кви кобилици вви дебитомери ви гонят явно е че за да удря прекъсвача по рано 100процента е компютърен проблема
- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Ми и ние с момчето си мислим ,че е компютърен проблем,иначе не знам колата да му е чипосвана,ще го питам и ще пиша!
Иначе колата сме я пускали преди с моята върви си супер,ускорява всичко 6 ,само прекъсвача я спъва!
Иначе колата сме я пускали преди с моята върви си супер,ускорява всичко 6 ,само прекъсвача я спъва!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
хора, това на М40 не е регулатора на максимални обороти, ами все едно че на колата не и стига гориво и започва да глъхне на постоянни обороти, ако задържиш газта до долу, продължава да ускорява но едвам доловимо и то с неземни мъки. аз така и неоткрих какво му е- филтри, помпа, регулатор на горивото остана и него ще го проверя
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани