изтракване при гасене 320и??

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 17.12.2008

изтракване при гасене 320и??

Мнение от куфара » 17 Мар 2009, 21:42

Колеги ,абе 320-ката като я гаса и се чува едно изтракване от мотора,докато гасне?!?!Какво трябва да правя пак по тая котура,че ми писна от нея ;)

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 17 Мар 2009, 21:46

я пробвай да я загасиш на натиснат съединител :D
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 17 Мар 2009, 21:53

Не знам какъв точно ие звукът,но първото в което се съмнявам са тампоните на двигателя.Провери ги!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 17.12.2008

Мнение от куфара » 17 Мар 2009, 22:12

Явор написа:я пробвай да я загасиш на натиснат съединител :D

Имаш предвид,че не съм натиснал съединителя до край ли?Не е от тва е ся пробжах 3-4 пъти и пак изтраква нещо.Шумът наподобява на този когато се опиташ да смениш предавка без съединител,но естествено много по тих

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 17 Мар 2009, 22:13

загаси при натиснат съединител
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 562
Регистриран на: 27.11.2008
Местоположение: Silistra
Пол: Мъж

Мнение от Makarov 2 » 18 Мар 2009, 0:40

ned_gm28 написа:Не знам какъв точно ие звукът,но първото в което се съмнявам са тампоните на двигателя.Провери ги!



:yes: :yes: :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Квото намери

Мнение от kalobrana » 19 Мар 2009, 17:35

Прав е колегата, тракането е от вилката на съединителя и при мен е така
Бирата е доказателство че Бог съществува!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: N57 3.0xd

Мнение от Hellrider » 19 Мар 2009, 19:48

и как се лекува тази вилка?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Квото намери

Мнение от kalobrana » 23 Мар 2009, 9:24

Лекува се с подмяна на съединител комплект ако е необходимо.
Новият притискател дъжи лагера под леко напрежение,а и новия лагер е по стегнат в контактната повърхност с вилката
http://ru.bmwfans.info/original/E36/Lim ... l-21_0220/
Бирата е доказателство че Бог съществува!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 23 Мар 2009, 13:19

kalobrana написа:Лекува се с подмяна на съединител комплект ако е необходимо.
Новият притискател дъжи лагера под леко напрежение,а и новия лагер е по стегнат в контактната повърхност с вилката
http://ru.bmwfans.info/original/E36/Lim ... l-21_0220/


Колега умората на палците на притискателя и луфтовете м/у него и лагера и м/у лагера и вилата нямат нищо общо в случая!!!!!!!!!
Ако траканео е от вилката то вероятно е счупен пластмасовия пин ,който придържа вилката от едната и страна или "пружинката" ,която държи вилката към това пласмасовто "пишляче". За това ако изобщо тракането идва от съединителя и в частност от вилката то при натиснат съединител помпата на съединителя я бута на пред и я кара да опре в лагера, демек поне от дената страна (от към помпата ) е застопорена и нема как да мърда и да трака. Това ,което искам да кажа е , че ако трака вообще от вилката единствената възможна причина е това пластмасовото пишляче да е счупено. Има и нещо друго колко често колата се гаси при ненатиснат съединител?!!!!!! Нали като спира човека натиска спирачката за да спре и съединителя ... демек в повечето случаи той я гаси при натиснат съединител (и само в случаите , в които спира при изключена скорост, само тогава няма да е нтисната съединителя евентуално...). Другия вариант е вилката да е закривена и това не е изключено... Ама най добре колегата да иде на майстор , а не да хвърляме боб тука . Това изтракване може да идва и от друго място , както колеги казаха , може от тампони на двигателя (въпреки , че ако е от тях по скоро при палене ще изтраква не при гасене ....) , ама както казах хвърляме боб тука ....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Квото намери

Мнение от kalobrana » 23 Мар 2009, 20:54

Евала за изчерпателния отговор
Ама ще се разбере като се разглоби
Бирата е доказателство че Бог съществува!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 23 Мар 2009, 23:50

kalobrana написа:Евала за изчерпателния отговор
Ама ще се разбере като се разглоби


:yes: колата на "доктор" ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: N57 3.0xd

Мнение от Hellrider » 06 Юли 2009, 20:46

kalobrana написа:Лекува се с подмяна на съединител комплект ако е необходимо.
Новият притискател дъжи лагера под леко напрежение,а и новия лагер е по стегнат в контактната повърхност с вилката
http://ru.bmwfans.info/original/E36/Lim ... l-21_0220/

а ако не се излекува с комплект съединител и принадлежностите укрепващи вилката, къде да търсим проблема? някакви луфтове в кутията или мотора ли са това? по-вероятно в кутията, щом изчезват с натискане на съединителя :confused:
също съм забелязал, че това става само на позагряла кола

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook