газова уредба на е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- vankata8888
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 9.12.2008
газова уредба на е36
здр колеги реших да сложа газ на баварката ,та вупросут ми е LOVATO или БРЦ цената и на двете е 550лв...казаха ми че няма да имам проблеми ,ако сменям свештите редовно...аз естесвено си направих устата дали ще има симулатор на ламбда ,а те ми казаха 4е не е нужна на този модел...вие коя от двете бихте ми препоръчали?между другото сам от пловдив,бях в сервиза до ИЗгрев и в траккия.... 

- vankata8888
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 9.12.2008
добре...но да се дават толкова мн пари за кола на 17 години ми се вижда доста неуместно...за6то тогава w сервиза ми казаха 4е няма смисал от инжекцион на такув автомобил като просто можеха да ми предложат инжекцион ,при положение 4е предлагаха fobos i brc?
Аз нямам никакво намерение да те убеждавам в каквото и да е. Ти питаш, някой ти отговаря, накрая правиш каквото си прецениш.
Ако искаш да караш БМВ на алтернативно гориво (LPG или CNG) с обикновена инсталация поемаш риска да си изплюеш дебитомера и накрая да се окаже, че си си хвърлил парите за глупости и си съсипал иначе здрава кола.
Другия вариант е да дадеш някой лев отгоре и да си сложиш ГИ, както много хора сме преценили като по-добра алтернатива.
Аз имам близо 30х.км. на ГИ (не най-евтиния определено), но освен един дефектен инжектор, покрит от гаранцията, не съм имал никакви проблеми. Повечето хора не могат да преценят кога колата минава на газ. Аз също не усещам разлика.
Ако искаш да караш БМВ на алтернативно гориво (LPG или CNG) с обикновена инсталация поемаш риска да си изплюеш дебитомера и накрая да се окаже, че си си хвърлил парите за глупости и си съсипал иначе здрава кола.
Другия вариант е да дадеш някой лев отгоре и да си сложиш ГИ, както много хора сме преценили като по-добра алтернатива.
Аз имам близо 30х.км. на ГИ (не най-евтиния определено), но освен един дефектен инжектор, покрит от гаранцията, не съм имал никакви проблеми. Повечето хора не могат да преценят кога колата минава на газ. Аз също не усещам разлика.
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Колега, ползвай търсачката, има томове за газови уредби!
И си сложи газов инжекцион, не се ебавай с тия измислени уредби
Тази кола е инжекцион, не е карбуратор за да и слагаш обикновенни уредби.
Е, да, знаем, струват 1ххх лева но поне караш като хората
И си сложи газов инжекцион, не се ебавай с тия измислени уредби

Тази кола е инжекцион, не е карбуратор за да и слагаш обикновенни уредби.
Е, да, знаем, струват 1ххх лева но поне караш като хората

- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Абе луди ли сте ве, те в сервиза са му казали че няма смисъл от ГИ за 17 годишна кола, да слага спокойно обикновена газ, да не обръща внимание като гърми и трещи защото е стара кола и с разхода от 18/100 градско газ и смяна на свещи през 5000км ще я избие и доволен ще остане. Айде сега още 1 тема "как да сложа пластмаси като на голф 2 върху ръждите на веждите" и форума че се успи




- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Слагай смело
То инжекциона ше е 1/2 от цената на колата... 


- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- sinster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 4.02.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 М52B20
- Детайли за колата: ...най-бавната в Пловдив :)
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
liloff написа:Аз нямам никакво намерение да те убеждавам в каквото и да е. Ти питаш, някой ти отговаря, накрая правиш каквото си прецениш.
Ако искаш да караш БМВ на алтернативно гориво (LPG или CNG) с обикновена инсталация поемаш риска да си изплюеш дебитомера и накрая да се окаже, че си си хвърлил парите за глупости и си съсипал иначе здрава кола.
Другия вариант е да дадеш някой лев отгоре и да си сложиш ГИ, както много хора сме преценили като по-добра алтернатива.
Аз имам близо 30х.км. на ГИ (не най-евтиния определено), но освен един дефектен инжектор, покрит от гаранцията, не съм имал никакви проблеми. Повечето хора не могат да преценят кога колата минава на газ. Аз също не усещам разлика.
+1 за това мнение

аз също ходих с моята М43 при тия там до Изгрев и на мен ми ги разправяйа тия "абе тука ше ти сложиме кихалки, супер ше стане, не ти тряя инжекция за кво да даващ толква пари" , щял да ми мести кутията на въздушния филтър пък приспособления и незнам си кво(аз и от началото не исках обикновена ама заради баща ми питахме просто) и от там директно ГИ в S&K (до ТРОКАДЕРО в кичука) и ся си свиркам вече 12000км тъкмо се и изби и няям грижи, харчи си екстра, върви си супер........
Но в крайна сметка човек сам си преценява.......

- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
liloff написа:Аз нямам никакво намерение да те убеждавам в каквото и да е. Ти питаш, някой ти отговаря, накрая правиш каквото си прецениш.
Ако искаш да караш БМВ на алтернативно гориво (LPG или CNG) с обикновена инсталация поемаш риска да си изплюеш дебитомера и накрая да се окаже, че си си хвърлил парите за глупости и си съсипал иначе здрава кола.
Другия вариант е да дадеш някой лев отгоре и да си сложиш ГИ, както много хора сме преценили като по-добра алтернатива.
Аз имам близо 30х.км. на ГИ (не най-евтиния определено), но освен един дефектен инжектор, покрит от гаранцията, не съм имал никакви проблеми. Повечето хора не могат да преценят кога колата минава на газ. Аз също не усещам разлика.
+1 за това мнение

аз също ходих с моята М43 при тия там до Изгрев и на мен ми ги разправяйа тия "абе тука ше ти сложиме кихалки, супер ше стане, не ти тряя инжекция за кво да даващ толква пари" , щял да ми мести кутията на въздушния филтър пък приспособления и незнам си кво(аз и от началото не исках обикновена ама заради баща ми питахме просто) и от там директно ГИ в S&K (до ТРОКАДЕРО в кичука) и ся си свиркам вече 12000км тъкмо се и изби и няям грижи, харчи си екстра, върви си супер........
Но в крайна сметка човек сам си преценява.......

- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
liloff написа:Аз нямам никакво намерение да те убеждавам в каквото и да е. Ти питаш, някой ти отговаря, накрая правиш каквото си прецениш.
Ако искаш да караш БМВ на алтернативно гориво (LPG или CNG) с обикновена инсталация поемаш риска да си изплюеш дебитомера и накрая да се окаже, че си си хвърлил парите за глупости и си съсипал иначе здрава кола.
Другия вариант е да дадеш някой лев отгоре и да си сложиш ГИ, както много хора сме преценили като по-добра алтернатива.
Аз имам близо 30х.км. на ГИ (не най-евтиния определено), но освен един дефектен инжектор, покрит от гаранцията, не съм имал никакви проблеми. Повечето хора не могат да преценят кога колата минава на газ. Аз също не усещам разлика.
+1 за това мнение

аз също ходих с моята М43 при тия там до Изгрев и на мен ми ги разправяйа тия "абе тука ше ти сложиме кихалки, супер ше стане, не ти тряя инжекция за кво да даващ толква пари" , щял да ми мести кутията на въздушния филтър пък приспособления и незнам си кво(аз и от началото не исках обикновена ама заради баща ми питахме просто) и от там директно ГИ в S&K (до ТРОКАДЕРО в кичука) и ся си свиркам вече 12000км тъкмо се и изби и няям грижи, харчи си екстра, върви си супер........
Но в крайна сметка човек сам си преценява.......

- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
liloff написа:Аз нямам никакво намерение да те убеждавам в каквото и да е. Ти питаш, някой ти отговаря, накрая правиш каквото си прецениш.
Ако искаш да караш БМВ на алтернативно гориво (LPG или CNG) с обикновена инсталация поемаш риска да си изплюеш дебитомера и накрая да се окаже, че си си хвърлил парите за глупости и си съсипал иначе здрава кола.
Другия вариант е да дадеш някой лев отгоре и да си сложиш ГИ, както много хора сме преценили като по-добра алтернатива.
Аз имам близо 30х.км. на ГИ (не най-евтиния определено), но освен един дефектен инжектор, покрит от гаранцията, не съм имал никакви проблеми. Повечето хора не могат да преценят кога колата минава на газ. Аз също не усещам разлика.
+1 за това мнение

аз също ходих с моята М43 при тия там до Изгрев и на мен ми ги разправяйа тия "абе тука ше ти сложиме кихалки, супер ше стане, не ти тряя инжекция за кво да даващ толква пари" , щял да ми мести кутията на въздушния филтър пък приспособления и незнам си кво(аз и от началото не исках обикновена ама заради баща ми питахме просто) и от там директно ГИ в S&K (до ТРОКАДЕРО в кичука) и ся си свиркам вече 12000км тъкмо се и изби и няям грижи, харчи си екстра, върви си супер........
Но в крайна сметка човек сам си преценява.......

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Слагай смело обикновена газова и си питай питанката, ако не лично ще дойда да ти я сложа. Не ги слушай за дебитомери и разни чаркове. Емулатор на ламбда сонда не ти трябва. БРЦ - изпарителя е разделен с метална стена от антифриза и газта, за Ловато не помня, това си прецени сам. Няма да имаш никакви проблеми.
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани