ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Vasko_G написа:Не, 318 не ме устройва, защото ми усложнява нещата, предпочитам М43Б16, защото ще махнат стария, качват новия и работата заспива. А и 1.6 мен лично ме устройва като поведение, освен това съм с АСК и по-мощен двигател може да докара някоя поразия. Тъй като до сега не ми се е налагало да купувам двигател, не съм наясно с необходимите документи. Доколкото разбрах от четене на форума е необходимо да се направи договор, който не е задължително да мине през нотариус, и е добре да се снима талона от колата на която е бил двигателят. Това е моят двигател https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=CG21-EUR-10-1994-E36-BMW-316i_16&diagId=11_6051 Къде се намира номерът на двигателя и 2-RS ли му е кода. Четох теми във форума и ми изскочиха тези въпроси.
M43B19
The M43B19 (also known as the "M43TÜ") is the largest M43 engine, with a displacement of 1,895 cc (115.6 cu in). It produces up to 87 kW (118 PS) and 180 N⋅m (133 lb⋅ft), and uses BMW's BMS 46 engine management system.[8] The 77 kW (105 PS) versions do not have the DISA intake manifold and also have a smaller camshaft compared to the 118 PS versions. Note the M43B16, M43B18 and the M43B19 (118 PS version) all have the same camshaft.
Applications— 77 kW (105 PS) and 165 N⋅m (122 lb⋅ft):
1999-2001 E36 316i
1999-2001 E46 316i
Applications— 87 kW (118 PS) and 180 N⋅m (133 lb⋅ft):
1998-2001 E46 318i/318Ci
2001-2003 Z3 1.9
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M43
това за опцията която колегата ти намеква не се филмирай, чуй се със сервиза който ще ти слага мотора и им кажи за m43b19, че искаш да сложите хората ще видиш, че ще приемат вероятно идеята без проблем и ще ти кажат какво и как да търсиш;)
- Vasko_G
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 165
- Регистриран на: 18.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Compact M43B16
- Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Ако се мине на този вариант, ако правилно съм разбрал, ще трябва да се вземе и инсталация на двигателя и да се смени компютъра, който го управлява. Нещо друго ще трябва ли да се сменя, Колега?
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Да, инсталация, компа и ЕВС-а ще са ти нужни. Тези мотори са достатъчно евтини, но разликата във вървежа е коренно различна, а при теб с автомата ще е още по-добре. Карал съм М43В16, имам компакт от последните с М43В19, нямат нищо общо двата автомобила. Освен по-големия въртящ момент, 19-ката го има в по-ниски обороти, а с автомат ще си пасне перфектно. Разхода на гориво на този мотор, въпреки 300-та в повече кубика, ще е надолу. Но ти си преценяш.
only rear wheel drive
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги дайте идея за следния проблем , давам на контакт колата всичко си светва завъртам ключа и не иска да върти стартера, няколко пъти връщам и завъртам и от трети четвърти път пали, сменях клеморед не е от него , като е топла също няма проблем или по рядко го прави , дали не е от соленоида на стартера , бушоните също са ок.
Дали пък маса губи някъде?
Дали пък маса губи някъде?
- streetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 320i
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M42B18
M54B22
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
На мен ми го прави същото заради масата на блока. Ако имаш електрически прозорци пробвай дали работят като ти направи проблем без да връщаш ключа (тоест остава на контакт). Другия начин да провериш е ако имаш кабели за подаване на ток да вържеш с единия блока и някъде по купето или на минуса на акумулатора - ако така пали от първия път ясна е работата.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- Vasko_G
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 165
- Регистриран на: 18.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Compact M43B16
- Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги, усилвателят на антената, който на компакта е в задния ляв калник, къде се намира при опстаналите е36?
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
На купе е зад лявата колонка отзад (C колонката, шофьорската страна), предполагам и на седан е там.
- Vasko_G
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 165
- Регистриран на: 18.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Compact M43B16
- Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Благодаря, ще проверя в колонката.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
streetz написа:На мен ми го прави същото заради масата на блока. Ако имаш електрически прозорци пробвай дали работят като ти направи проблем без да връщаш ключа (тоест остава на контакт). Другия начин да провериш е ако имаш кабели за подаване на ток да вържеш с единия блока и някъде по купето или на минуса на акумулатора - ако така пали от първия път ясна е работата.
Мерси, ще пробвам.
- Vasko_G
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 165
- Регистриран на: 18.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Compact M43B16
- Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте, колеги, тия дни съм малко по-активен в задаването на въпроси, но то като тръгне... Първо да благодаря на колегата Mitko_320, усилвателят на антената на седана беше точно там , където каза. Сега има друг въпрос по проблем, който не знам как стана. Счупих тръбичката, точно там, където влиза в канистъра (май така се казваше филтъра, който пречиства бензиновите пари от резервоара, на снимката). Понеже повечето теми във форума са за това, как да премахнем тази част, моето питане е обратното, как да възстановя нещата. Гледам, че тръбичката е метална, поне така ми се струва, и ако тръгна да я дърпам, веднага ще се сцепи, въпросът е може ли тази тръбичка а се снади или по някакъв друг начин да се възстанови.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- r19
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 244
- Регистриран на: 29.05.2011
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: 412 Turbo/323ti
- Мечтае да кара: Mig-29
- Детайли за колата: Old school!
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Някой има ли идея защо на is M42B18, с проверена здрава ДИСА клапа(разглобена и проверена) и също така лостчето се премества при 4500-5000 оборота тоест работи и вакуум клапана, когато откача буксата на дисата върви по-добре и по-равномерно отколкото ако я оставя да работи ?
Когато е включена във високите е по-зле и има едно придърпване по време на ускорението.
Когато е включена във високите е по-зле и има едно придърпване по време на ускорението.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
streetz написа:На мен ми го прави същото заради масата на блока. Ако имаш електрически прозорци пробвай дали работят като ти направи проблем без да връщаш ключа (тоест остава на контакт). Другия начин да провериш е ако имаш кабели за подаване на ток да вържеш с единия блока и някъде по купето или на минуса на акумулатора - ако така пали от първия път ясна е работата.
Задържах ключа в "палещо" състояние (колата не въртеше) и прозорците работеха, да разбирам че маса няма ?
- streetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 320i
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M42B18
M54B22
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
При мен не работят прозорците в тази постановка, така че може би е друг проблема при теб. Все пак аз бих опитал да закача блока за купето, примерно на десния калник на пъпката за подаване на ток.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
RageBg написа:Колеги дайте идея за следния проблем , давам на контакт колата всичко си светва завъртам ключа и не иска да върти стартера, няколко пъти връщам и завъртам и от трети четвърти път пали, сменях клеморед не е от него , като е топла също няма проблем или по рядко го прави , дали не е от соленоида на стартера , бушоните също са ок.
Дали пък маса губи някъде?
Аз имах същия проблем при м52б25, след като ми го направи 2 пъти директно смених стартера с нов (понеже колата беше автоматик)
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
v_p_m написа:RageBg написа:Колеги дайте идея за следния проблем , давам на контакт колата всичко си светва завъртам ключа и не иска да върти стартера, няколко пъти връщам и завъртам и от трети четвърти път пали, сменях клеморед не е от него , като е топла също няма проблем или по рядко го прави , дали не е от соленоида на стартера , бушоните също са ок.
Дали пък маса губи някъде?
Аз имах същия проблем при м52б25, след като ми го направи 2 пъти директно смених стартера с нов (понеже колата беше автоматик)
Стартера съм го сменявал преди 2-3 години , с рециклиран уж , такава разправия беше , че направо не ми се занимава пак.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани