Забиване при подаване на газ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 24.02.2008
Местоположение: Стара Загора

Забиване при подаване на газ

Мнение от llazarr » 04 Мар 2009, 22:05

Колеги знам че е писано доста за темата но точно моят проблем не го намерих. Значи колата когато е студена си върви перфектно но когато излезне от синята зона и при подаване рязко на газ се замисля за секунда две и тогава сякаш се отпушва самнявам се да бензинова помпа както и бобина защото ще го прави постоянно. Ако някой е имал този проблем да пише :help:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 24.02.2008
Местоположение: Стара Загора

Мнение от llazarr » 05 Мар 2009, 22:01

Колеги помогнете ми :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Kris » 05 Мар 2009, 22:02

филтри???
Всичките, въздух, бензин и т.н.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 06 Мар 2009, 0:59

датчик на блока на двг за темп към ЕКУ-то ;)
питай ме откъде знам? :)
от Денев взех чисто нов датчик за М42 и заспа работата, не мисли вече.
Това нали, когато подадеш газ докато е на 40ина градуса и излиза от студеното и тя се замисля колата и после се изстрелва. При всичко друго ОК, се оказа това.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Кара: 318 TDS touring

Мнение от St.Dilov » 06 Мар 2009, 0:59

Kris написа:филтри???
Всичките, въздух, бензин и т.н.
:yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 24.02.2008
Местоположение: Стара Загора

Мнение от llazarr » 06 Мар 2009, 1:14

Ами колеги днес забелязах и друго като отивах кам работа. Карам си на 4-та с 60 и натискам газта замисля се трагва пак замисляне пак трагва и направо нз.... А иначе катоя изрежа яко 1-ва 2-ра 3-та и т.н. го няма това замисляне....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Кара: 318 TDS touring

Мнение от St.Dilov » 06 Мар 2009, 1:22

Колега има го и варианта да засмуква въздух от някой маркуч и т.н. :!:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 24.02.2008
Местоположение: Стара Загора

Мнение от llazarr » 06 Мар 2009, 16:23

liloff написа:датчик на блока на двг за темп към ЕКУ-то ;)
питай ме откъде знам? :)
от Денев взех чисто нов датчик за М42 и заспа работата, не мисли вече.
Това нали, когато подадеш газ докато е на 40ина градуса и излиза от студеното и тя се замисля колата и после се изстрелва. При всичко друго ОК, се оказа това.

Колега ходех в ауто + - сервиз в Стара Загора и ми казаха че имало два датчика за еку-то единия е с син кабел а другя с черен кой да сменя ако знаеш.... ? Ти кой смени колега ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 10.01.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 325i

Мнение от /////M » 06 Мар 2009, 16:50

llazarr написа:Ами колеги днес забелязах и друго като отивах кам работа. Карам си на 4-та с 60 и натискам газта замисля се трагва пак замисляне пак трагва и направо нз.... А иначе катоя изрежа яко 1-ва 2-ра 3-та и т.н. го няма това замисляне....


Възможно е да е бензинова помпа. На ниски обороти не качва много бензин. Когато обаче и подадеш рязко газ тя не смогва и колата е като "запушена". Една 124-ка 200 16v беше по абсолютно същия начин. Даваш рязко газ, замисля се и тръгва. Но виж филтрите първо както те съветват всички. Това е по-малкия дявол ;) ;) Успех колега :winky: :winky: :winky: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 707
Регистриран на: 22.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: carefully

-

Мнение от White 1913 Power » 06 Мар 2009, 21:15

не е бензинова помпа със сигурност и аз съм за филтрите особено горивния сменяй веднага все пак не е скъп

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 160
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: РВ
Пол: Мъж

Мнение от alexandrovi » 07 Мар 2009, 9:44

и според мен са филтри+запушени дюзи,докато е студена държи около 1000оборота и няма проблем но загрее ли падат на 800-850 и вероятно точно в тия 200 об. разлика се зачудва.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 331
Регистриран на: 14.06.2008

Мнение от mg87 » 07 Мар 2009, 15:49

и при мен имаше сащия проблем-работеше наи зле загряла и се чуваше искра и бях почти сигорен че са кабели или дузи но се оказаха свещи така че ако не си ги сменял пробваи парво с тях :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 24.02.2008
Местоположение: Стара Загора

Мнение от llazarr » 07 Мар 2009, 15:55

Значи колеги да се уточня маслото и всички филтри са сменяни преди около 3000 км както и свещите преди около 2000 км никаде няма пробит маркуч проверявани са и сам склонен да вярвам че е някой датчик за температурата на инжекцията....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 07 Мар 2009, 16:05

Само единия е за ЕКУ-то, ако имаш 2 на блока.
Задния, който не можеш да стигнеш дава информация на таблото ти.
Предния, който можеш да смениш, без да разглобяваш нищо е за ЕКУ-то.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 331
Регистриран на: 14.06.2008

Мнение от mg87 » 07 Мар 2009, 16:06

според мен ако е от датчик ще има постоянна загуба на мощност. На предишната ми кола беше заминал дебитомера и в ниските обороти не се чувтваше толкова но на високи трудно се форсираше и на празен ход но прекъсване или сецане нямаше никакво! По мое мнение пробваи с свещите нищо че си ги сменял може някоя да е дала дефект буклуци на пазара колкото щеш :) ако си пазиш старите може и с тях да пробваш ;)

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook