Забиване при подаване на газ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Забиване при подаване на газ
Колеги знам че е писано доста за темата но точно моят проблем не го намерих. Значи колата когато е студена си върви перфектно но когато излезне от синята зона и при подаване рязко на газ се замисля за секунда две и тогава сякаш се отпушва самнявам се да бензинова помпа както и бобина защото ще го прави постоянно. Ако някой е имал този проблем да пише 

- St.Dilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: 318 TDS touring
- St.Dilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: 318 TDS touring
liloff написа:датчик на блока на двг за темп към ЕКУ-то
питай ме откъде знам?
от Денев взех чисто нов датчик за М42 и заспа работата, не мисли вече.
Това нали, когато подадеш газ докато е на 40ина градуса и излиза от студеното и тя се замисля колата и после се изстрелва. При всичко друго ОК, се оказа това.
Колега ходех в ауто + - сервиз в Стара Загора и ми казаха че имало два датчика за еку-то единия е с син кабел а другя с черен кой да сменя ако знаеш.... ? Ти кой смени колега ?
llazarr написа:Ами колеги днес забелязах и друго като отивах кам работа. Карам си на 4-та с 60 и натискам газта замисля се трагва пак замисляне пак трагва и направо нз.... А иначе катоя изрежа яко 1-ва 2-ра 3-та и т.н. го няма това замисляне....
Възможно е да е бензинова помпа. На ниски обороти не качва много бензин. Когато обаче и подадеш рязко газ тя не смогва и колата е като "запушена". Една 124-ка 200 16v беше по абсолютно същия начин. Даваш рязко газ, замисля се и тръгва. Но виж филтрите първо както те съветват всички. Това е по-малкия дявол










- White 1913 Power
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: carefully
-
не е бензинова помпа със сигурност и аз съм за филтрите особено горивния сменяй веднага все пак не е скъп
- alexandrovi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: РВ
- Пол: Мъж
и според мен са филтри+запушени дюзи,докато е студена държи около 1000оборота и няма проблем но загрее ли падат на 800-850 и вероятно точно в тия 200 об. разлика се зачудва.
според мен ако е от датчик ще има постоянна загуба на мощност. На предишната ми кола беше заминал дебитомера и в ниските обороти не се чувтваше толкова но на високи трудно се форсираше и на празен ход но прекъсване или сецане нямаше никакво! По мое мнение пробваи с свещите нищо че си ги сменял може някоя да е дала дефект буклуци на пазара колкото щеш
ако си пазиш старите може и с тях да пробваш 


25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани