на помощ колеги

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 21.02.2009
Местоположение: София

на помощ колеги

Мнение от niki_lauda » 02 Мар 2009, 23:05

Колеги понеже все още съм нов,карам бмв 325тд.95г.автоматик имам проблем;сутрин като запаля колата работи 2-3мин.нормално и след това започва да работи неравномерно(получава се клатене)на какво може да се далжи това,и другото което ме притеснява,че при натискане на бутона на ел.стъклата при затворено положение за вмиг падат оборотите и пак се нормализира,така прави и на празен ход,като подам газ иси варна кръка от газта.динамото е наред,щте бъда благодарен за всеки савет или всеки патил

vld:Оправи си заглавието на темата, то трябва да подсказва съдържанието и!!!
Прочети правилата на форума,това,че си нов не ти дава право да ги нарушаваш ;)
Живей така,че като умреш и дявола да ти запали свещ!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1087
Регистриран на: 6.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 98 325 tds M пакет touring
Мечтае да кара: M6
Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...

Мнение от vanci88 » 02 Мар 2009, 23:34

Обороти мени ли?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 3.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Е46
Мечтае да кара: ///M Power

Мнение от coupe » 03 Мар 2009, 15:21

тия мизерии дето ти ги дава ако мени обороти може да бъде и от свещи
Ако след каране на BMW не ти е замаяна главата значи само си се возил!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 03 Мар 2009, 15:28

coupe написа:тия мизерии дето ти ги дава ако мени обороти може да бъде и от свещи

колата на колегата е дизел едва ли е от свещите по вероятно е да е от плочката на ГНП-то а относно падането на оборотите при опит да затвориш прозореца (които вече е затворен) и при мен е така мисля че е нормално вклучва се допълнителен консуматор и за части от секунда екуто компенсира загубата и затова оборотите падат и веднага се връщат в нормално полужение(това е мое обяснение не съм сигурен в достоверноста му)
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 23.11.2008
Местоположение: Банско
Пол: Мъж
Кара: Е36 325 ТДС

Здрасти

Мнение от ivaleov » 04 Мар 2009, 20:26

Колега и аз имах съштия проблем но в4ера го оправих ходих каде ли не и наи накрая си го направих сам с помоща на колегата sash.Оказва се 4е електрониката на гнп-то е замърсена.Разглобих го накиснах го в обезмаслител и после го измих хубаво с топла вода като го наглобих и запалих колата ве4е го нямаше това тресене и това неравномерно работене на двигателя.Надявам се да съм бил полезен.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Мнение от stony1 » 04 Мар 2009, 21:40

LAST RIDE написа:
coupe написа:тия мизерии дето ти ги дава ако мени обороти може да бъде и от свещи

колата на колегата е дизел едва ли е от свещите по вероятно е да е от плочката на ГНП-то а относно падането на оборотите при опит да затвориш прозореца (които вече е затворен) и при мен е така мисля че е нормално вклучва се допълнителен консуматор и за части от секунда екуто компенсира загубата и затова оборотите падат и веднага се връщат в нормално полужение(това е мое обяснение не съм сигурен в достоверноста му)


Не е нормално да падат оборотите при опит да затвориш прозорец, който вече е затворен. Просто за момент се натоварва двигатела и му се променя "звука", но оборотите не трябва да мърдат.
В твоя случей различните майстори ще ти кажат различни неща и все около ГНПто ще се въртят.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 23.11.2008
Местоположение: Банско
Пол: Мъж
Кара: Е36 325 ТДС

Здрасти

Мнение от ivaleov » 04 Мар 2009, 23:21

Колеги аз писах за другия проблем с неравномерната работа на мотора и разклащането на колата.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Здрасти

Мнение от stony1 » 04 Мар 2009, 23:34

ivaleov написа:Колеги аз писах за другия проблем с неравномерната работа на мотора и разклащането на колата.


Това, за което говориш се дължи на промяна на оборотите. Падат до около 500 и после рязко се вдигат и понякога стигат за момент 1000 и после се нормализират. Това се повтаря многократно в много кратък интервал от време и се получава разклащането на колата. Ако греша опиши подробно проблема, за да може колега, който е имал подобен да те насочи, какво да провериш.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook