Стартер или бендикс?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- VoiD
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 25.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: E46 320d 136 к.с
Стартер или бендикс?
Здравейте. Имам следния проблем, попрочетох това онова по темите, но не мога да преценя. Имам следния проблем на моята Е36-ца. От известно време бендикса ми издаваше ужасни звуци при палене, но от днес вече не мога савсем да запаля и самото завъртане е малко по-различно. Какво ще ме посъветвате.лошото е че не мога да я мръдна за да я закарам на майстор 

- BKirov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 26.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E70,F10 530d
- VoiD
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 25.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: E46 320d 136 к.с
- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Най - добре да разбуташ стартера и да погледнеш от какво е точно. Възможно е и някоя втулка да ти се е спекла. Докато не отвориш няма как да разбереш точно от какжо е.
- BKirov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 26.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E70,F10 530d
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Слагам товамнение тук ,защото тема се дублираше и другата е изтрита.
joreto_88 написа:Вариантите са 2.
Вариант 1 - минаваш през това:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... t=#1368075
и си носиш стартера на майстор.
Вариант 2 - ако не е автоматик колата, молиш някой да те бутне и палиш на скорост и я караш в сервиз.
Edit: Сега видях че колата е 316-ка, значи няма да минаваш през цялата тая дандания, а имаш прекалено много свободно място и доста по-бързо ще стане.

- kokakabana
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 335
- Регистриран на: 12.11.2007
ако можеш си свали стартера и го занеси на майстор после го монтирай(незабравяй клемата да свалиш на акумулатора) акоти се стори сложно тикния на 3ск. заплия без ядове и на майстор
- D_I_V_A_K_A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 241
- Регистриран на: 27.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: го полека..
При моя стартер се чуваше като свистене-виене и когато иска зацепва...свалихме го с майстора,отворихме го и излезе,че е от бендикса,нов бендикс и всичко се оправи.Моя стартер е MAGNETI MARELLI бендикса беше 25лв.
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
В момента и аз съм с проблем в стартера.Първоначално обвиних акумулатора,щото като е прясно зареден (8 часа на зарядно) , или просто ми дадат ток с кабели от друга кола-палеше без проблем.Ако моторът е загрял,също си върти и пали без проблем.Студен ли е обаче-все по-трудно започна да превърта напоследък и аз без малко да хвана да си сменя акумулатора.
Вчера обаче,опитвам да запаля-греда!Само се чува как изхвърля бендикса и до там!Ни вопъл ни стон.Викам комшията (той с BMW 320),закачаме кабелите и......същата картинка!Той пали без проблем,държи 2-3000 об. и пак опит.От 4-5-ия опит моя стартер превъртя с много мъка и двигателя запали.Това за мен означава втулки(питайте ме,от къде знам
).Проблема е,че навън сега си е студено,а съм без гараж.Колкото и да ми е неприятно,пак ще ми го правят.
Вчера обаче,опитвам да запаля-греда!Само се чува как изхвърля бендикса и до там!Ни вопъл ни стон.Викам комшията (той с BMW 320),закачаме кабелите и......същата картинка!Той пали без проблем,държи 2-3000 об. и пак опит.От 4-5-ия опит моя стартер превъртя с много мъка и двигателя запали.Това за мен означава втулки(питайте ме,от къде знам

- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
VoiD написа:ами не знам дали е добра идея..казаха ми че може ремъка или буталата да се прецакат така.

- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
VoiD написа:ами не знам дали е добра идея..казаха ми че може ремъка или буталата да се прецакат така.
За да прехвърли ангренажния ремък трябва наистина да си голям браковчик,никога да не си палил на скорост и изобщо да нямаш усет към колата си!Ако я оставиш да се засили с 50-60км/ч и пуснеш рязко съединителя на 1-ва,то тогава не е изключено да имаш "успех"!Иначе,не мисля че има опасност.

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани