за Е36 и тропкането на корите...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 807
Регистриран на: 24.02.2006
Местоположение: Cофия
Пол: Мъж
Кара: 320 I

за Е36 и тропкането на корите...

Мнение от Burningparis » 25 Фев 2009, 3:00

:welcome:
Тази тема я пускам специално защото обещах на моя изключителен приятел St.Dilov. :bowdown:

Идеята да се стигне до това :ranting:, което ще ви опиша в по-долните редове дойде преди около година и половина, след като най-накрая един ден отивайки на работа :driving: си забравих панела за сд-то вкъщи и 3-те subwoofer-а, които болният ми мозък потреди в багажника на coupe-то останаха за окрашение :comp:.

Всеки от вас може да си представи (или присети от опит) какъв е ефектът на една сравнително силна бас туба зад сравнително добре изолираните задни седалки на Е36 :maad: (в комбинация с поразкачени от времето кори на вратите и като цяло). Общо взето, ако нямате ски сак или дупки в кората и ламарината под задния прозорец. :dunno: ...ефектът е само вибрацииииииИИииии
:conf:.... и не само....

Та карам си аз в този хубав слънчев ден, все още не се е напекло нечовешки, колата е хладна, генерацията гали слуха ми...идилия докато по едно време не стигнах лунните пейзажни линий положени по К.Величков.... да де нали ви казвам спортни пружини, 17-ки, гумите напомпани на 2.5 поне... чудесни неща нали съм си рацер и .... линииИииите :puke: и се почна дрън, скръц, пръц луп, туп :shock: дебре стоЙ ...дъндара дъндара .... :censored:

Погалих си слуха така, че ми идваше да слезна и да си хвана метрото, там поне е за малко и тудуф тудуф... :help: .... за неквй subwoofer-и ли говорихме или за щипките на корите и ....

Цял ден не ме свътраше...Викам си ...тая кола е 92... тия кори на вратите и какво ли още не се е изпекло, щипките са аут и кой знае ако разглобявам дали в крайна сметка няма да я докарам до " Абе Любе, къде са ти корите на вратите?" Sexy :idea: " Aаа ше я прайм бегачка за Божура, свалил съм ги да бега повече"... или тема "Купувам салон за Е36 купе" .... или вечер се прибирам с девойката и скръц скръц ама не от онова когато да ......

И не издържах. Прибрах се привечер и след 5 мин се бях въоръжил с отверка звезда и щех да им е//м ма.... и греда.... те били еврейска звезда.... мислих да им хвърля 2 стотинки като Ахмед Дъ дед терорист и тия евреиските да изкочат сами ама немах у джоба....

Зимах една еврейска звезда и развих винтчетатата :ok: махнах пластмаската от онова за отваряне и :1: кората сама си слезна :1:

Помислих аз почесах се и последваха прозвънявания с кратко резюме на ситуацията...... и ми обадиха една оферта от незнам си колко пари за онези готините изолаций и чифт кожарски услуги....

Е да ама все пак всяко нещо си има цена и тая не беше моята :kuku:

Запалих олекотеното БМВ и газ към Брико. Двама броя черен силикон и незнам си колко листа минерална вата. Айде дома обратно.

Почистване на корите, лепене със силикон на планките с щипките, съхнене, изрязване на вата, поставянето й на правилните места и зглобяване. Полагане на съвсем фин слой силикон по луфтовете м/у кората и ламарината...

Е не кротнах само с това.. Изскубах и задните кори :smoke: Яко бутане на вата и там, във вратата на багажника, в колонките и сглобяване....

Едвам преспах ... малко ми боцкаше на пръстите :D


На следващия ден Тест Драйв.....

Качвам се, затвадям и вместо "ДрЪн" чувам "ЛУП" "Бре де.ба" тия 7-ци" :D и всичко ми стои едно такова глухо... паля ...вредните шумове (дразнещите) доста по-малко. Пускам Музиката , басчето идея по-меко.....

Айде викам да тестваме ка вЪри... така вече 2-ра кола карам .... и не само всичко изброено по-горе ами и колата има доста по-добра темепратурна адаптация....

Професионалистите вероятно биха ме оборили с ред предпожения за специални материали за този вид операция и това разбира се вероятно ще е добро решение за инвеститори....лично за мен обаче това, което постигнах е напълно задоволително и даже и за миг не съжалявам за труда а и още повече, че не съм констатирал инженерна несъвместимост, така да го кажа и негативни ефекти :)))


След мен Тъй направи и Turboto (братле ти ще кажеш как е при теб) сега и St.Dilov :)

Снимките са на колата на Стеф... Надявам се да съм бил полезен и ако някой има нужда от повече инфо съм на среща :)





Поздрави
Любо
Последна промяна Burningparis на 04 Мар 2009, 20:49, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от maiden » 25 Фев 2009, 9:41

А щипките сменихте ли :)
В Дару са 4.80, 20 броя ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 807
Регистриран на: 24.02.2006
Местоположение: Cофия
Пол: Мъж
Кара: 320 I

Мнение от Burningparis » 25 Фев 2009, 9:43

да там, където имаше счупени :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 303
Регистриран на: 13.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: МБ W140 V8

Мнение от sharksfin » 25 Фев 2009, 9:51

и аз планирам нещо такова, само че иска да купя и от тези горните щипки, дето са до прозореца и кората се окачва на тях, че моите хич ги няма. Само че в тези студове няма как да стане. Имам само един въпрос - горе-долу за колко време хваща силикона?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 807
Регистриран на: 24.02.2006
Местоположение: Cофия
Пол: Мъж
Кара: 320 I

Мнение от Burningparis » 25 Фев 2009, 9:59

при нормална температура аз го чакам около 1ч, сега повече. Зависи много и какъв слой се слага. Задължително обаче, ако има ралепени лайсни от тези със щипките както е на купето, трябва да се изчакат да изсъхнат хубаво, както и джобовете . :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 303
Регистриран на: 13.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: МБ W140 V8

Мнение от sharksfin » 25 Фев 2009, 10:10

какво разбираш под нормална температура? +10 градуса или по-топло?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12841
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 25 Фев 2009, 10:25

При мен само с нови щипки всички шумове изчезнаха,а силикона как го броите за лепило ненам :shock: това е уплътнител и ефекта ще е за много кратко време.
По-добре някакво по-истинско лепило да се използва за държачите на щипките :idea:
Изображение

Мародератор
Аватар
Мнения: 12402
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 25 Фев 2009, 11:12

Любо, еб@си поста бе, пич... така си го окрасил това, че повечето хора ще отидат на К. Величков да си раздрънкат колите и да си пресъздадат уникалната атмосфера от разказа ти :D :D :D

Но все пак добре е станало... сега вратата сигурно е 50% по-тежка :D

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 25 Фев 2009, 14:04

Любе, нали знаеш, че като се постопли ще го приложим това на едно много тропкащо седанче... :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 807
Регистриран на: 24.02.2006
Местоположение: Cофия
Пол: Мъж
Кара: 320 I

Мнение от Burningparis » 25 Фев 2009, 14:04

Силоконът на мен си ми върши чудесна работа. Еластичен е и когато е хубав си е доста траен, поне за 1 година нищо не е мръднало. Чакам го по 1ч когато е към 20 градуса примерно, той след това стяга още но пак зависи колко е дебел слоят.
Инак вратата не е тежка, тя ватата е лека.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 807
Регистриран на: 24.02.2006
Местоположение: Cофия
Пол: Мъж
Кара: 320 I

Мнение от Burningparis » 25 Фев 2009, 14:05

err0r написа:Любе, нали знаеш, че като се постопли ще го приложим това на едно много тропкащо седанче... :mhihi:

Разбира се :))

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 25 Фев 2009, 14:07

Някоя топла априлска събота. Тамън да не пукнем от жега, ама да е достатъчно топло, че да може да се работи. :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Мнение от Lacho » 25 Фев 2009, 14:22

err0r написа:Някоя топла априлска събота. Тамън да не пукнем от жега, ама да е достатъчно топло, че да може да се работи. :mhihi:


Предполагам че и още едно седанче с ГТ спойлер ще претърпи същата процедура, ама собственика сам ще си каже ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 10.01.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 325i

Мнение от /////M » 25 Фев 2009, 14:52

:ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: Много зарибяваща тема. Как си я интерпретирал думи нямам!!! (чак си го представих :mhihi: :mhihi: :mhihi: ) Браво за труда да я напишеш :) Иии не е лошо да де добави малко по-подробен снимков матерял и да се сложи към важните теми. :uups: (по мое скромно мнение де. не за друго ами защото всички е36-ци си тракат и скърцат, включително и моята :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ). Поздрави :winky: :winky: :winky:

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 25 Фев 2009, 15:08

Lacho написа:...Предполагам че и още едно седанче с ГТ спойлер ще претърпи същата процедура, ама собственика сам ще си каже ;)

Сигурно по едно и също време ще правим близначките.
:P
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook