Глъхне - няма поВер в ниските
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Глъхне - няма поВер в ниските
Ха сега, да хвърлим боб. За пръв път пиша по технически въпрос, но ще сменя половината кола и проблема явно ще си остане.
Първи симптоми -
беше останала с 6-7 литра бензин и колата просто не искаше да върви хубаво, мъчеше се много. Сипах бензин и се оправи.
След седмица ми го направи същия номер с 20 литра бензин. Помпата започна да щрака. Глъхнеше зверски и не искаше да върви.Еми смених я.
Е да ама не, повера е изчезнал.
Закачихме я на диагностика и показа датчик колянов вал. Смених го и него. Карах около 30км да съм минал всичко ок. Изгасих, след няколко часа паля и минавам 10км (пак всичко ок през тия 10км) и като загря пак избяга повера. Интересно, че вече не глъхне толкова много, но пак се усеща как не иска да поеме.
Алекс подозира шайба на колянов вал.
Дайте други предложения, че направо не знам.

Първи симптоми -
беше останала с 6-7 литра бензин и колата просто не искаше да върви хубаво, мъчеше се много. Сипах бензин и се оправи.
След седмица ми го направи същия номер с 20 литра бензин. Помпата започна да щрака. Глъхнеше зверски и не искаше да върви.Еми смених я.
Е да ама не, повера е изчезнал.
Закачихме я на диагностика и показа датчик колянов вал. Смених го и него. Карах около 30км да съм минал всичко ок. Изгасих, след няколко часа паля и минавам 10км (пак всичко ок през тия 10км) и като загря пак избяга повера. Интересно, че вече не глъхне толкова много, но пак се усеща как не иска да поеме.

Алекс подозира шайба на колянов вал.
Дайте други предложения, че направо не знам.


You said: "Time will change!" What if it changes you?
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
А ти напълно ли си сигурен, че тази помпа която си сменил отговаря на същите барове на които е била старата ти. Ако не си си я сменял сам или в някой "сервиз" е напълно възможно да са ти сложили нещо каквото имат под рака. 

- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Свещи смени ли ?
Замерете налягането в горивната система,трябва да е около и малко
над 3 бара на празен ход.При подаване на газ трябва да отива на 3,5 бара.
Замерете налягането в горивната система,трябва да е около и малко
над 3 бара на празен ход.При подаване на газ трябва да отива на 3,5 бара.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
bmwdriver написа:Свещи смени ли ?
Замерете налягането в горивната система,трябва да е около и малко
над 3 бара на празен ход.При подаване на газ трябва да отива на 3,5 бара.
свещи не съм сменил

нялагането в горивната система е измерено и е ок

Проблема идва при 90 градуса

Ще видя утре сутринта, като запаля за да съм 100% сигурен, въпреки, че пак ще се ходи на диагностика, то се е видяло.
п.с. катализатор нямам!
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Да не се бъгва тоя датчик на температурата
На шайбата не виждам какво да и стане...

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
vladiverm написа:Да не се бъгва тоя датчик на температуратаНа шайбата не виждам какво да и стане...
кой датчик?
шайбата по средата е гумена, може да й е дошло времето

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Преди да и прайш друго й пуснете още една диагностика. И на мен преди ми правеше подобни симптоми и се оказа температурен датчик, сега скоро пак ми правеше проблеми и то точно в зависимост от температурата ми вървеше колата и познай пак датчика.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Да хвърля боб и аз. Датчик за температурата на охлаждащата течност. При 90 градура реална температура може да отчита примерно 10-15-20, по-богата горивна смес, давене и липса на повер.
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Nikito_nn написа:А лесно ли пали или трудно.
както си иска, по някой път лесно
по някой път трудно
след като смених датчика на хол, пали лесно, всмисъл от тогава не се е мъчила с палене.

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
Провери си и датчика на разпределителните валове, защото и той като си тръгне започва да глъхне и другото което е има едно ръководство на руски във важните теми е, издърпай си го и провери стойностите на темп. датчици на входящ въздух, на двигателя, освен това е описано как се мери и дебитомера, и не забравяй да премериш и съпротивлението на инжекторите, при тях дава същия симптом, но да знаеш че понякога това просто замерване с мултицед е по точно от диагностичния комп. 

0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Lacho написа:Провери си и датчика на разпределителните валове, защото и той като си тръгне започва да глъхне и другото което е има едно ръководство на руски във важните теми е, издърпай си го и провери стойностите на темп. датчици на входящ въздух, на двигателя, освен това е описано как се мери и дебитомера, и не забравяй да премериш и съпротивлението на инжекторите, при тях дава същия симптом, но да знаеш че понякога това просто замерване с мултицед е по точно от диагностичния комп.
Е тия всичките неща ще трябва да ги мери някой друг, че не са ми баш ясни. Иначе мерси за информацията.
Сега излизах да карам, минах 20км, студена - топла, всичко си е ок. Има мощност на всички предавки, набира си ок. Не глъхне.
Ще покарам и ще видим.
Баси филма.

п.с. благодаря на всички за инфото

You said: "Time will change!" What if it changes you?
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани