Глъхне - няма поВер в ниските

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8379
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Глъхне - няма поВер в ниските

Мнение от vicho » 24 Фев 2009, 23:37

Ха сега, да хвърлим боб. За пръв път пиша по технически въпрос, но ще сменя половината кола и проблема явно ще си остане.

Първи симптоми -

беше останала с 6-7 литра бензин и колата просто не искаше да върви хубаво, мъчеше се много. Сипах бензин и се оправи.

След седмица ми го направи същия номер с 20 литра бензин. Помпата започна да щрака. Глъхнеше зверски и не искаше да върви.Еми смених я.

Е да ама не, повера е изчезнал.

Закачихме я на диагностика и показа датчик колянов вал. Смених го и него. Карах около 30км да съм минал всичко ок. Изгасих, след няколко часа паля и минавам 10км (пак всичко ок през тия 10км) и като загря пак избяга повера. Интересно, че вече не глъхне толкова много, но пак се усеща как не иска да поеме. :|

Алекс подозира шайба на колянов вал.

Дайте други предложения, че направо не знам. :conf: :banghead:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 25 Фев 2009, 0:16

Катализатор имаш ли :?:
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Разумно
Детайли за колата: Измамна

Мнение от beco109 » 25 Фев 2009, 0:27

А ти напълно ли си сигурен, че тази помпа която си сменил отговаря на същите барове на които е била старата ти. Ако не си си я сменял сам или в някой "сервиз" е напълно възможно да са ти сложили нещо каквото имат под рака. :!:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 25 Фев 2009, 0:33

Свещи смени ли ?
Замерете налягането в горивната система,трябва да е около и малко
над 3 бара на празен ход.При подаване на газ трябва да отива на 3,5 бара.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8379
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 25 Фев 2009, 1:50

bmwdriver написа:Свещи смени ли ?
Замерете налягането в горивната система,трябва да е около и малко
над 3 бара на празен ход.При подаване на газ трябва да отива на 3,5 бара.


свещи не съм сменил :|

нялагането в горивната система е измерено и е ок :idea:

Проблема идва при 90 градуса :|

Ще видя утре сутринта, като запаля за да съм 100% сигурен, въпреки, че пак ще се ходи на диагностика, то се е видяло.

п.с. катализатор нямам!
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 25 Фев 2009, 2:28

Да не се бъгва тоя датчик на температурата :?: На шайбата не виждам какво да и стане...

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 25 Фев 2009, 2:55

И аз съм за него т...д....
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8379
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 25 Фев 2009, 3:10

vladiverm написа:Да не се бъгва тоя датчик на температурата :?: На шайбата не виждам какво да и стане...


кой датчик?

шайбата по средата е гумена, може да й е дошло времето :idea:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 25 Фев 2009, 5:58

На главата за ЕКУ-то
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 25 Фев 2009, 9:55

Преди да и прайш друго й пуснете още една диагностика. И на мен преди ми правеше подобни симптоми и се оказа температурен датчик, сега скоро пак ми правеше проблеми и то точно в зависимост от температурата ми вървеше колата и познай пак датчика.
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 25 Фев 2009, 9:56

Да хвърля боб и аз. Датчик за температурата на охлаждащата течност. При 90 градура реална температура може да отчита примерно 10-15-20, по-богата горивна смес, давене и липса на повер.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 25 Фев 2009, 10:12

А лесно ли пали или трудно.
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8379
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 25 Фев 2009, 14:16

Nikito_nn написа:А лесно ли пали или трудно.


както си иска, по някой път лесно
по някой път трудно

след като смених датчика на хол, пали лесно, всмисъл от тогава не се е мъчила с палене. :help:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Мнение от Lacho » 25 Фев 2009, 15:29

Провери си и датчика на разпределителните валове, защото и той като си тръгне започва да глъхне и другото което е има едно ръководство на руски във важните теми е, издърпай си го и провери стойностите на темп. датчици на входящ въздух, на двигателя, освен това е описано как се мери и дебитомера, и не забравяй да премериш и съпротивлението на инжекторите, при тях дава същия симптом, но да знаеш че понякога това просто замерване с мултицед е по точно от диагностичния комп. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8379
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 25 Фев 2009, 15:46

Lacho написа:Провери си и датчика на разпределителните валове, защото и той като си тръгне започва да глъхне и другото което е има едно ръководство на руски във важните теми е, издърпай си го и провери стойностите на темп. датчици на входящ въздух, на двигателя, освен това е описано как се мери и дебитомера, и не забравяй да премериш и съпротивлението на инжекторите, при тях дава същия симптом, но да знаеш че понякога това просто замерване с мултицед е по точно от диагностичния комп. ;)


Е тия всичките неща ще трябва да ги мери някой друг, че не са ми баш ясни. Иначе мерси за информацията.

Сега излизах да карам, минах 20км, студена - топла, всичко си е ок. Има мощност на всички предавки, набира си ок. Не глъхне.

Ще покарам и ще видим.

Баси филма. :confused:

п.с. благодаря на всички за инфото :yes:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook