вазможност гаснене поради ниско ниво на антифриз

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 8.01.2009
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Е36

вазможност гаснене поради ниско ниво на антифриз

Мнение от kriso_bmw » 21 Фев 2009, 15:38

дат4ик на коляновия вал е 4исто нов.мисля 4е не е от него.преди две седмици някаде 4етох за температурния дат4ик 4е ако му се полу4и възду6на вазглавница и за това да пали трудно и да гасне понякога.а в момента антифриза ми под минимума.аз така и така като му долея(сигорно един литър 6те отиде)6те видя дали има резултат.но все пак благодаря колега
Zdraveite manqci

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Мнение от barty » 21 Фев 2009, 15:40

Не мисля че ще ти загасне мотора само защото антифриза ти е под минимума....
Търси причината другаде, а моят съвет е ходи при някой който разбира

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 8.01.2009
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Е36

Мнение от kriso_bmw » 21 Фев 2009, 15:53

barty написа:Не мисля че ще ти загасне мотора само защото антифриза ти е под минимума....
Търси причината другаде, а моят съвет е ходи при някой който разбира
колега ве4е ме е страх да ходя на по маистори 6тото преди нова година ходих каде ли не за да ми оправят проблема с гасненето по време на движение,казваха ми едни 4е е кабел на бобина,други бобина пални глупости.оказа се 4е дат4ик на колянов вал благодарение на вас тук във форума.но сега си варви и пали няма проблем но загасва наи ве4е като загрее
Zdraveite manqci

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 8.01.2009
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Е36

Мнение от kriso_bmw » 21 Фев 2009, 15:56

kriso_bmw написа:
barty написа:Не мисля че ще ти загасне мотора само защото антифриза ти е под минимума....
Търси причината другаде, а моят съвет е ходи при някой който разбира
колега ве4е ме е страх да ходя на по маистори 6тото преди нова година ходих каде ли не за да ми оправят проблема с гасненето по време на движение,казваха ми едни 4е е кабел на бобина,други бобина пални глупости.оказа се 4е дат4ик на колянов вал благодарение на вас тук във форума.но сега си варви и пали няма проблем но загасва наи ве4е като загрее
колега забравих ако знае6 прати ме някаде кадето са 4итави маистори и наистана разбират
Zdraveite manqci

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Мнение от barty » 21 Фев 2009, 16:39

Отиди в Тахо сервиз в Илиянци, момчето се казва Алек, телефона е: 02/936 96 92

Това е локацията: http://www.bgmaps.com/map.aspx?sid=a22d ... itsearch=1

ул. Витошко лале и ул. Цинерария

Поздрави

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 8.01.2009
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Е36

Мнение от kriso_bmw » 21 Фев 2009, 16:49

barty написа:Отиди в Тахо сервиз в Илиянци, момчето се казва Алек, телефона е: 02/936 96 92

Това е локацията: http://www.bgmaps.com/map.aspx?sid=a22d ... itsearch=1

ул. Витошко лале и ул. Цинерария

Поздрави
благодаря ти
Zdraveite manqci

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Мнение от barty » 23 Фев 2009, 12:13

Дедото има Фиат Брава 1.6 и от известно време му менеше оборотите, не загряваше и му губеше антифриз....
Сипа му някаква добавка за запушване на течове в радиатора. В следствие на това губенето на антифриз изчезна, започна да загрява и спря мененето на оборотите...
В тази връзка си мисля че МОЖЕ БИ са свързани някои на пръв поглед не много свързани неща...
Но по-добре ходи при някой който наистина разбира!

Не е лошо да напишеш какво е станало

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 23 Фев 2009, 12:15

С тия добавки за течове да внимавате, че може да запушат много повече, от колкото ви се иска.. ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 8.01.2009
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Е36

Мнение от kriso_bmw » 23 Фев 2009, 21:23

barty написа:Дедото има Фиат Брава 1.6 и от известно време му менеше оборотите, не загряваше и му губеше антифриз....
Сипа му някаква добавка за запушване на течове в радиатора. В следствие на това губенето на антифриз изчезна, започна да загрява и спря мененето на оборотите...
В тази връзка си мисля че МОЖЕ БИ са свързани някои на пръв поглед не много свързани неща...
Но по-добре ходи при някой който наистина разбира!

Не е лошо да напишеш какво е станало
приятел знае6 ли за6то подозирах 4е може да е от антифриза за6тото темп.дат4ик ако ти е заминал може и да не запали.а в моя слу4ай не е заминал и си мислех 4е като ми е паднало нивото на антиф.да се е полу4ило вазду6на вазглавница и затова да ми гасне но се оказа 4е не е от това.а между другото и радиатора ми е 4исто нов.миналото лято го сдухах заради силикона.но все о6те гадая за6то ми гасне като спра на място.а оборотите си ги даржи идеално но изведнаж загасва.особенно за4естява когато е на резерва и имам усе6тането като карам като 4е ли дебита на бензина не е в нормите?????като имам време 6те ида до илиянци при твоя 4овек.
Zdraveite manqci

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 28.12.2008

Мнение от al3xx » 24 Фев 2009, 17:40

По принцип за студено палене си има отделен датчик не е този за температурата на водата. А щом ти гасне като е в резерва погледни бензиновата помта бе колега нищо общо няма антифриза с оборотите на колата. Щом гасне или прекъсва вариантите са ток или приток на гориво нещо от тези неща, също и компресията не е лошо да замериш.

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 19.11.2008
Местоположение: България Хасково

Мнение от turbinata » 24 Фев 2009, 19:15

колега не е проблема в нивото на охладителната течност
проблема го търси в регулатора на ниските обороти
когато карах фиат ми се случи такова внезапно гаснене на двигателя
и открих че е от клемата на стъпковото моторче напръсках я с WD-40 и се оправи

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 24 Фев 2009, 20:02

Колега, за да ти гасне колата по време на движение проблема е един - калпава връзка на патрона на контактния ключ. Ако нямаш добър контакт, по принцип, контактната повърхност се нагрява, окислява и губи контакт. Аз го имах същия дерт, както и viper съвсем на скоро. Той пък беше сменил няколко стартера, докато едва го убедих да си разглоби контактния патрон. Е, белята беше там. още ми дължи една ВиК. Хмм, тряа да го подсетя :smoke:
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 8.01.2009
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Е36

Мнение от kriso_bmw » 24 Фев 2009, 22:59

rado_rf написа:Колега, за да ти гасне колата по време на движение проблема е един - калпава връзка на патрона на контактния ключ. Ако нямаш добър контакт, по принцип, контактната повърхност се нагрява, окислява и губи контакт. Аз го имах същия дерт, както и viper съвсем на скоро. Той пък беше сменил няколко стартера, докато едва го убедих да си разглоби контактния патрон. Е, белята беше там. още ми дължи една ВиК. Хмм, тряа да го подсетя :smoke:
за контактния патрон 4естно казано едва ли 6тях да се сетя.а няма да ти кажа от есента до края на годината какво вартене видя този клу4 докато не разбрах 4е дат4ика на коляновия вал ми бил заминал.такива ядове не бях приживявал.но благодерение на вас тук вав форума го разбрах.и ни6то 4удно да се окаже от патрона.6те го погледна.мерси
Zdraveite manqci

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook