Угасна в движение и не пали
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- sharksfin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: 13.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: МБ W140 V8
Угасна в движение и не пали
здравейте, колеги. Не знам доколко е свързано с този мой проблем http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=132947 , но днес колата ме изправи на нокти. Тръгвам си аз след работа. След обичайните мъки по обръщането на газ, обърнах, но ми се стори, че нещо пукна. Обаче колата си тръгна. Докато карам, усетих, че оборотите ми падат. Двигателя си загря нормално. И както си карам на трета, докато спирам на светофар, колата угасна в движение. И не можах да я запаля - нито на бензин, нито на газ. В купето засмърдя на бензин. Под колата нямаше течове, но по свръзките на маркучите на газавото имаше теч. Прибраха ме на въже и сега си скубя косата и не знам какво да правя. Един приятел ми каза, че може би е задавена с бензин и затова не може да запали, можело и мембрана по изпарителя да е. Моля давайте някакви идеи, че откачам. Може ли да е нещо (много) сериозно?
Mollov : Оправи си заглавието на темата! То трябва да подсказва за съдържанието на проблема!
Mollov : Оправи си заглавието на темата! То трябва да подсказва за съдържанието на проблема!
Последна промяна sharksfin на 16 Фев 2009, 23:55, променена общо 1 път
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
С тея цени на бензина е грехота да я мъчиш на газ...не разбрахте ли,че за да нямате проблеми трябва да си сложите хубав газов инжекцйон,който струва 1200-1600лв и с тия газови за по 400лв само ядове ще си докарате по колите 

- jibo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 24.12.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw 320 d ,E36 TDS
- Мечтае да кара: BMW X5
Re: Ужасен проблем
колега закараи я на маистор някаде да ти кажат каде е проблема тука само ще гадаем 

- sharksfin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: 13.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: МБ W140 V8
Re: Ужасен проблем
jibo написа:колега закараи я на маистор някаде да ти кажат каде е проблема тука само ще гадаем
така и ще направя, но ми е нервно и имам нужда да чуя няколко догадки, колкото да мога да заспя

за газта, така я взех, газовото е слагано в Италия, читаво е, пък и не съм сигурен, че проблемът е от газта
- sharksfin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: 13.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: МБ W140 V8
metodi80 написа:С тея цени на бензина е грехота да я мъчиш на газ
изключително ценни и полезни идеи, благодаря
- sharksfin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: 13.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: МБ W140 V8
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Угасна в движение и не пали
[quote="sharksfin"]здравейте, колеги. Не знам доколко е свързано с този мой проблем http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=132947 , но днес колата ме изправи на нокти. Тръгвам си аз след работа. След обичайните мъки по обръщането на газ, обърнах, но ми се стори, че нещо пукна. Обаче колата си тръгна. Докато карам, усетих, че оборотите ми падат. Двигателя си загря нормално. И както си карам на трета, докато спирам на светофар, колата угасна в движение. И не можах да я запаля - нито на бензин, нито на газ. В купето засмърдя на бензин. Под колата нямаше течове, но по свръзките на маркучите на газавото имаше теч. Прибраха ме на въже и сега си скубя косата и не знам какво да правя. Един приятел ми каза, че може би е задавена с бензин и затова не може да запали, можело и мембрана по изпарителя да е. Моля давайте някакви идеи, че откачам. Може ли да е нещо (много) сериозно?
Добре, ще направим някои догадки. Първо- пукването след обръщане на газ: вероятно е имало гърмеж в колектора, вследствие на което дебитомера е дал фира /изкривена клапа блокирала в отворено положение, отговарящо за максимално натоварване, предозиране на бензин през дюзите и задавяне на двигателя/. Рязко падане на оборотите, гаснене и усещане силна миризма на неизгоряло гориво. Второ- двигателя не може да запали и на газ. Съвсем в реда на нещата. Има пренасищане в цилиндроте на бензин в ненормално съотношение, запалителната искра не може да го запали, защото е полепнал по свещите, допълнително влиза пропан-бутан и двигателя напълно се задавя. Трето- оставяш двигателя да изстине, палиш и всичко е о.к., докато не загрее и пак се почва познатата картинка. Моят съвет е да разкачиш буксата на дебитомера и да я караш така докато не се отстрани повредата. Вярно на празен ход на бензин ще работи малко неравномерно, след обръщане на газ ще е нормално, защото дебитомера не го играе на газ.
Добре, ще направим някои догадки. Първо- пукването след обръщане на газ: вероятно е имало гърмеж в колектора, вследствие на което дебитомера е дал фира /изкривена клапа блокирала в отворено положение, отговарящо за максимално натоварване, предозиране на бензин през дюзите и задавяне на двигателя/. Рязко падане на оборотите, гаснене и усещане силна миризма на неизгоряло гориво. Второ- двигателя не може да запали и на газ. Съвсем в реда на нещата. Има пренасищане в цилиндроте на бензин в ненормално съотношение, запалителната искра не може да го запали, защото е полепнал по свещите, допълнително влиза пропан-бутан и двигателя напълно се задавя. Трето- оставяш двигателя да изстине, палиш и всичко е о.к., докато не загрее и пак се почва познатата картинка. Моят съвет е да разкачиш буксата на дебитомера и да я караш така докато не се отстрани повредата. Вярно на празен ход на бензин ще работи малко неравномерно, след обръщане на газ ще е нормално, защото дебитомера не го играе на газ.
- sharksfin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: 13.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: МБ W140 V8
Re: Угасна в движение и не пали
ивчо3 написа:Добре, ще направим някои догадки. Първо- пукването след обръщане на газ: вероятно е имало гърмеж в колектора, вследствие на което дебитомера е дал фира /изкривена клапа блокирала в отворено положение, отговарящо за максимално натоварване, предозиране на бензин през дюзите и задавяне на двигателя/. Рязко падане на оборотите, гаснене и усещане силна миризма на неизгоряло гориво. Второ- двигателя не може да запали и на газ. Съвсем в реда на нещата. Има пренасищане в цилиндроте на бензин в ненормално съотношение, запалителната искра не може да го запали, защото е полепнал по свещите, допълнително влиза пропан-бутан и двигателя напълно се задавя. Трето- оставяш двигателя да изстине, палиш и всичко е о.к., докато не загрее и пак се почва познатата картинка. Моят съвет е да разкачиш буксата на дебитомера и да я караш така докато не се отстрани повредата. Вярно на празен ход на бензин ще работи малко неравномерно, след обръщане на газ ще е нормално, защото дебитомера не го играе на газ.
много ти благодаря. След малко колата отива на сервиз. Тя си пали на бензин и на 1500 оборота обръща на газ. Ще видя в сервиза как ще ми погалят душичката.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Угасна в движение и не пали
Успех и дано нямаш проблем с дебитомера.
- sharksfin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: 13.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: МБ W140 V8
Re: Угасна в движение и не пали
ивчо3 написа:Успех и дано нямаш проблем с дебитомера.
мерси. само да запитам, защо всички скачат до тавана като чуят проблем с дебитомера? Много ли е скъпа смяната му? Питам, защото колата в момента е пред сервиза и ми е присвито сърцето в момента.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Угасна в движение и не пали
sharksfin написа:ивчо3 написа:Успех и дано нямаш проблем с дебитомера.
мерси. само да запитам, защо всички скачат до тавана като чуят проблем с дебитомера? Много ли е скъпа смяната му? Питам, защото колата в момента е пред сервиза и ми е присвито сърцето в момента.
Да, много е скъп. В дарукар е не по-малко от 800 лв., а цената в Германия е 300 евро. Втора употреба е 200-250 лв., зависи откъде ще го намериш. Повечето от потребителите на този форум са прави когато става въпрос за обикновена газова уредба. Ако искаш да караш на газ, слагай газов инжекцион. Къде ще му излезе края да сменяш дебитомер при всеки гърмеж?
- sharksfin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: 13.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: МБ W140 V8
от сервиза казаха, че няма нищо общо с дебитомера. В колата няма грам антифриз. Не знам как се е получило, при положение, че доливах. Както и да е. Ако нямам късмет - гарнитура + глава. Ако имам късмет - само антифриз (и бутилка уиски за майстора). Това е.
- sharksfin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: 13.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: МБ W140 V8
Всичко приключи. Нищо й няма на колата. Без малко да гръмна двигателя, но ме е спасило газовото, което всички така плюете. То е замръзнало и не подава гориво. Късметче.
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани