Премигат фаровете,таблото и плафоните!Помагайте!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Премигат фаровете,таблото и плафоните!Помагайте!
Колеги вечерно време забелязвам че като спра зад някоя кола и ми премигат фаровете,също и километража,но най-много се усеща като отворя вратата и светнат плафоните.Замерих зареждането (14.1 - 14.2),проверих бушоните да не са се разместили,всичко е наред,проверих и ключа за фаровете и при него всичко е ОК.Ако на някой му се е случвало подобно нещо моля да помага!Дайте съвети!
Поздрави!
Поздрави!
- LANA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 392
- Регистриран на: 1.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d
- Мечтае да кара: M550d
Здрасти колега,
виж дали ти е затегната хубаво клемата на акумулатора.
На една 5-ца от това и мигаха всичките изброени от неща.
виж дали ти е затегната хубаво клемата на акумулатора.
На една 5-ца от това и мигаха всичките изброени от неща.
:
Здрасти,абе всичко е както трябва,ак=умолатора скоро го откачвах и съм сигурен че добре сум го стегнал.Май ще трябва на ел техник да ходя.
Благодаря все пак колега!
Благодаря все пак колега!
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
- samsurnik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 317
- Регистриран на: 14.12.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: V8 комби
има един датчик на динамото мисля, че 35 лева струваше сменяш го и си ок
жена с малки гърди е като село без начално училище - няма от къде да започнеш
динамо
Колега, прав си, че е от динамото, но проблема е във диодния блок на динамото и наи добре го занеси на ремонт при 4овк които разбира. Успех колега





- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Аз имам такъв проблем. по точно не винаги го прави това. Забелязал съм, че при влажно време, примерно мъгла. Но пак не винаги. Един колега-"КУНИ" ми беше казал, че е от някакъв датчик, който преди година и нещо струваше 20 лв. но така и не намерих време да ида да го сменя.
Ето темата [url],която пуснах преди време за това премигване. Дано ти помогне.
Ето темата [url],която пуснах преди време за това премигване. Дано ти помогне.
:
Много благодаря колеги за съветите!А за зареждането аз вчера го мерих и всичко си е наред там!Зареждането е 14.0 - 14.2!Може и да е от този датчик дето казвате!
- From_Hell
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 6.07.2007
- Местоположение: sandanski
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 328i
- Мечтае да кара: E36 M3
- vasildavid
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: Смолян
- Пол: Мъж
- Кара: BMW318i 93г М40
- Мечтае да кара: Е90
- Детайли за колата: BMW318i 93г М40
здравейте колеги преди месец се отървах от този същия проблем,има едно реле на алтернатора струва 18 лв,за половин час се сменя,ето ви линк как изглежда релето номер 4 на снимката,това е за м42илим43 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=22 ,при мен на м40 се сваля алтернатора отвъртат се болтовете на задния капак и се сменя релето с 1-2 болта.



:
Благодаря колега.Наистина е много дразнещо това положение.А ще ми помогнете ли как мога да разбера моят мотор какъв е:дали е м40 или...?иначе моделът е 318 ис е36.А от къде трябва да го взема това реле?
Или водиш, или следваш, или ми се махаш от пътя!
- Gerch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: София/Раковски
- Пол: Мъж
- Кара: '93 318 IS COUPE
- Детайли за колата: '93 318 IS COUPE
M42B18
Здравей, колега и аз имах същия проблем. Всичко ми мигаше, фарове, плафони, борд. При мен обаче като замерих напрежението на клемите на акумулатора даваше пиково напрежение 16-17V, ама не беше постоянно, само понякога. При теб може да е същото, ама да не ти е толкова чувствителен уреда за мерене. Както и да е ходих на майстор в сервиз за ремонт на стартери и алтернатори. Смениха ми реле-регулатора, четките и лагерите на алтернатора. След т'ва светлините спяха да мигат и машината взе да върви повече
Дано съм помогнал (:

- vasildavid
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: Смолян
- Пол: Мъж
- Кара: BMW318i 93г М40
- Мечтае да кара: Е90
- Детайли за колата: BMW318i 93г М40
Re: :
ето тука пишеш последните седем букви или цифри от номера на двигатела и ти показва всичко за колата,а релето се взима от магазин за авточасти , като купуваш наи добре свали твоето и го носи за да видиш какво е. http://www.realoem.com/bmw/select.doPapy_m написа:Благодаря колега.Наистина е много дразнещо това положение.А ще ми помогнете ли как мога да разбера моят мотор какъв е:дали е м40 или...?иначе моделът е 318 ис е36.А от къде трябва да го взема това реле?



:
Колега благодаря за информацията.А ще ми кажеш ли в кой сервиз са ти го оправили и колко пари ти струваше?Благодаря
Или водиш, или следваш, или ми се махаш от пътя!
- vasildavid
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: Смолян
- Пол: Мъж
- Кара: BMW318i 93г М40
- Мечтае да кара: Е90
- Детайли за колата: BMW318i 93г М40
аз си го маправих съмичак, не е толкова сложно:махаш клемите на акумолатора,след това махаш кабелите на алтернатора(ако не ти е удобно май можеше и като махнеш болтовете на алтернатора) отвърташ болтовете на алтернатора ремъка се отхлабва сваляш алтернатора и отзат има един пласмасов къпак с 7-8 малки болтчета отвърташ ги махаш капака и ще видиш релето с едно кабелче,сменяш и си ти.изглежда сложно но е лесна работа.и аз не го бях правил преди това ама за около час се справих.успех ако се навиеш да го правиш сам



17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани