Гъргорене от пръчката за маслото!!! Помощ колеги.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 5.01.2009

Гъргорене от пръчката за маслото!!! Помощ колеги.

Мнение от SvetlyoSvetlyo » 31 Яну 2009, 18:43

Здравейте, колата е компакт 316 95 година... когато извадя пръчката за маслото дето се гледа колко има гъргори все едно че дърпа въздух, получава се вакуум! когато запуша дупката всичко си е наред а когато отпуша вдига оборотите и работи някакси неспокойно двигателя и гъргори... Има ли някой на представа какво може да й е на колата. Иначе си върви и работи нормално но ме притеснява това гъргорене защото до сега го нямаше това нещо а днес случайно исках да видя как е маслото щото го сменявах преди 2 седмици и направо се уплаших... Помагайте и благодаря предварително. :( :( :(
Последна промяна SvetlyoSvetlyo на 31 Яну 2009, 20:06, променена общо 2 пъти

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 428
Регистриран на: 9.11.2007
Кара: s500,w220 ; s420 w140

Мнение от cherepa83 » 31 Яну 2009, 19:11

да не те отчаивам ама ако си я купил скоро и за 1ви път сменяш масло(ако е било с добавка) може и да е сдухан мотора :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 31 Яну 2009, 20:26

О, батка я се разходи до Радомир, да ти мерна компресията.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 31 Яну 2009, 20:32

Еми първо не се мери маслото на запален двигател :idea:
Пък после нали имаш отдушник който е свързан със смукателния колектор,естествено че ше прави вакум,то ако не прави - тогава ше е зле :!:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Разумно
Детайли за колата: Измамна

Мнение от beco109 » 31 Яну 2009, 20:32

Хора колата си е добре. Тове е все едно същото да отвориш капачката на капак на мотора.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 920
Регистриран на: 3.05.2007
Местоположение: варна на морето
Пол: Мъж
Кара: BMW E60
Мечтае да кара: бмв М3,M5,X6
Детайли за колата: E60 530D 218коня

Мнение от spens_82 » 01 Фев 2009, 0:26

немога да разбера защо като е запален двигателя буташ щеката?ако нещо се самняваш във двигателя отиваш на добър сервиз със добри специалисти.
това със щеката при работещ двигател ти препоръчвам данего правиш щото малко си е опасничко.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 01 Фев 2009, 0:37

що, я сподели кое е опасното :roll:
но иначе мотора не реагира адекватно... не пишеш на газ или бензин ги прави тези работи... но ако е на бензин, не е редно да вдига обороти...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E60 530dA
Мечтае да кара: на nordschleife

Мнение от Trixster » 01 Фев 2009, 1:37

На това време като овориш двигателя е нормално да е неспокоен и да се дигнат оборотите (особенно ако не е загрял).
Няма да се плашиш .
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle


Аватар
Мнения: 579
Регистриран на: 21.08.2008
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: бавно
Мечтае да кара: e30 m3

Мнение от snaiperist0 » 01 Фев 2009, 1:47

vladiverm написа:Еми първо не се мери маслото на запален двигател :idea:
Пък после нали имаш отдушник който е свързан със смукателния колектор,естествено че ше прави вакум,то ако не прави - тогава ше е зле :!:



аз пък мислех , че е не е хубвато да излиза въздух от капачката на двигателя когато е запален.
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 01 Фев 2009, 5:39

SnaiPeRisT0 написа:
vladiverm написа:Еми първо не се мери маслото на запален двигател :idea:
Пък после нали имаш отдушник който е свързан със смукателния колектор,естествено че ше прави вакум,то ако не прави - тогава ше е зле :!:



аз пък мислех , че е не е хубвато да излиза въздух от капачката на двигателя когато е запален.

Я пак прочети темата от начало,че нещо не си в час...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 01 Фев 2009, 8:31

:shock: За пръв път чувам да се проверява масло на запален двигател. Каква е точната процедура да пробвам и аз? :winky:
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 218
Регистриран на: 14.12.2008
Местоположение: Varna

Мнение от slowtraveler » 01 Фев 2009, 11:29

turbo написа::shock: За пръв път чувам да се проверява масло на запален двигател. Каква е точната процедура да пробвам и аз? :winky:

Отваряш широко капачката за наливане на масло, надзърваш вътре и ако нищо не виждаш - даваш газ.. :D

Колега, не започвай да тормозиш колата с 'майсторски' съвети. Ако нещо те притеснява, има технически средства за установяване на проблема (най-малкото мерене на компресия). Иначе маслото си се 'бърка' доста здраво в картера. Коляновия вал, биели и т.н. се плискат в масло и хвърлят навсякъде.... Ако отвориш капачката на главата ще видиш (при изгасен двигател разбира се), че разпределителните валове, кобилички и клапани също хвърлят масло навсякъде....

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 01 Фев 2009, 13:18

При дърпане на пръчката за масло падат оборотите,а не се качват-я си провери клапана за картерните газове :!:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Мнение от (bubsa) » 01 Фев 2009, 13:44

Абе бие половината май грам не сте в час!!!Немога да повярвам какви глупости прочетох :shock:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 748
Регистриран на: 7.09.2008
Кара: бавара

Re: Гъргорене от пръчката за маслото!!! Помощ колеги.

Мнение от Игнатов » 01 Фев 2009, 18:31

SvetlyoSvetlyo написа:Здравейте, колата е компакт 316 95 година... когато извадя пръчката за маслото дето се гледа колко има гъргори все едно че дърпа въздух, получава се вакуум! когато запуша дупката всичко си е наред а когато отпуша вдига оборотите и работи някакси неспокойно двигателя и гъргори... Има ли някой на представа какво може да й е на колата. Иначе си върви и работи нормално но ме притеснява това гъргорене защото до сега го нямаше това нещо а днес случайно исках да видя как е маслото щото го сменявах преди 2 седмици и направо се уплаших... Помагайте и благодаря предварително. :( :( :(


Колега, не знам кой какви ГЛУПОСТИ ти е налял в главата ама вземи си смени майстора (или съветника). Какви са тия простотии да вадиш щеката при запален мотор.....

П.П. Ако искаш да я стегнеш (щото скоро си я взел, нали така) отиди при някой кадърен майстор или в някои добър сервиз ...... недей да си правиш експерименти щото скъпо ще ти излезе!

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook