КЛЮЧ!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- slawunder
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 26.09.2007
- Кара: ше E36 318ш Evolution !!
- Мечтае да кара: ///M3
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Не е задължително като сложиш шпер-а да махаш ASCто... Просто трябва да си намериш шпер от по-късните модели компакт които имат ASC или от Z3 2.8 или 3.0 които след 2000г. са стандартно и с ASC и със шпер... Ако шпер-а ти е от кола без ASC може да се окаже че ASCто ще го счупи при намеса със спирачките... Иначе махането и прехвърлянето на ASCто дори и да може да стане е толкова сложно и трудоемко че не си заслужава да се хващаш, а и съм почти сигурен че няма да стане на дизелова кола защото поне модулите за намеса в двигателя които са част от ASCто ще са различни поради различния начин на работа на дизеловия и бензиновия мотор... Така че или си намери нормален шпер и махни бушона на ASCто или си търси шпер за кола със ASC. Можеш и да пробваш и с нормален шпер и включено ASC но както казах предполагам че това ще навреди на фрикционния шпер...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- slawunder
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 26.09.2007
- Кара: ше E36 318ш Evolution !!
- Мечтае да кара: ///M3
Значи двата диференциала нямат нищо общо ?!?!?!
Хубавото е, че ако ги разменя двата няма да давам парички !!!
Да не се занимавам, мислех си че е само сваляне и качване като смяна на ГУМА!!
Хубавото е, че ако ги разменя двата няма да давам парички !!!
Да не се занимавам, мислех си че е само сваляне и качване като смяна на ГУМА!!
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Ами много са различни, и като предавателно число и като начин на работа... Така че поне трябва да смениш главното предаване за да ти върши шпер касетата някаква работа с твоето предавателно число...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- BMWALPINA
- и аз незнам
-
- Мнения: 2070
- Регистриран на: 1.11.2003
- Местоположение: София/Люлин
- Кара: E36 325i
BMWALPINA написа:Саше, АСЦ-то и АБС-а не са ли на един бушон?
Да на един бушон са.
Колега разгледай тези линкове и ще си дадеш отговор на въпроса.
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 8%EF%E5%F0
"The Beast" (звяра).
- slawunder
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 26.09.2007
- Кара: ше E36 318ш Evolution !!
- Мечтае да кара: ///M3
- lakmus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 325
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комерсиални БМВ-та...
Колеги, а ако примерно скъсам жилото на АСЦ-то ... само то ли ще спре да работи или и АБС-а ще спре?
И предполагам няма да има проблем ако се сложи обикновен шпер и при всяко палене първата работа да е да се изключи АСЦ-то/което като се замисля би било доста изнервящо/.
Би трябвало да има начин да АБС-а да работи без АСЦ–то...

И предполагам няма да има проблем ако се сложи обикновен шпер и при всяко палене първата работа да е да се изключи АСЦ-то/което като се замисля би било доста изнервящо/.
Би трябвало да има начин да АБС-а да работи без АСЦ–то...


- slawunder
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 26.09.2007
- Кара: ше E36 318ш Evolution !!
- Мечтае да кара: ///M3
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани