Ел. стръкла, ма... им :))
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- soreman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: 23.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E65 730d
Ел. стръкла, ма... им :))
Здравейте, просто вече ми писна от ел. стъклата на тия е36. След като последователно ми бяха чупени и двете стъкла с цел противозаконното отнемане на плейъра ми и след изклюително професионалната намеса първоначално на Сион (сервиза на Булинс) и след това за другото стъкло на Дораглас (ееейй да не се излъжете да отидете там някой път) стъклата ми са в окаяно състояние.
Шофьорското стъкло е направо с цветущо състояние в сравнение с другото, защото то само ми мачка уплътнението и не иска да се затваря ако е било само леко отваряно, докато само не се смъкне докъдето прецени.
Идеята ми е ако може някой да ме посъветва за читав сервиз където да знаят за какво става въпрос и да ги разлепят стъклата и след това да ги залепят правилно, като ми сменят и евнтуално счупени пластмасови държачи, да сменят уплътненията, както и щипките на вратите за да не ми хлопат корите на едната врата. Готов съм да си платя както си трябва, за както трябва свършена работа! Дайте идеи.
П.С. Дару кар не е вариант за мен, защото заради тях сега ми дрънка кората на вратата
. Отидох да ми сложат пластмасовите стойки дето са отдолу на праговете и те ми строшиха щипките на вратата...
каква е връзката ли? болният мозък на тия дето я правиха! 
Шофьорското стъкло е направо с цветущо състояние в сравнение с другото, защото то само ми мачка уплътнението и не иска да се затваря ако е било само леко отваряно, докато само не се смъкне докъдето прецени.
Идеята ми е ако може някой да ме посъветва за читав сервиз където да знаят за какво става въпрос и да ги разлепят стъклата и след това да ги залепят правилно, като ми сменят и евнтуално счупени пластмасови държачи, да сменят уплътненията, както и щипките на вратите за да не ми хлопат корите на едната врата. Готов съм да си платя както си трябва, за както трябва свършена работа! Дайте идеи.
П.С. Дару кар не е вариант за мен, защото заради тях сега ми дрънка кората на вратата



Абе аз също имам проблем със шофьорското стъкло откакто съм взел колата, разглабял съм го сигурно 100 пъти, сигурно 20 водача съм сменил от пласмасовите щото все ги троши, уплътненията мачка, излиза от водачите......вече въобще него свалям, щото ако го сваля после трябва да спирам и да си играя 20 минути да го затворя като хората , че иначе духа.......та Кари, Cary се пише във форума обаче не влиза много често кара компакт като моя, но май го продаде вече...както и да е....та тя ми спомена ,че е твърдо решенада реши този проблем, щото неискала да си продава колата с този дефект .....и най-накрая намерила някакъв сервиз чак във Варна и там и решили проблема завинаги.....всичко опирало до някъква финна настройка на механизмите, трябвало да са под точно определен градус и така.....никъде в нета обаче непише как става това.....сега адски се ядосах, щото ми беше сканирала визитката на фирмата и ми я беше пратила на ЛС, но несъм я копирал и ЛС-то е изчезнало някъде....телефона и мисля го има Владо...туртурело, та ако може нека да и звънне и да я пита за тел и адреес на този сервиз....верно чак във Варна, ама като няма оправия иначе
А за настройка на Е36 купе на прозорците имам един .pdf .....на някой ако му трябва ще му го пратя

А за настройка на Е36 купе на прозорците имам един .pdf .....на някой ако му трябва ще му го пратя

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
мога да помагам със съвети по телефона и наживо
Преди и аз имах проблеми, тва си е направо фабричен дефект на Е36
трябва задължително да смениш уплътненията 36лв в дару бройката (служат като релси4ки)
както и пластнюмасовите плъзгачи стотинки беха не си спомням, както и щиплите на корите пак стотинки
Възможно е при смяната на стъклата да не са ти залепили на правилното място алуминиевите релси но лесно може да проверим това като черпиш нещо и аз сваля мойта кора
0886 444 448

Преди и аз имах проблеми, тва си е направо фабричен дефект на Е36
трябва задължително да смениш уплътненията 36лв в дару бройката (служат като релси4ки)
както и пластнюмасовите плъзгачи стотинки беха не си спомням, както и щиплите на корите пак стотинки

Възможно е при смяната на стъклата да не са ти залепили на правилното място алуминиевите релси но лесно може да проверим това като черпиш нещо и аз сваля мойта кора

0886 444 448
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
При мене ляво предно стъкло като решиш да го затвориш стига до горе и се връща само 2/3см надолу и трябва с лек натискания на копчето да го излъжеш да се затвори до горе.Говориме за е36 coupe.
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
При купетата не е ли по-различно, поради липсата на рамка на стъклото? Смисъл като е отворена вратата стъклото е 1 см по-надолу от нормалното, като я затвориш си се качва така, че да влезе между гумите да оплътни както трябва?

- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Не бе пич тва ми е ясно все пак карам coupe.Мисълта ми е при затворена врата неще да се вдигне догоре а се връща простия прозорец ниеден.И се го лъжа цък цък...ставам все по добър и го побърквам 

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
и аз го имах тоя проблем на 318 4-врати, и го отстраних сам. Та какво беше станало при мене?- беше подал единия от 2-та водача - тея отстрани дето водят съклото. демек разстоянието м/у тях става по-голямо и стъклото почва да заклинва м/у тях. Като резултат 4,5 пластмасови водача счупени , стъклото излизаше от уплътнението и даже го скъса на едно място. Ааа и стъклото като ми заклинваше чат пат се смъкваше само на долу, ако ли не прас - водач. как го оотстаних промлемса --- със една щанга преближих предния водая към другия ( внимателно де.. ама нема страшно той си подава в планките дето го държат). така стъклото не може да тръгне по диагонал и да заклини. После наместване на уплътненията по водачи , реглаж с онова подвижното рамо ... И са съм ОК сега..

- soreman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: 23.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E65 730d
ludiagsm написа:мога да помагам със съвети по телефона и наживо![]()
Преди и аз имах проблеми, тва си е направо фабричен дефект на Е36
трябва задължително да смениш уплътненията 36лв в дару бройката (служат като релси4ки)
както и пластнюмасовите плъзгачи стотинки беха не си спомням, както и щиплите на корите пак стотинки![]()
Възможно е при смяната на стъклата да не са ти залепили на правилното място алуминиевите релси но лесно може да проверим това като черпиш нещо и аз сваля мойта кора
0886 444 448
Мерси за инфото. Ще отида до Дару да си накупя нужните чарколяци първо. Иначе на мен ми трябва някой, който разбира, но освен това и да го направи. Не бих искал аз да рискувам и да стане по-лошо. Затова предпочитам да е някой дето знае какво прави.
пак съм аз камоев
БРАТЛЕТА при мен беше същия зор със тия стъкла,моето шофьорското постояно отдаваше във ъгъла,и мачкаше уплътнението.така проблема се решава със наместване на уплътнението на мястото му,нови пластмасови плъзгачи(1лв за бр.)и оттам едно яко АМА ЗВЕРСКО НАПРЪСКВАНЕ НА УПЛЪТНЕНИЯТА ОТВЪТРЕ СЪС СПРЕИ ЗА ТАБЛО(СИЛИКОНОВ НАИ ОБИКНОВЕН) И ТОВА Е!тази процедура я направихме със мои приятел собственик на автостъкла MUSTANG,свърши работа при положение че моето уплътнение дори е скъсано в едната част!!! 

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани