325 тдс забива

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: софия

325 тдс забива

Мнение от вамика » 22 Яну 2009, 22:48

Колеги имам нужда от съвет.карам 325 тдс 94 год с чип който е заедно с колата от австрия и е директно върху компа. Та проблема е че смених много майстори и никой не може да разбере защо колата забива на 3200 оборота.Закачаха я на какви ли не компютри и лаптопи и ме одраха от пари какво ли не смениха по колата и немогат да я оправят.Колата вървеше страхотно ,но изведнъж загасна на светофара , паднаха оборотите и няма палене .Оттам в най близкия сервиз и оттам та до днес два месеца не могат да я оправят.Тръгна ,но забива на 3200 оборота винаги и понякога се чуди като и подам газ какво да прави.тоест не тръгва , а горивомера показва разход.Техниката на майсторите не отчитат грешка , не отчитат троблем с горивото ,а колата е страхотна МОЛЯ КОМПЕТЕНТИ ХОРА ПОМАГАЙТЕ :help:
кола ли ами купи си бмв.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 22 Яну 2009, 23:33

Пробвай да напълниш един резервоар с хубава нафта + добавка за дизел - отпушване и прочистване на дюзи .
Барабар с това смени и горивния филтър. :idea:
Късмет и пиши после какво е станало ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Мнение от Nasko_325TD » 23 Яну 2009, 9:29

Миколега,най-вероятно ти е управлението на ГНП-то!Поне при мен беше така. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Мнение от stony1 » 23 Яну 2009, 10:37

Колега, може ли да уточниш това "забиване" същото ли е както когато я настъпиш и (на 5200 мисля беше) се включи ограничителя на оборотите. Тогава колата като че ли забива, което е нормално. Може докато "майсторите" са се опитвали да я оправят да са я "понастроили" без да разберат какво са направили и тогава няма да отчита никакви грешки при диагностика.

Друг вероятен проблем е турбото, но не съм сигурен дали дава грешка при диагностика.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 23 Яну 2009, 14:44

Незнам дали е36 тдс има дебитомер, но ако има може да е от него.

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: софия

325 tds забива

Мнение от вамика » 25 Яну 2009, 16:13

Колеги колата забива точно както удряше перкъсвача на 5200 оборота.Майстора се предаде след като изключи чипа за да се убеди, че не е от него , смени електрониката с други две за да елиминира и този вариант.Включил я е на система с отделно гориво директно на туба и пак същтия проблем като е студена не разбира че и настъпваш (газ педала) , а като поседи така гасне.След две три завъртания пали и тръгва както трябва , но до 3200 оборота и пак забива.А на втора стига до 3800 оборота и директно гасне в движение и хоп оставам без серво. :help: А сега незнам и на кого да я откарам след като всички диагностики , които пробваха не показват проблема.Едната била бош , другата оргинална на BMW и последната на горивото което също не показва проблем??
кола ли ами купи си бмв.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 25 Яну 2009, 16:47

Къде си ходил на диагностика?
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: софия

325 тдс забива

Мнение от вамика » 25 Яну 2009, 17:04

В Перник там закъсах и я оставих в сервиза на Мартин които казват че бил най добрия на гнп и дизели. Четри пъти я прави показа ми много техника и лаптопи и други чудесии ,но колата не тръгна и вчера се предаде . Днес я докарах едв едва в София и се чудя къде да я карам след това което вече писах по горе.Тои ми каза, че в супер дизел не са добри а и много други с дизели се оплакват от там .Незная дали Даръ кар имат сервиз в дружба и дали са добри ?? Четох и за Юве в форумите но несъм имал друг източник за там освен форумите.В супер дизел казват че са кожодери и един познат са го разигравали два месеца с един форд дизел , та той ми каза също да не ходя там. :help: :help: :help:
кола ли ами купи си бмв.

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: софия

325 тдс забива

Мнение от вамика » 25 Яну 2009, 17:09

Vld благодаря за съвета пробвах с горива от лукоил и смених филтрите всички, но няма ефект. :help:
кола ли ами купи си бмв.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 25 Яну 2009, 17:34

Виж сега те много хора плюват по супер дизел,но аз до сега като съм имал нужда винаги съм бил доволен.
Че е скъпичко спор няма ,но пък за тия помпи има стенд само при тях и на аерогарата и не на последно място тия момчета там правят само дизели от 20г. насам ;)
На мен проблема ти много ми прилича на недостиг на нафта.
Бих те те посъветвал някои работи,но ти казваш,че вече били правени.
Та от любопитство като я резнеш яко и загасне ,слез и виж дали има мехури в маркуча след горивния филтър.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 484
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: sofia

Мнение от zazomazo » 25 Яну 2009, 18:08

и на мен ми се върти една идея в главата... дали е възможно да засмуква отнякъде въздух, малка цепнатина на някой маркуч и при ниски обороти ГНП-то като прави малък вакуум да няма грижи, а при високи обороти вече да вкарва въздух в системата и от там да гасне?
просто предположение, не карам дизел и не съм много запознат, но ми изглежда вероятно като възможност....

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: софия

325 тдс забива

Мнение от вамика » 25 Яну 2009, 19:17

Колеги първо благодаря за отзивчивоста.ЗА въздух се бях сетил и аз заштото бях чул че е възможно и затова го помолих майстора да я включи на система но без ефект. За супер дизел сега ходих при момчета от франс ауто (за съжаление повечето ми познати са там ) и ме посъветваха да отида там , защото както казвате и вие там само с това се занимавали.Така че утре мисля да закусвам там :D .Още веднъж благодаря за мненията ви.
кола ли ами купи си бмв.

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: софия

325 тдс забива

Мнение от вамика » 25 Яну 2009, 19:40

кола ли ами купи си бмв.

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: софия

325 тдс забива

Мнение от вамика » 26 Яну 2009, 11:54

НЕ посмях да я откарам в супер дизе откарах я в дару кар и чакам да се обадят с присъдата :D
кола ли ами купи си бмв.

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: софия

325 тдс забива

Мнение от вамика » 26 Яну 2009, 15:06

Ами в дару кар са мързели и вземат парите на хората без да си мръднат пръста.Взеха ми 120 лв и ми казаха че са решили проблема за сега но плочката е за смяна, а те дори не знаят, че мойта плочка е електонна.тоест не са я пипнали да я проверят и на тяхната диагностика не е показала никакви грешки .60 лв диагностика и 40 лв въстановяване на вакум и 20 лв ддс , а колата си е същата.Аман от мошенници в тая страна.И това е сервиз на БМВ в България хахаха.сега съм с още 120 лв олекнал и със стария проблем.и отново жъпроса а сега при кого. Смених плочката същата работа , смених помпата и пак същото проблемче на 3200 оборота забива . ако някои знае на кого да се оплача срещу тези момчета да пише.
кола ли ами купи си бмв.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook