325 тдс забива
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
46 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
325 тдс забива
Колеги имам нужда от съвет.карам 325 тдс 94 год с чип който е заедно с колата от австрия и е директно върху компа. Та проблема е че смених много майстори и никой не може да разбере защо колата забива на 3200 оборота.Закачаха я на какви ли не компютри и лаптопи и ме одраха от пари какво ли не смениха по колата и немогат да я оправят.Колата вървеше страхотно ,но изведнъж загасна на светофара , паднаха оборотите и няма палене .Оттам в най близкия сервиз и оттам та до днес два месеца не могат да я оправят.Тръгна ,но забива на 3200 оборота винаги и понякога се чуди като и подам газ какво да прави.тоест не тръгва , а горивомера показва разход.Техниката на майсторите не отчитат грешка , не отчитат троблем с горивото ,а колата е страхотна МОЛЯ КОМПЕТЕНТИ ХОРА ПОМАГАЙТЕ 

кола ли ами купи си бмв.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Пробвай да напълниш един резервоар с хубава нафта + добавка за дизел - отпушване и прочистване на дюзи .
Барабар с това смени и горивния филтър.
Късмет и пиши после какво е станало
Барабар с това смени и горивния филтър.

Късмет и пиши после какво е станало


- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Колега, може ли да уточниш това "забиване" същото ли е както когато я настъпиш и (на 5200 мисля беше) се включи ограничителя на оборотите. Тогава колата като че ли забива, което е нормално. Може докато "майсторите" са се опитвали да я оправят да са я "понастроили" без да разберат какво са направили и тогава няма да отчита никакви грешки при диагностика.
Друг вероятен проблем е турбото, но не съм сигурен дали дава грешка при диагностика.
Друг вероятен проблем е турбото, но не съм сигурен дали дава грешка при диагностика.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
325 tds забива
Колеги колата забива точно както удряше перкъсвача на 5200 оборота.Майстора се предаде след като изключи чипа за да се убеди, че не е от него , смени електрониката с други две за да елиминира и този вариант.Включил я е на система с отделно гориво директно на туба и пак същтия проблем като е студена не разбира че и настъпваш (газ педала) , а като поседи така гасне.След две три завъртания пали и тръгва както трябва , но до 3200 оборота и пак забива.А на втора стига до 3800 оборота и директно гасне в движение и хоп оставам без серво.
А сега незнам и на кого да я откарам след като всички диагностики , които пробваха не показват проблема.Едната била бош , другата оргинална на BMW и последната на горивото което също не показва проблем??

кола ли ами купи си бмв.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
325 тдс забива
В Перник там закъсах и я оставих в сервиза на Мартин които казват че бил най добрия на гнп и дизели. Четри пъти я прави показа ми много техника и лаптопи и други чудесии ,но колата не тръгна и вчера се предаде . Днес я докарах едв едва в София и се чудя къде да я карам след това което вече писах по горе.Тои ми каза, че в супер дизел не са добри а и много други с дизели се оплакват от там .Незная дали Даръ кар имат сервиз в дружба и дали са добри ?? Четох и за Юве в форумите но несъм имал друг източник за там освен форумите.В супер дизел казват че са кожодери и един познат са го разигравали два месеца с един форд дизел , та той ми каза също да не ходя там.




кола ли ами купи си бмв.
325 тдс забива
Vld благодаря за съвета пробвах с горива от лукоил и смених филтрите всички, но няма ефект. 

кола ли ами купи си бмв.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Виж сега те много хора плюват по супер дизел,но аз до сега като съм имал нужда винаги съм бил доволен.
Че е скъпичко спор няма ,но пък за тия помпи има стенд само при тях и на аерогарата и не на последно място тия момчета там правят само дизели от 20г. насам
На мен проблема ти много ми прилича на недостиг на нафта.
Бих те те посъветвал някои работи,но ти казваш,че вече били правени.
Та от любопитство като я резнеш яко и загасне ,слез и виж дали има мехури в маркуча след горивния филтър.
Че е скъпичко спор няма ,но пък за тия помпи има стенд само при тях и на аерогарата и не на последно място тия момчета там правят само дизели от 20г. насам

На мен проблема ти много ми прилича на недостиг на нафта.
Бих те те посъветвал някои работи,но ти казваш,че вече били правени.
Та от любопитство като я резнеш яко и загасне ,слез и виж дали има мехури в маркуча след горивния филтър.

и на мен ми се върти една идея в главата... дали е възможно да засмуква отнякъде въздух, малка цепнатина на някой маркуч и при ниски обороти ГНП-то като прави малък вакуум да няма грижи, а при високи обороти вече да вкарва въздух в системата и от там да гасне?
просто предположение, не карам дизел и не съм много запознат, но ми изглежда вероятно като възможност....
просто предположение, не карам дизел и не съм много запознат, но ми изглежда вероятно като възможност....
325 тдс забива
Колеги първо благодаря за отзивчивоста.ЗА въздух се бях сетил и аз заштото бях чул че е възможно и затова го помолих майстора да я включи на система но без ефект. За супер дизел сега ходих при момчета от франс ауто (за съжаление повечето ми познати са там ) и ме посъветваха да отида там , защото както казвате и вие там само с това се занимавали.Така че утре мисля да закусвам там
.Още веднъж благодаря за мненията ви.

кола ли ами купи си бмв.
325 тдс забива
забравих за това http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=5612
кола ли ами купи си бмв.
325 тдс забива
НЕ посмях да я откарам в супер дизе откарах я в дару кар и чакам да се обадят с присъдата 

кола ли ами купи си бмв.
325 тдс забива
Ами в дару кар са мързели и вземат парите на хората без да си мръднат пръста.Взеха ми 120 лв и ми казаха че са решили проблема за сега но плочката е за смяна, а те дори не знаят, че мойта плочка е електонна.тоест не са я пипнали да я проверят и на тяхната диагностика не е показала никакви грешки .60 лв диагностика и 40 лв въстановяване на вакум и 20 лв ддс , а колата си е същата.Аман от мошенници в тая страна.И това е сервиз на БМВ в България хахаха.сега съм с още 120 лв олекнал и със стария проблем.и отново жъпроса а сега при кого. Смених плочката същата работа , смених помпата и пак същото проблемче на 3200 оборота забива . ако някои знае на кого да се оплача срещу тези момчета да пише.
кола ли ами купи си бмв.
46 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани