Спортни пружини от 318 на 320?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- coupe112
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520iA
Спортни пружини от 318 на 320?
Искам да попитам дали червени спортни пружини от 4цилиндрово Е36 ще станат на 6 цилиндрово?Знам че колеги от форума са слагали пружини от 6так на 4 цилиндров,но не знам дали става обратното...
П.С. в търсачката не намерих нищо конкретно по въпроса
П.С. в търсачката не намерих нищо конкретно по въпроса
THE WORLD IS YOURS
- bojanov-is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 637
- Регистриран на: 29.03.2008
- Местоположение: Velingrad
- Пол: Мъж
Re: Спортни пружини от 318 на 320?
Според мен колега от 6 на 4 цилиндрово стават.но от 4 на 6 нестават.Някой колега ако е слагал да каже 

- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Мисля че не става! Преди време продавах пружини от 4 цил. и ми казаха че не става на 6 цил. Не става и обратното
- coupe112
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520iA
и защо не става?ако са достатъчно твърди пружините какъв ще е проблема?дали ще паснат на мястото на стоковите пружини
THE WORLD IS YOURS
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
barty написа:Мисля че не става! Преди време продавах пружини от 4 цил. и ми казаха че не става на 6 цил. Не става и обратното
Колега , не е вярно , че пружини от шестак не стават на четири цилиндрово БМВ. Точно моята коле е с пружини от шестак , сложих ги за да повдигна колата ( ако някой не вярва , нека погледне в галерията ми как стои колата с пружини от шестак.)
Иначе по въпроса на колегата .... както колегата в предния коментар е казал - червените стават ... също съм го пробвал ...не мога да твърдя същото за сток- овите дали ще станат ....
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Е не съм казал че съм капацитет по въпроса
това беше мнение на човек който минава за разбирач във форума
Щом стават още по-добре


Щом стават още по-добре

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
barty написа:Е не съм казал че съм капацитет по въпросатова беше мнение на човек който минава за разбирач във форума
![]()
Щом стават още по-добре



- coupe112
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520iA
- coupe112
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520iA
Те за ставане-ще станат...Ма при 4 цилиндровите прожините са по-меки и няма да издържат на напъна ма по-тежкия двигател.Освен ако не са си за 6 цилиндров мотор и да са били сложени на 4...От там да ги сложиш на 6 и така няма да имаш проблем.Не случайно винаги питат за 4 или 6 цилиндрово...По-твърда е стоманата или просто навивките са по-дебели не съм много запознат,но знам,че е игра с килограмите.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
TUZara` написа:Те за ставане-ще станат...Ма при 4 цилиндровите прожините са по-меки и няма да издържат на напъна ма по-тежкия двигател.Освен ако не са си за 6 цилиндров мотор и да са били сложени на 4...От там да ги сложиш на 6 и така няма да имаш проблем.Не случайно винаги питат за 4 или 6 цилиндрово...По-твърда е стоманата или просто навивките са по-дебели не съм много запознат,но знам,че е игра с килограмите.
Точно така е .... по принцип има логика да сложиш пружини от шестак на 4 цилиндрово БМВ (за да се повдигне колата примерно) , но обратното е малко странно , защото наистина може да има проблеми със килограмите на по тежкия мотор , особено в завоите и при по рязко спиране ... това по принцип също ще доведе и до по бързото износване на амортисьорите ...
- coupe112
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520iA
е добре щом твърдите че ще има проблем с килограмите някой има ли представа колко тежи 318ис и 320...
на ис-ката акумолатора е от пред...не мисля че шестака е по-тежък повече от 30килограма,което е нищо
на ис-ката акумолатора е от пред...не мисля че шестака е по-тежък повече от 30килограма,което е нищо
THE WORLD IS YOURS
- bojanov-is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 637
- Регистриран на: 29.03.2008
- Местоположение: Velingrad
- Пол: Мъж
Мога да ви дам примерни номера на пружини за е36, да видите че има модели които се монтират на 316, 318, 318ис, 320, та даже и на 325тдс. Има обаче няколко стокови модела (жълта и зелена маркировка) които стават само на 316, 318, Просто са много меки и са предназначени за плавно шофиране. А иначе при 318ис и 320 общо взето якостта на пружините е еднаква. Аз мога на 100% да твърдя че пружините монтирани на 318ис имат своя еквивалент при 320. А иначе друг е въпроса че има над 20 вида пружини
А това че някой е пробвал пружини от 320 на ИС или обратно и са му се сторили меки, това е просто защото не са били като неговите 



15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани