Сваляне на скорости - проблем горен болт :(

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 17.08.2007
Местоположение: Sofiqta

Сваляне на скорости - проблем горен болт :(

Мнение от keith_flint69 » 17 Яну 2009, 21:34

Някой може ли да даде съвет как да го развъртиме. Значи с трите удължения се стига идеално до него, обаче самата фложка не иска да влезне изцяло на главата на болта и или превърта или направо отплесва и излиза фложката. А там майката си е е*ало няма никакво място почти да бръкнеш, макар че сме разкачили всичко и двигателя почти е опрял в моста!
Някакви идеи и предложения?!?
ИЗКАРВАЙТЕ ПАРИ ОТ ИНТЕРНЕТ, РЕГИСТРИРАЙТЕ СЕ ТУК:
http://bux-bg.com/?r=keith_flint69

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 17 Яну 2009, 21:55

Колега от към скоростния лост не става ли(от към купето)... :confused:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 17.08.2007
Местоположение: Sofiqta

Мнение от keith_flint69 » 17 Яну 2009, 22:01

vladi_a_i написа:Колега от към скоростния лост не става ли(от към купето)... :confused:

Е аз от долу въртя там, където се показва скоростния лост, то иначе по-напред няма къде да се върти, ама тоя болт му се еба маиката на главата и сега май няма отвъртане, а всички други съм ги отвъртял, само тоя остана да мога да ги сваля скоростите!!!
ИЗКАРВАЙТЕ ПАРИ ОТ ИНТЕРНЕТ, РЕГИСТРИРАЙТЕ СЕ ТУК:
http://bux-bg.com/?r=keith_flint69

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 12.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '01 E46 318Ci

Мнение от joreto_88 » 17 Яну 2009, 22:55

Аз така в сервиза замазах 3 болта на една Е34-ка 535. Най-горния и 2 та до него от дясната му страна, последния от които се пада отдясно на кутията по средата някъде. При тази кола отдолу има 4 торкса размер 12 и всички останали са 10. И аз не обърнах внимание и ги напънах въпросните 3 с 12-ката, а те са 10-ки и превъртяха, обаче на 3-тия (този по средата отдясно) бях по-упоит и опитах няколко пъти и така го замазах че.... Най-горния и този дето е една идея по-надолу се развиха с вложката, обаче с 3-тия видяхме доста зор. Резултата е следния:

Изображение

На 3-тия болт от ляво на дясно се вижда че е играли секача и ножовката.

Та по-темата: Колега и при тебе предполагам е с торксове (еврейци), не с обикновенни болтове, защото иначе не може да влезне обикновенна вложка. Ако не е с торксове е с лимбусчета (6-остен). Ако се е замазал прекалено иединствения изход е новожката или секача или и 2-те както при моя случай. Дано само да не е този най-най горния, че там е доста тясничко. А иначе до там достигаме с тресчотка, 2 дълги, едно късо удължение, карданче и вложка.

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 17 Яну 2009, 23:17

Аз съм го развивал с бая удължения, някъде до лагера на кардана. Махнах кардана и закачих 3 удължения едно за друго. Обаче на завиването се скъса.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Сваляне на скорости - проблем горен болт :(

Мнение от metodi80 » 17 Яну 2009, 23:20

keith_flint69 написа:Някой може ли да даде съвет как да го развъртиме. Значи с трите удължения се стига идеално до него, обаче самата фложка не иска да влезне изцяло на главата на болта и или превърта или направо отплесва и излиза фложката. А там майката си е е*ало няма никакво място почти да бръкнеш, макар че сме разкачили всичко и двигателя почти е опрял в моста!
Някакви идеи и предложения?!?


Колега значи пуснал съм тема (има я в "Полезни теми за Е36" ) и там съм обяснил как най лесно да се свали скоростна кутия и да се смени съединител. Темата се казва "Смяна на съединител". Погледни я ако искаш ..... Иначе ще ти кажа , че за да имаш достатъчно място и да може тресчотката с удълженията (при мен бяха две удължения дълги по 30см)и вложката да влязат хубаво в главата на торкса е необходимо двигателя да се наклони към купето така , че да имаш достатъчно място да прокараш удълженията и вложката да влезе цялата в главата на болта, а не да хване само върха на галвата и като напънеш и да почне да бяга и да преебава главата ..... За да наклониш двигаеля е необходимо средното гърне да се извади от крайното (точно там където е снадката с двата болта), след това средното гърне се дърпа леко на долу и чрез него наклянаш двигателя както си искаш , то ти помага да го манипулираш.... Това е цаката ..... След като наклониш двигателя достатъчно подпираш гърнето на нещо и си отвиваш болта. Ако обаче си прецалак главата на болта ще трябва да се импровизира - за това няма да давам съвети , за да не стана после виновен...... Иначе с достатъчно дълги удължения не мисля че ще имаш проблем (при мен стигаха почти до мястото където скоростната кутия се свързва с кардана).Иначе има още един вариянт за отвиването на този болт от горе от към страната на тройника (зависи какъв ти е двигателя де ... при мен на М43 си се бърка без проблем ...даже от там ми е много по лесно да си го отвия ). Успех..... !!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 17.08.2007
Местоположение: Sofiqta

Re: Сваляне на скорости - проблем горен болт :(

Мнение от keith_flint69 » 18 Яну 2009, 0:24

metodi80 написа:
keith_flint69 написа:Някой може ли да даде съвет как да го развъртиме. Значи с трите удължения се стига идеално до него, обаче самата фложка не иска да влезне изцяло на главата на болта и или превърта или направо отплесва и излиза фложката. А там майката си е е*ало няма никакво място почти да бръкнеш, макар че сме разкачили всичко и двигателя почти е опрял в моста!
Някакви идеи и предложения?!?


Колега значи пуснал съм тема (има я в "Полезни теми за Е36" ) и там съм обяснил как най лесно да се свали скоростна кутия и да се смени съединител. Темата се казва "Смяна на съединител". Погледни я ако искаш ..... Иначе ще ти кажа , че за да имаш достатъчно място и да може тресчотката с удълженията (при мен бяха две удължения дълги по 30см)и вложката да влязат хубаво в главата на торкса е необходимо двигателя да се наклони към купето така , че да имаш достатъчно място да прокараш удълженията и вложката да влезе цялата в главата на болта, а не да хване само върха на галвата и като напънеш и да почне да бяга и да преебава главата ..... За да наклониш двигаеля е необходимо средното гърне да се извади от крайното (точно там където е снадката с двата болта), след това средното гърне се дърпа леко на долу и чрез него наклянаш двигателя както си искаш , то ти помага да го манипулираш.... Това е цаката ..... След като наклониш двигателя достатъчно подпираш гърнето на нещо и си отвиваш болта. Ако обаче си прецалак главата на болта ще трябва да се импровизира - за това няма да давам съвети , за да не стана после виновен...... Иначе с достатъчно дълги удължения не мисля че ще имаш проблем (при мен стигаха почти до мястото където скоростната кутия се свързва с кардана).Иначе има още един вариянт за отвиването на този болт от горе от към страната на тройника (зависи какъв ти е двигателя де ... при мен на М43 си се бърка без проблем ...даже от там ми е много по лесно да си го отвия ). Успех..... !!!
Двигателят е М52 ммм, утре пак ще го мъчиме, мамка му и трън :Р. Благодаря на всички за съветите!
ИЗКАРВАЙТЕ ПАРИ ОТ ИНТЕРНЕТ, РЕГИСТРИРАЙТЕ СЕ ТУК:
http://bux-bg.com/?r=keith_flint69

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 18 Яну 2009, 10:32

накрая ще си пишман,че си спестил малко над стотина кинта
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 18 Яну 2009, 14:39

павката написа:накрая ще си пишман,че си спестил малко над стотина кинта


Но пък ще знае , че си го е пипал той и ако си го е пипнал качествено , ще си му се радва ... а не само да се чуди , дали майстора го е направил както трябва или не е ..... :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1040
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: East side
Пол: Мъж
Кара: 316

Мнение от dopestar » 18 Яну 2009, 15:02

що па да е пишман, като си земеш бмв и ако караш малко по ехтремно за 1год точно си ставаш автомонтьор, ако имаш пари за майстори едва ли ще караш е36, въпреки че е доста по лесно за обслужване от е30 и работата по него си е направо удоволствие :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
:)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 18 Яну 2009, 15:12

dopestar написа:що па да е пишман, като си земеш бмв и ако караш малко по ехтремно за 1год точно си ставаш автомонтьор, ако имаш пари за майстори едва ли ще караш е36, въпреки че е доста по лесно за обслужване от е30 и работата по него си е направо удоволствие :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:


:yes: :have one: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 12.05.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е46 Coupe 325tu
Мечтае да кара: Shelbi GT 500

Мнение от Rudisan » 12 Фев 2009, 1:06

joreto_88 написа:Аз така в сервиза замазах 3 болта на една Е34-ка 535. Най-горния и 2 та до него от дясната му страна, последния от които се пада отдясно на кутията по средата някъде. При тази кола отдолу има 4 торкса размер 12 и всички останали са 10. И аз не обърнах внимание и ги напънах въпросните 3 с 12-ката, а те са 10-ки и превъртяха, обаче на 3-тия (този по средата отдясно) бях по-упоит и опитах няколко пъти и така го замазах че.... Най-горния и този дето е една идея по-надолу се развиха с вложката, обаче с 3-тия видяхме доста зор. Резултата е следния:

Изображение

На 3-тия болт от ляво на дясно се вижда че е играли секача и ножовката.

Та по-темата: Колега и при тебе предполагам е с торксове (еврейци), не с обикновенни болтове, защото иначе не може да влезне обикновенна вложка. Ако не е с торксове е с лимбусчета (6-остен). Ако се е замазал прекалено иединствения изход е новожката или секача или и 2-те както при моя случай. Дано само да не е този най-най горния, че там е доста тясничко. А иначе до там достигаме с тресчотка, 2 дълги, едно късо удължение, карданче и вложка.

онзи ден колега сменях скоростна кутия, купих друга и направо сложих нея, и аз имах същия проблем като твоя. бях чел темата ти си мислих дано да не се случва същото, но уви случи се. как ли не опитвахме да го развием даже и един накрайник от гидорията отрязахме за да влезне хубаво в главата но не стана. оправих ме го като свалихме акумулатора и кутията. там бръкнах с 10 звезда става точно за тези болтове от долу с удалжителите набиваме за да влезне клучето и така го развихме.


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 12 Фев 2009, 2:44

аз до колкото си спомням, като махахме дин двигател на 318 тдс, му отвъртяхме горния болт отгоре(откъм коша на двигателя), но не си спомням по какъв начин
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 12.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '01 E46 318Ci

Мнение от joreto_88 » 12 Фев 2009, 17:29

Rudisan написа:онзи ден колега сменях скоростна кутия, купих друга и направо сложих нея, и аз имах същия проблем като твоя. бях чел темата ти си мислих дано да не се случва същото, но уви случи се. как ли не опитвахме да го развием даже и един накрайник от гидорията отрязахме за да влезне хубаво в главата но не стана. оправих ме го като свалихме акумулатора и кутията. там бръкнах с 10 звезда става точно за тези болтове от долу с удалжителите набиваме за да влезне клучето и така го развихме.


Ти на компактчето със скромното моторче 1.6 хубаво си свалил акумулатора и си си разкрил пространство, ама я да видим как ще я направиш тая процедура при 535, с оная огомна купчина желязо където е под капака, всичко пречи и акумулатора е под задната седалка. Иначе браво че си успял да развиеш болта и си си сменил скоростите.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 12.05.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е46 Coupe 325tu
Мечтае да кара: Shelbi GT 500

Мнение от Rudisan » 12 Фев 2009, 23:42

joreto_88 написа:
Rudisan написа:онзи ден колега сменях скоростна кутия, купих друга и направо сложих нея, и аз имах същия проблем като твоя. бях чел темата ти си мислих дано да не се случва същото, но уви случи се. как ли не опитвахме да го развием даже и един накрайник от гидорията отрязахме за да влезне хубаво в главата но не стана. оправих ме го като свалихме акумулатора и кутията. там бръкнах с 10 звезда става точно за тези болтове от долу с удалжителите набиваме за да влезне клучето и така го развихме.


Ти на компактчето със скромното моторче 1.6 хубаво си свалил акумулатора и си си разкрил пространство, ама я да видим как ще я направиш тая процедура при 535, с оная огомна купчина желязо където е под капака, всичко пречи и акумулатора е под задната седалка. Иначе браво че си успял да развиеш болта и си си сменил скоростите.
има място за една ръка точно, не мойта малко по слаба от мойта. така го направихме (между другото сега сам с болт по малко)

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook