Проблем със съединителя!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем със съединителя!!!
Здравейте колеги. Имам следния проблем със съединителя. Сутринта като се каих в колата и като го натиснах забелязах, че е доста мек. Няма никакво съпротивление. Запалих колата и като опитах да сменя скоростите няма никой. Съединителя стана още по мек. Един приятел ми каза, че зимно време се случвало течността да замръзне. Запалих отново колата и я оставих да работи докато загрее, но съединителя пак го няма. Погледнах под колата и гледам малка локва с течност. Проверих казанчето за спирачна течност. Има малко над минимума.
Вдигнахме колата на крик, но не можем да открием от къде е този теч.
Моля ако някой има идея от какво може да е проблема да сподели.
Прочетох във форума за подобен проблем, който се получавал от някаква помпа. Къде се намира тази помпа. Автомобила е БМВ Е36, М40.
Вдигнахме колата на крик, но не можем да открием от къде е този теч.
Моля ако някой има идея от какво може да е проблема да сподели.
Прочетох във форума за подобен проблем, който се получавал от някаква помпа. Къде се намира тази помпа. Автомобила е БМВ Е36, М40.
- BFM
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 441
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: на 3-та
Залагам за помпа на съединителя. Между другото са 2. Може да е някоя гумичка, но обикновено като стане студено и помпите заминават. Скоро ги смених, излязоха ми около 300лв с работата. Успех!
Силният прави толкова ,колкото може, слабият страда толкова ,колкото трябва!
BFM написа:Залагам за помпа на съединителя. Между другото са 2. Може да е някоя гумичка, но обикновено като стане студено и помпите заминават. Скоро ги смених, излязоха ми около 300лв с работата. Успех!
Много здраво са ти бръкнали в джоба колега. За помпата ми искат 35лв.


- BFM
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 441
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: на 3-та
Може и да бъркам за цената, защото правих и стартер в същия сервиз. Дано колегата да се размине и по-тънко, особено ако сам си прави ремонта.
Силният прави толкова ,колкото може, слабият страда толкова ,колкото трябва!
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Помпата на съединитела коега. За повече инфо виж тук:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... t=#1315691
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... t=#1315691
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Проблем със съединителя!!!
melody1 написа:Здравейте колеги. Имам следния проблем със съединителя. Сутринта като се каих в колата и като го натиснах забелязах, че е доста мек. Няма никакво съпротивление. Запалих колата и като опитах да сменя скоростите няма никой. Съединителя стана още по мек. Един приятел ми каза, че зимно време се случвало течността да замръзне. Запалих отново колата и я оставих да работи докато загрее, но съединителя пак го няма. Погледнах под колата и гледам малка локва с течност. Проверих казанчето за спирачна течност. Има малко над минимума.
Вдигнахме колата на крик, но не можем да открием от къде е този теч.
Моля ако някой има идея от какво може да е проблема да сподели.
Прочетох във форума за подобен проблем, който се получавал от някаква помпа. Къде се намира тази помпа. Автомобила е БМВ Е36, М40.
Не се плаши и аз бях така ...80 лв е качествена долна помпа и смяна за 15 минути ама мене ме мързи и доливам ,но скоро ще има и смяна ...

- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
tono написа:Горна помпа на съединител в DN- Люлин 82,3 лв.
Това трябва да е цена за долна ,не горна ....горната пич е по 2 или по 3

- borislav
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
и аз го имам същия проблем течността в казанчето изчезва го половината и съединителя се губи отначало и доливах течност на месеца 1 път но последно време всяка седмица и най странното е че течове под колата няма 

Smoocki написа:tono написа:Горна помпа на съединител в DN- Люлин 82,3 лв.
Това трябва да е цена за долна ,не горна ....горната пич е по 2 или по 3
Горна е. На мен ми течеше спирачна течност в купето близо една година преди да я сменя тази помпа.Мисля че, беше LPR. Гледал съм ги и по 130лв. Като ми казаха тази цена веднага я взех.
В момвнта съм в очакване майстора да благоволи да ми се обади за да ми каже кога да му закарам колата. Когато става въпрос за смяна на някакава малка и евтина част майсторите се правят на големи газари, а когато сменях цялата ходова част на колата с части закс (близо 2000лв. с работата) бяха много учтиви и мазни. 

18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани