Проблем с оборотите и спирачки

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Проблем с оборотите и спирачки

Мнение от ivopicha » 10 Яну 2009, 12:14

Проблема ми е следният. От известно време (откакто е студено) като я запаля всичко е ОК. Оборотите са нормални. Ако потегля веднага, като мина 50-100-150 метра и колата взима да прекъсва.Като натисна съеденителя, колата изгасва. Да поясня, че това е на газ. Обръщам на бензин- не ще да пали. И мерише страшно на бензин. Обръщам пак на газ- въртя 15-20 секунди- запалва, но и да подавам газ няма ефект- оборотите са към 700.Ако я оставя да поработи малко на място-1 минута и се оправя.Това щото е студена ли го прави или някой датчик се е прецакал? Другия проблем е, че като карам на бензин мирише страшно на бензин. Гледахме с едно момче и не открихме нищо-- нито теч, нито сълзене. Мирише от към двигателя. Някой има ли идея от какво е.
Щях да забравя за спирачките- светна червената лампа, първата от секцията за спирачките- една такава червет кръг и отдвете страни с по 3 прекъснати линии. Тоза значи ли , че накладките са ми за смяна.
Снимка
Последна промяна ivopicha на 10 Яну 2009, 12:33, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 484
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: sofia

Мнение от zazomazo » 10 Яну 2009, 12:26

а да споделиш с кво газово си? ГИ или обикновенна?
и при всички положения не минавай на газ преди да е излязла от синята зона поне :winky:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 173
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: SOFIA
Пол: Мъж
Кара: е34

_+_

Мнение от gazi » 10 Яну 2009, 12:32

Защо мисля че дебитомера е заминал ? :roll: за да непали на бензол и другото виж дюзите да не чишкат
Ерес е название, с което Баварската църква характеризира религиозните учения, отклоняващи се от официалната догма .

Изображение

http://www.vbox7.com/play:241b3c6f22
http://vbox7.com/play:ed73114c
http://vbox7.com/play:9e8a99595c
http://youtube.com/watch?v=ZsBCzDFWO5E

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Мнение от ivopicha » 10 Яну 2009, 12:35

С обикновенна газова съм. От 4 години съм с нея и до скоро съм нямал никакви проблеми с паленето. До сега съм палил само на газ независимо от студа.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 10 Яну 2009, 12:47

Относно лампата - провери кои накладки са заминали и ги смени, иначе може да караш и така около поне 200-300 км. Относно газта - на 2 години си сменяй мембраните на изпарителя и неговото почистване, за бензина - казваш не тече по маркучи т.н., както пише колега по-горе - виж дюзите, те имат по един О-пръстен които задължително от Дару кар, от железарията не рискувай.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1581
Регистриран на: 5.11.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от PeReZ » 10 Яну 2009, 13:17

NikiNikolov написа:Относно лампата - провери кои накладки са заминали и ги смени, иначе може да караш и така около поне 200-300 км. ....


Светне ли ти лампата, трябва да смениш и датчика за накладките (да не го забравиш, че много често се забравя да се купи а е 10-тина лева). И спокойно, повече са километрите, които можеш да минеш така (лампата светва наистина изключително рано).

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Мнение от ivopicha » 10 Яну 2009, 13:58

Забравих да спомена,че вчера сменихме всичко по изпарителя- мембрани, филтри, клапанчета и проблема остана.Странно че като излизах преди малко и като я запалих на газ си запали, после държах на 2000-2500 оборота и пак изведнъж изгасна. Пипнах маркучетата от изпарителя към дебитомераи бяха доста студени ( но дали от студа или щото са замръзнали от студената газ не зная) Обърнах на бензин и си запали, дори и не миришеше на бенз. Като позагря обърнах пак на газ и си карах без проблем. Май наистина проблема е в студа :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1237
Регистриран на: 20.05.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Touring

Мнение от nakoone » 10 Яну 2009, 16:05

Задължително пали сутрин на бензин и докато стрелката не вземе да мърда в синята зона не минавай на газ.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Мнение от BorisMW » 10 Яну 2009, 16:16

ivopicha написа:Забравих да спомена,че вчера сменихме всичко по изпарителя- мембрани, филтри, клапанчета и проблема остана.Странно че като излизах преди малко и като я запалих на газ си запали, после държах на 2000-2500 оборота и пак изведнъж изгасна. Пипнах маркучетата от изпарителя към дебитомераи бяха доста студени ( но дали от студа или щото са замръзнали от студената газ не зная) Обърнах на бензин и си запали, дори и не миришеше на бенз. Като позагря обърнах пак на газ и си карах без проблем. Май наистина проблема е в студа :D
    Ти като смени мембрани и т.н.,ходи ли да ти я регулират газовата?Май ще трябва тъй като на газ ако прекъсва,а ти си с обикновенно,там няма дюзи и няма какво да се чисти друго.
    И не разбрах на празен ход форсирва ли се на газ,а на бензин?
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Мнение от ivopicha » 10 Яну 2009, 20:49

На празен ход като я запаля се форсира и след 15-20 секунди връща на ~500 инещеда се форсира. Тогава не работии на бензин, щото замръзва дебитомера (така си мисля аз). И след време като поработи малко на газ и се оправя. След обяд реших да вдигна малко оборотите, но от жилото и като обърнах на бензин- майко мила. Тече като от чушма. Някъде под тези алуминиевите тръби които са отгоре. Има ли том някое маркучи което може да се е спукало. Или ще е нещо по сериозно? Май утре ще трябва да намеря някъде отопляем гараж и да разглобя.
Човека който ми сменя мембрани и др. неща уж ми е регулира, но май ще ходя при един който наистина разбира от тези неща :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Мнение от BorisMW » 11 Яну 2009, 11:35

Хич недей пипа жилото на газта,щото няма да имаш обороти на празен ход и колата ще гори на газ към 16-17л.Извини ме за въпроса :uups: но на бензин и на газ ли не иска да се форсирва,като запалиш? И на кое върви тая кола-бензин или газ?
Като погледнеш на канала пиши,поне ще изключваш възможните причини за мириса на бензин.
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Мнение от ivopicha » 11 Яну 2009, 11:59

Върви на газ, и не иска да се форсирана на газ. Така е защото каго я запаля на газ си работи нормално(според мен защото има газ от изпарителя да дебитомера) После, слез10-15 секунди като замръзне изпарителя, или дебитомера и не иска да се форсира. В това положение като обърна на бензин,не иска да пали(поради замръзналия дебитомер според мен)Като я оставя малко да поработи на газ на ниски обороти,работи едно прекъсващо, но като преодолее този момент и си работи ОК.Пробвах на бензин,паля работи си ,пак идва момент на прекъсване и аха,аха да изгасне,но пак го преминава и си бачка ОК.не съм япробвал много на бенз,че ми тече от някъде. Днес ще видя от къде и ще пиша.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Мнение от BorisMW » 11 Яну 2009, 14:01

Tи с кабелите,свещите,палеца,дистрибуторната капачка и замърсените евентуално дюзи как си? :roll: Преди доста време съм чел твои постове,и доколкото си спомням си с м40 двг.
Оглрдай хубаво изпарителя дали няма нещо по него да не е в ред.На работата имаме мотокар на газ,само на газ и той правеше същото-прекъсва не работи като хората,замръзва.Смениха му мембрани и имаше няколко пластмасови връзки,които видимо не бяха счупени,но като ги развиха се оказаха на парчета.
Утре ще питам,като отида на работа,за какво е ставало въпрос при газокара,но предполагам знаеш,че първо колата е добре да е изрядна на бензин и тогава на газ.
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Мнение от ivopicha » 11 Яну 2009, 21:54

Да колега, с М40 съм. Проблема с мириса на бензин го локализирах. Оказа се спукано маркуче точно до скобата. Едното от двете маркучета, които отиват към инжекцията и дюзите. Смених го и сега поне на бензин си е супер. То преди какво беше- гори като за световно, половината изтичал. Остава проблема с газта. Всичко по изпарителя е сменено. И съм бил там когато човека ги сменя. Във Вторник ще я закарам при един специалист за газ в града. Той ще я оправи може би. Става въпрос заоборотите. Но ми се струва, че пак ще прекъсва и гасне кагато я запаля.
Иначе не съм сменял нищо по свещи, кабели, капачки и др. неща. Само веднъж си чистих дюзите с ултра звук. Днес като махах инжекцията видях,че са замърсени и може скоро да ги занеса пак да ги почистят.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook