Един въпрос относно 318 ti и 318 is
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- toto_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 15.01.2007
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: e28 520i
Един въпрос относно 318 ti и 318 is
Имам един въпрос относно 318 ti и 318 is.Нормално ли е при старт от сфетофат ti-то да пада с малко.Има ли неква разлика в предавателни числа на дифа, скорости.
- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
- Demo 9
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 22.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е53 4.4
- Мечтае да кара: Е60 V10
- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
Kambe написа:ti-то не е ли 115 коня ?
Не...като моя е..

По темата...това ti....трябва да е минал пред is...общо взето компакта да бие купето при което са с М42 мотори и двата...освен ако компакта е с по-къс диф ...

- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Един въпрос относно 318 ti и 318 is
toto_ написа:Имам един въпрос относно 318 ti и 318 is.Нормално ли е при старт от сфетофат ti-то да пада с малко.Има ли неква разлика в предавателни числа на дифа, скорости.
Нормално е при еднакво техническо състояние на автомобилите компакта да е с мотор М42B18, купето с M44B19.
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
еми първо до шофьор, после до техническо състояние, а дифовете са 3.45. И пак зависи коя е със шпер и коя не. Преди без шпер тръгвам пали си гумата и остава на едно место от много неща зависи..
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Един въпрос относно 318 ti и 318 is
ивчо3 написа:Нормално е при еднакво техническо състояние на автомобилите компакта да е с мотор М42B18, купето с M44B19.
Само че ако Coupe-то е преди края на 1995г, едва ли ще е с М44... преди 10.95 (горе-доле), Coupe-то е с М42...

Явно Compact-а е в малко по-слаба кондиция, или пък драйвера на Coupe-то е по-добър (и съединителя е по-читав)

10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани