Тройника!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Тройника!!!

Мнение от Kregec » 09 Яну 2009, 17:17

Колеги моля за идея как да го извадя тоя тройник щото, мясото е толкова тясно, че не мога да бракна по никакав начин. Дайте някаква идея без да се вдига главата как да стане, щото е супер тясно там и няма никаква видимост...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 27.08.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: E36 M43B18'97
Мечтае да кара: ново BMW

Мнение от Mitack » 09 Яну 2009, 17:40

Колега, предполагам, че имаш газова уредба и точно там ти минават двата маркуча за изпарителя. При мен беше така. Аз смених прословутия тройник на канал, като действах малко натимно (чрез опипване). Може и като свалиш решетката и кутията дето минават кабелите, но пак си е трудничко. Първо източи антифриза. след това осигури място за достъп до тройника. отвиваш двата болта дето го крепят към главата с 10 мисля че бяха. Изваждаш го от гнездото. развиваш скобите на маркучите. Отстраняваш отчупените парчета (при мен беше станак на сол). Хубаво изчистваш леглото (с шкурка или отверка - работи се чрез опипване - най-лесно е отдолу. Намазваш с черен силикон (за всеки случай) слагаш новия, като пъров мушкаш маркучите и тогава го стягаш към двигателя. стягаш скобите и пълниш с антифриз. връщаш обратно стойката с решетката и кабелите на мястото и това е. Успех ти желая.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Мнение от Kregec » 09 Яну 2009, 17:42

Мерси бате, само дето не съм с газово. Ще пробвам тоя варянт които ми предложи!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Мнение от mihal » 09 Яну 2009, 17:42

Ваденето е елементарно. Бъркаш с едно ключе 10 и на напипване му развиваш двете болтчета.
Като го сваляш най вероятно ще се счупи, но е много важно да почистиш хубаво че иначе пак ще тече.
Тука съм писал как да го почистиш
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=110347&postdays=0&postorder=asc&start=15
Последна промяна mihal на 09 Яну 2009, 18:23, променена общо 1 път
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 09 Яну 2009, 17:50

Свали си кората на която е хваната кутията с кабелите за ЕКУ-то.
Пре достатъчно място се отваря,щом аз успях да бръкна с мойте кебапчета ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Мнение от Kregec » 09 Яну 2009, 17:52

Ясно така ще става, тази тема на колегата Михал със снимките съм е чел доста пъти. Но ще я разхвърля щото и аз съм доста големи кебабченца :mhihi: :mhihi: :mhihi: ! Колега можеш да заключваш темата!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Мнение от BorisMW » 09 Яну 2009, 20:17

Извинете ме,че така нахълтвам :mhihi: ,но за да не пускам тема и преди да заключите тази,да попитам:М40 има ли тройник и ако има къде се намира?
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook