Тройника!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Тройника!!!
Колеги моля за идея как да го извадя тоя тройник щото, мясото е толкова тясно, че не мога да бракна по никакав начин. Дайте някаква идея без да се вдига главата как да стане, щото е супер тясно там и няма никаква видимост...
- Mitack
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 27.08.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M43B18'97
- Мечтае да кара: ново BMW
Колега, предполагам, че имаш газова уредба и точно там ти минават двата маркуча за изпарителя. При мен беше така. Аз смених прословутия тройник на канал, като действах малко натимно (чрез опипване). Може и като свалиш решетката и кутията дето минават кабелите, но пак си е трудничко. Първо източи антифриза. след това осигури място за достъп до тройника. отвиваш двата болта дето го крепят към главата с 10 мисля че бяха. Изваждаш го от гнездото. развиваш скобите на маркучите. Отстраняваш отчупените парчета (при мен беше станак на сол). Хубаво изчистваш леглото (с шкурка или отверка - работи се чрез опипване - най-лесно е отдолу. Намазваш с черен силикон (за всеки случай) слагаш новия, като пъров мушкаш маркучите и тогава го стягаш към двигателя. стягаш скобите и пълниш с антифриз. връщаш обратно стойката с решетката и кабелите на мястото и това е. Успех ти желая.
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Ваденето е елементарно. Бъркаш с едно ключе 10 и на напипване му развиваш двете болтчета.
Като го сваляш най вероятно ще се счупи, но е много важно да почистиш хубаво че иначе пак ще тече.
Тука съм писал как да го почистиш
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=110347&postdays=0&postorder=asc&start=15
Като го сваляш най вероятно ще се счупи, но е много важно да почистиш хубаво че иначе пак ще тече.
Тука съм писал как да го почистиш
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=110347&postdays=0&postorder=asc&start=15
Последна промяна mihal на 09 Яну 2009, 18:23, променена общо 1 път

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Свали си кората на която е хваната кутията с кабелите за ЕКУ-то.
Пре достатъчно място се отваря,щом аз успях да бръкна с мойте кебапчета
Пре достатъчно място се отваря,щом аз успях да бръкна с мойте кебапчета


- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Ясно така ще става, тази тема на колегата Михал със снимките съм е чел доста пъти. Но ще я разхвърля щото и аз съм доста големи кебабченца
! Колега можеш да заключваш темата!



- BorisMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: 25.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 92,318 sedan
Извинете ме,че така нахълтвам
,но за да не пускам тема и преди да заключите тази,да попитам:М40 има ли тройник и ако има къде се намира?

Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани