пали малко трудно

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 7.04.2006
Местоположение: софия

пали малко трудно

Мнение от jujeto » 09 Яну 2009, 12:33

сутрин като се опитам да я запаля притриса и угасва вартя втори път запалва ама на три цилиндъра след 20-30 секунди се оправя ,но докато притриса от аспуха мирише на бензин след това не.при следващото палене няма проблем.прави го само когато е напълно студена.що е то?
Последна промяна jujeto на 11 Яну 2009, 14:47, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 16.06.2008
Местоположение: Kassel/Germany
Пол: Мъж
Кара: е39
Мечтае да кара: E38

Мнение от boywalking » 09 Яну 2009, 12:53

и при мене така.... сутрин като запаля и и притриса и гасне.... паля втори път... леко притриса и като, че на 3 цилиндъра и като му дам само малко газ за момент - качва обороти и заспива....

предполагам 1-во защото е студено... второ щото и може би и на двама ни свещите са за смяна (малко или много - друго си е с нови свещи)

инак ако паля сутрин и като запали, веднага и дам малко газ, да изфорсирам мотора (до 2000 оборота) и после си пада оборотомера на 750 оборота някъде и е муцка
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 7.04.2006
Местоположение: софия

Мнение от jujeto » 09 Яну 2009, 13:53

ми същата работа и според мен са свещи защото аз не съм ги сменял
като ги сменя ще пиша имало ли е ефект

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2196
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: гр. Свищов
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 307 HDI

Мнение от Kambe » 09 Яну 2009, 18:46

горивен филтър сменял ли си ? 98% е горивен филтър, бях същия като я купих моята бимка
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 09 Яну 2009, 18:59

това си е конструкторско решение на ис-а :mhihi:
има теми назад, четете...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 8.02.2007
Местоположение: Silistra

.

Мнение от BaHka » 09 Яну 2009, 19:18

Според мен няма да е зле да смъкнете дюзите и да ги почистите на ултразвук. С тези наще горива....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 22.12.2007

Мнение от killswitch » 09 Яну 2009, 19:19

някой може ли да даде реално обяснение защо ис-ките палят наистина бавно,търсачката не дава отговор или поне аз не намирам

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 7.04.2006
Местоположение: софия

Мнение от jujeto » 10 Яну 2009, 1:42

колега не палят бавно моята го прави от дни,и няма теми за този проблем.смених свещите и утре ще пиша има ли ефект.ако няма сменям и филтъра ама е на 12 000 км.

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 10 Яну 2009, 11:12

Владо написа:това си е конструкторско решение на ис-а :mhihi:
има теми назад, четете...


Не точно... мойта същото го прави, когато бензина не е читав... като сипя Shell VPR и спира да го има тоя проблем...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 27.01.2007
Пол: Мъж
Кара: бмв 320 Е36
Мечтае да кара: ново бмв

Мнение от dezavu » 10 Яну 2009, 12:04

здравеите колеги и моята сутрин особено като е много студено пали трудно и като запали работи кам 1 минута като на три цилиндара все едно е задавена а и да ви питам прави ми един проблем стартера си мисля пак като е студено като завартя все едно варти само електромотор и по малко заварта двигателя смесено и от там си мисля 4е и по трудно запалва кажете какав може да е проблема :confused:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 7.04.2006
Местоположение: софия

Мнение от jujeto » 10 Яну 2009, 13:22

не е от свещите остава филтъра

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 16.06.2008
Местоположение: Kassel/Germany
Пол: Мъж
Кара: е39
Мечтае да кара: E38

Мнение от boywalking » 10 Яну 2009, 14:19

колко струва горивния филтър ?
Къде се намира?
Мога ли да го сменя сам, или трябва в сервиз ?
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Мнение от BorisMW » 10 Яну 2009, 15:52

jujeto написа:не е от свещите остава филтъра
    Ако не е от филтъра,остават дюзите.
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 26.01.2008
Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d

Мнение от димитър_81 » 10 Яну 2009, 18:57

Има вариянт да е от бензиновата помпа ако изтърва гориво и после на първото завъртане да подкача.Измери и налягането на студен двигател преди да си го запалил

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 16.06.2008
Местоположение: Kassel/Germany
Пол: Мъж
Кара: е39
Мечтае да кара: E38

Мнение от boywalking » 10 Яну 2009, 20:16

димитър_81 написа:Има вариянт да е от бензиновата помпа ако изтърва гориво и после на първото завъртане да подкача.Измери и налягането на студен двигател преди да си го запалил


Като давате такива идей.... казвайте какво да правиме ние.... с какво и как се мери ?
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook