НЕ ПАЛИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
НЕ ПАЛИ
колеги тази сутрин БМВ-то не ще да запали .пражи само кррррррррррр даже не върти стартера от какво може да е
- Zlobil
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 277
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: НЕ ПАЛИ
boni80 написа:колеги тази сутрин БМВ-то не ще да запали .пражи само кррррррррррр даже не върти стартера от какво може да е
Ако прави този звук който казваш, значи стартера ти върти, но той не върти двигателя. Ако е така пробвай да позавъртваш на по къси интервали докъто почне да захапва и запалиш.
Ако е това което си мисля имаш изронени зъби в стартара... незнам точно как им се викаше на тези части, но ремонтът по принцип не е скъп.
- Brat mu
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 331
- Регистриран на: 10.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2006 330xd, 2008 A8 4.2tdi
- Мечтае да кара: WBS
Re: НЕ ПАЛИ
Zlobil написа:boni80 написа:колеги тази сутрин БМВ-то не ще да запали .пражи само кррррррррррр даже не върти стартера от какво може да е
Ако прави този звук който казваш, значи стартера ти върти, но той не върти двигателя. Ако е така пробвай да позавъртваш на по къси интервали докъто почне да захапва и запалиш.
Ако е това което си мисля имаш изронени зъби в стартара... незнам точно как им се викаше на тези части, но ремонтът по принцип не е скъп.
Четки

- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Колега на мен преди 1-2 седмици ми се случи нещо подобно, ама колата не я бях палил 2 дни и можеби от студа, като се качих да паля, въртя и неще, даже и стартера не завърта ами само прецъква нещо. Обаче като я бутнахме запали и от тогава не съм имал проблеми. Това беше първия и единствен път, братовчед ми каза че може някое реле или датчик да е замръзнал, щото беше доста студеничко.
- Zlobil
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 277
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Nikito_nn написа:Колега на мен преди 1-2 седмици ми се случи нещо подобно, ама колата не я бях палил 2 дни и можеби от студа, като се качих да паля, въртя и неще, даже и стартера не завърта ами само прецъква нещо. Обаче като я бутнахме запали и от тогава не съм имал проблеми. Това беше първия и единствен път, братовчед ми каза че може някое реле или датчик да е замръзнал, щото беше доста студеничко.
Щом само цъка значи акумулатора ти е бил паднал.
А тук конкретно разбирам че се чува шум от стартера но не върти и споменах, какъв може да е проблема (изпитал съм го). Има едно кръгло с три зъбни колела на него (незнам как се казва)... може някое от колелата да е с изронени зъби.
- borislav
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Zlobil написа:Nikito_nn написа:Колега на мен преди 1-2 седмици ми се случи нещо подобно, ама колата не я бях палил 2 дни и можеби от студа, като се качих да паля, въртя и неще, даже и стартера не завърта ами само прецъква нещо. Обаче като я бутнахме запали и от тогава не съм имал проблеми. Това беше първия и единствен път, братовчед ми каза че може някое реле или датчик да е замръзнал, щото беше доста студеничко.
Щом само цъка значи акумулатора ти е бил паднал.
А тук конкретно разбирам че се чува шум от стартера но не върти и споменах, какъв може да е проблема (изпитал съм го). Има едно кръгло с три зъбни колела на него (незнам как се казва)... може някое от колелата да е с изронени зъби.
Не беше паднал акомулатора, даже и аз това си помислих и затова извадих кабелите да зема ток от на бащами колата ама същата работа, закачихме я въртя и пак същото и после на бутане запали лесно, и от тогаванесъм имал проблеми.
- Zlobil
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 277
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Nikito_nn написа:Не беше паднал акомулатора, даже и аз това си помислих и затова извадих кабелите да зема ток от на бащами колата ама същата работа, закачихме я въртя и пак същото и после на бутане запали лесно, и от тогаванесъм имал проблеми.
Значи и ти си с сходен проблем...
То и при мен така, един път, два пъти (за голям период от време), не обръщаш внимание понеже се случва рядко и забравяш и накрая в най-неподходящия момент ........

Давам просто предположение де... не твърдя че съм прав, както и не искам да поставям диагнози, но общо взето е това... най-често тия проблеми идват от това, че се задържа на стартер след като запали. При мен се получи обаче, защото ми пали трудно и въртя доста.
- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Въпросното нещо се казва "бендикс".Той представлява малко зъбно колело с еднопосочен съединител.Той служи за да се зацепи зъбното колело към маховика но и да осигури евентуално приплъзване при задържане на зъбното колело в/у маховика.И когато този съединител се повреди(представлява едни съчмени топчета вътре които се заклинват в поскоката на въртене но в обратна посока се въртят свободно) не може да се осигури това зацепване и стартера си върти ама бендикса стои на 1 място и въпросното крррррррр се чува от въпросния съединител.Същия звук се чува и ако двигателя работи и завъртиш ключа в режим "Стартер" защото съединителя сработва тогава.
Когато си купиш въпросната джаджа пробвай да я завъртиш в двете посоки.После пробвай и старата джажда.
Надявам се да съм бил полезен
Когато си купиш въпросната джаджа пробвай да я завъртиш в двете посоки.После пробвай и старата джажда.
Надявам се да съм бил полезен
- Zlobil
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 277
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
dangerous написа:Въпросното нещо се казва "бендикс".Той представлява малко зъбно колело с еднопосочен съединител.Той служи за да се зацепи зъбното колело към маховика но и да осигури евентуално приплъзване при задържане на зъбното колело в/у маховика.И когато този съединител се повреди(представлява едни съчмени топчета вътре които се заклинват в поскоката на въртене но в обратна посока се въртят свободно) не може да се осигури това зацепване и стартера си върти ама бендикса стои на 1 място и въпросното крррррррр се чува от въпросния съединител.Същия звук се чува и ако двигателя работи и завъртиш ключа в режим "Стартер" защото съединителя сработва тогава.
Когато си купиш въпросната джаджа пробвай да я завъртиш в двете посоки.После пробвай и старата джажда.
Надявам се да съм бил полезен
Браво !
Точно е тва е.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: НЕ ПАЛИ
boni80 написа:колеги тази сутрин БМВ-то не ще да запали .пражи само кррррррррррр даже не върти стартера от какво може да е
Ма ти сериозно ли мислиш че на такъв въпрос някой ще ти даде отговор

Тук врачки няма ,само се опитват ,ма едва ли им връзва,че щяха да печелят от раличните лотарии всяка седмица и нямаше да имат време да киснат във форума

Това в кръга на шегата ,а а сега сериозно.
Прочети правилата на форума ,пиши в заглавията на темите нещо което да подсказва съдържанието им.
Опитвай се да задаваш по конкретни въпроси с по подробно описание за да има поне малка вероятност някой да те насочи как да се справиш с проблема

В такъв вид темата е безполезна


15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани