Имам едно питане относно оборотите....
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Имам едно питане относно оборотите....
Тази вечер малко се въртях и по невнимание забелязах че съм качил за секунди оборотите до червеното(критичните).Съответно веднага намалих гаста и ръгнах 2-ра!
Може ли да и стане нещо!?
Може ли да и стане нещо!?

- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
има ли изменение в поведението на мотора ? ако има значи има нещо но червената зона не е фатална, просто не е препоръчителна за постоянно
ако ще влизаш пак в червеното гледай да е при загрят мотор поне, карай си спокойно

- dinkomg
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Семейното комби
- Мечтае да кара: M5 touring
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Ако е било при загрял двигател не е страшно. Не го прави това при незагрял двигател .... ,според техническа спецификация на БМВ докъто двигателя загрее е добре да вдигаш до 2000 оборота и не подгрявай двигателя на място.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Ок колеги!Благодаря ви много за съветите и инфото!
Да беше загрял двигателя!
Иначе по-принцип като не е загряла,не вдигам повече от 1500 оборота.
Да беше загрял двигателя!
Иначе по-принцип като не е загряла,не вдигам повече от 1500 оборота.

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Нищо няма да му стане на мотора от подобно моментно "изгърбване"... след като температурата е била ОК... те затва тия коли имат прекъсвач на маторя при определени обороти...
Иначе на студен мотор нищо няма да му стане дори малко да прескочиш над 2К RPM... до към 2500... ако се случи имам в предвид... не се впрягайте чак толкова много.. "не повече от 1500RPM".... в началното дори на празен ход работи при завишени обороти, така че явно има защо... тва обаче съответно не значи, че трябва да се реже повече, че да загрява по-бързо
Иначе на студен мотор нищо няма да му стане дори малко да прескочиш над 2К RPM... до към 2500... ако се случи имам в предвид... не се впрягайте чак толкова много.. "не повече от 1500RPM".... в началното дори на празен ход работи при завишени обороти, така че явно има защо... тва обаче съответно не значи, че трябва да се реже повече, че да загрява по-бързо

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Nasko_325TD написа:Ок колеги!Благодаря ви много за съветите и инфото!
Да беше загрял двигателя!
Иначе по-принцип като не е загряла,не вдигам повече от 1500 оборота.
Много си примерен колега


- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
- sobiss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.08.2008
- Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
- Пол: Мъж
- Кара: Compact m43tu
- Мечтае да кара: E28
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
В пушека не видя кога стигна червеното,а? 

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
metodi80 написа:Ако е било при загрял двигател не е страшно. Не го прави това при незагрял двигател .... ,според техническа спецификация на БМВ докъто двигателя загрее е добре да вдигаш до 2000 оборота и не подгрявай двигателя на място.
Това за подгряването на място е от екологична гледна точка.
П.с Абе нищо му няма ама и дизела не е от двигателите които обичат високите обороти, така че по-внимателно

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани