Губя драстично антифриз Е36 316i
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- BoMoW
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 9.03.2008
- Местоположение: Pazardzhik
- Пол: Мъж
- Кара: 320i E46
Губя драстично антифриз Е36 316i
Колеги помагаите, на 500км доливам по 500мл антифриз, няма течове по охладителната система. Преди около 3 месеца имах проблем с виското, веднъж колата загря до кетчупа, но след като смених виското всичко беше точно. Преди седмица забелязах че колата изважда от ауспуха бял дим, и при топъл и при загрят двигател. Няма следи от масло по капачката на разширителното казанче, сащо и по капачката за маслото. В момента колата няма проблеми с температурата, работи перфектно, като изключим губенето на антифриз и бялия пушек
Смятам да започна със смяна на гарнитура на главата, възможнолие да губи толкова антифриз заради гарнитурата? Колата няма симптоми за спукана глава или блок, като изключим губенето на антифриз, и маслото и антифриза са кристално чисти. С какво да започна?

Смятам да започна със смяна на гарнитура на главата, възможнолие да губи толкова антифриз заради гарнитурата? Колата няма симптоми за спукана глава или блок, като изключим губенето на антифриз, и маслото и антифриза са кристално чисти. С какво да започна?
- stann69
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 152
- Регистриран на: 28.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Rover Mini Mayfair,1.3,53cc
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
liloff написа:Стига глупости бе. Да сте я видяли колата, че да сте сигурни за гарнитура? Не нали? И моята пуши в момента, най-малкото щото няма катализатор и температурите са много ниски. Ако ви напиша същата тема пак ли е гарнитура?
Не се вкарай в някви филми братле. Ходи си смени тройника.


- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Това лято имах същите признаци.Доливах и вода до мярката в разширителния съд и когато погледна след няколко дни-в разширителния съд няма нищо
В същото време колата си върви и си държи стабилно температурата.Забелязах междувременно,че излизат пари от ауспуха(въпреки,че беше лято!)Към края на август я оставих една вечер да работи на място 5-10мин.Когато седнах зад волана,стрелката на термометърът беше почти в червената зона!След като успях да я прегрея(вероятно след като и аз я прегрях),следваше шлайфане на глава,гарнитура и......Вече не ми се губи антифриз 


- BoMoW
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 9.03.2008
- Местоположение: Pazardzhik
- Пол: Мъж
- Кара: 320i E46
Катализатора на колата го махнах
преди месец а белия газ забелязах преди около 2 седмици, тоест когато започнаха студовете
.Утре ще проверя тройника, ако е наред щего сменя
, да мие мирна главата. Дано да не продължи губенето на антифриз, иначе следва гарнитура.



- tarkalay
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 17.12.2006
- Пол: Мъж
- Кара: e39
- Мечтае да кара: Самолет
при мен проблемът колега беше подобен става въпрос за 20-ка значи в продалжение на доста време колата губи охладителна течност но не както при теб ами за 150-200 км литър не ми стигаше... няма течове на място нищо,всеки гарнитура ала бала..
Решението сипах антифриз покарах и след време около 500 км (разбира се пак доливане на антифриз) в канал и видях следите от антифриза от каде тече.. оказа се маркуча който излиза от двигателя и влиза в клапанчето на парното не спукан а пръснат и течноста се е изпарявала от температурата на колата... успех с разкриването на проблема!
Решението сипах антифриз покарах и след време около 500 км (разбира се пак доливане на антифриз) в канал и видях следите от антифриза от каде тече.. оказа се маркуча който излиза от двигателя и влиза в клапанчето на парното не спукан а пръснат и течноста се е изпарявала от температурата на колата... успех с разкриването на проблема!
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани