до колегите имали проблем с дюзите

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 3.11.2007
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Is Hybrid
Мечтае да кара: M1

до колегите имали проблем с дюзите

Мнение от phantomas » 26 Дек 2008, 21:02

проблема ми е че на като я оставя да работи на обороти мотора не работи спокойно , проверил съм почти всичко и диагностиката е ок , вече се съмнявам в някоя дюза да пикае , дюзите съм ги чистил на ултразвук преди да сложа мотора в купето , така че не знам как е са работели преди това , отскоро на обороти започна често и да работи на 3 цилиндъра за няколко секунди , после се оправя , преди се наемаше добре , но напоследък се тормози , става дума за исков двигател , понякога понамирисва на бензин отзад , въпроса ми е колегите имали проблем с някоя дюза какви симптоми са имали ?
BMW 318is

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 26 Дек 2008, 22:31

що не провериш състоянието не свещите?
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 13.11.2006
Местоположение: Варна
Детайли за колата: touring 318tds

Re: до колегите имали проблем с дюзите

Мнение от Shider » 27 Дек 2008, 14:07

phantomas написа:..... въпроса ми е колегите имали проблем с някоя дюза какви симптоми са имали?


Трудно палене - въртя няколко секунди, или на втория път пали. Претриса и държи ниски обороти на празен ход, освен това се позамисля, като подавам газ. Обаче - принципно карам на газ и се изчиства след няколкокилометрово каране на бензин. Слагал съм добавки в бензина, свалял съм дюзите - чистил съм ги, но след известно време - пак същата работа. Аз си решавам проблема, като обръщам на бензин малко преди да я изгася вечер - няма грижи с паленето сутрин.
По лични наблюдения дюзи се задръстват не само на конвертирани на газ двигатели...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 3.11.2007
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Is Hybrid
Мечтае да кара: M1

Мнение от phantomas » 27 Дек 2008, 21:21

с нови свещи , кабели и бубини съм , скоро си премерих и компресията - 13 атмосфери на 4-те цилиндъра , няма да е от свещите , чел съм че в дюзите има филтърчета които дори на ултразвук не се оправят ако са заминали , мерси на колегата горе , аз нямам газ , но имам повечето признаци които е описал
BMW 318is

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: до колегите имали проблем с дюзите

Мнение от ивчо3 » 29 Дек 2008, 10:58

phantomas написа:проблема ми е че на като я оставя да работи на обороти мотора не работи спокойно , проверил съм почти всичко и диагностиката е ок , вече се съмнявам в някоя дюза да пикае , дюзите съм ги чистил на ултразвук преди да сложа мотора в купето , така че не знам как е са работели преди това , отскоро на обороти започна често и да работи на 3 цилиндъра за няколко секунди , после се оправя , преди се наемаше добре , но напоследък се тормози , става дума за исков двигател , понякога понамирисва на бензин отзад , въпроса ми е колегите имали проблем с някоя дюза какви симптоми са имали ?

Аз имам проблем с някоя от четирите дюзи. Както казваш понякога на празен хоз претриса, особено при дълъг престой в задръстванията. В моя случай след студен старт в продължение на някойко минути се чува чаткане откъм смукателния колектор, точно от рейката където са дюзите. Явно разпръсквача на някоя от тях на студено не работи както трябва и електомагнита на дюзата създава този шум.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: София, Люлин
Кара: Е34 1.8
Мечтае да кара: Е39 2.5 D

Мнение от vodach » 29 Дек 2008, 11:53

Ако симптомите са други на газ, значи не е от инжекторите (бензиновите двигатели нямат дюзи). Ако кабелите ти не а чисто нови ще се въртиш в омагьосан кръг. Смени ги с други работещи кабели само за проба.
Иначе при прецакан инжектор, постоянно ще ти прекъсва и на газ ще ти се оправи. Освен това замислянето ти го прави от много неща.
- дърпа въздух;
- избил кабел включитлено и централен кабел;
- изтрити писти на дебитомера;
- истрити писти на датчика на дроселовата клапа.

Повечто от тия неща се хващат от диагностиката. Отиди в БОШ в Обеля.
Кабели не се хващат с компютърна диагностика, а със старите стендове за кабели.
Късмет.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: ReSpAwN

Последни теми
Facebook