до колегите имали проблем с дюзите
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- phantomas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
до колегите имали проблем с дюзите
проблема ми е че на като я оставя да работи на обороти мотора не работи спокойно , проверил съм почти всичко и диагностиката е ок , вече се съмнявам в някоя дюза да пикае , дюзите съм ги чистил на ултразвук преди да сложа мотора в купето , така че не знам как е са работели преди това , отскоро на обороти започна често и да работи на 3 цилиндъра за няколко секунди , после се оправя , преди се наемаше добре , но напоследък се тормози , става дума за исков двигател , понякога понамирисва на бензин отзад , въпроса ми е колегите имали проблем с някоя дюза какви симптоми са имали ?
BMW 318is
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
що не провериш състоянието не свещите?


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- Shider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 13.11.2006
- Местоположение: Варна
- Детайли за колата: touring 318tds
Re: до колегите имали проблем с дюзите
phantomas написа:..... въпроса ми е колегите имали проблем с някоя дюза какви симптоми са имали?
Трудно палене - въртя няколко секунди, или на втория път пали. Претриса и държи ниски обороти на празен ход, освен това се позамисля, като подавам газ. Обаче - принципно карам на газ и се изчиства след няколкокилометрово каране на бензин. Слагал съм добавки в бензина, свалял съм дюзите - чистил съм ги, но след известно време - пак същата работа. Аз си решавам проблема, като обръщам на бензин малко преди да я изгася вечер - няма грижи с паленето сутрин.
По лични наблюдения дюзи се задръстват не само на конвертирани на газ двигатели...
- phantomas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
с нови свещи , кабели и бубини съм , скоро си премерих и компресията - 13 атмосфери на 4-те цилиндъра , няма да е от свещите , чел съм че в дюзите има филтърчета които дори на ултразвук не се оправят ако са заминали , мерси на колегата горе , аз нямам газ , но имам повечето признаци които е описал
BMW 318is
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: до колегите имали проблем с дюзите
phantomas написа:проблема ми е че на като я оставя да работи на обороти мотора не работи спокойно , проверил съм почти всичко и диагностиката е ок , вече се съмнявам в някоя дюза да пикае , дюзите съм ги чистил на ултразвук преди да сложа мотора в купето , така че не знам как е са работели преди това , отскоро на обороти започна често и да работи на 3 цилиндъра за няколко секунди , после се оправя , преди се наемаше добре , но напоследък се тормози , става дума за исков двигател , понякога понамирисва на бензин отзад , въпроса ми е колегите имали проблем с някоя дюза какви симптоми са имали ?
Аз имам проблем с някоя от четирите дюзи. Както казваш понякога на празен хоз претриса, особено при дълъг престой в задръстванията. В моя случай след студен старт в продължение на някойко минути се чува чаткане откъм смукателния колектор, точно от рейката където са дюзите. Явно разпръсквача на някоя от тях на студено не работи както трябва и електомагнита на дюзата създава този шум.
- vodach
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: Е34 1.8
- Мечтае да кара: Е39 2.5 D
Ако симптомите са други на газ, значи не е от инжекторите (бензиновите двигатели нямат дюзи). Ако кабелите ти не а чисто нови ще се въртиш в омагьосан кръг. Смени ги с други работещи кабели само за проба.
Иначе при прецакан инжектор, постоянно ще ти прекъсва и на газ ще ти се оправи. Освен това замислянето ти го прави от много неща.
- дърпа въздух;
- избил кабел включитлено и централен кабел;
- изтрити писти на дебитомера;
- истрити писти на датчика на дроселовата клапа.
Повечто от тия неща се хващат от диагностиката. Отиди в БОШ в Обеля.
Кабели не се хващат с компютърна диагностика, а със старите стендове за кабели.
Късмет.
Иначе при прецакан инжектор, постоянно ще ти прекъсва и на газ ще ти се оправи. Освен това замислянето ти го прави от много неща.
- дърпа въздух;
- избил кабел включитлено и централен кабел;
- изтрити писти на дебитомера;
- истрити писти на датчика на дроселовата клапа.
Повечто от тия неща се хващат от диагностиката. Отиди в БОШ в Обеля.
Кабели не се хващат с компютърна диагностика, а със старите стендове за кабели.
Късмет.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: ReSpAwN