Въпрос за ключ с аларма..
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Demo 9
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 22.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е53 4.4
- Мечтае да кара: Е60 V10
Въпрос за ключ с аларма..
имам оригинален ключ с аларма, не работеше и му купих нова батерия (която търсих 1 месец) обаче се оказа, че проблема не бил само в нея..
таа някой ако знае къде евентуално мога да го занеса да го погледнат (София) или пък някой от форума ако се занимава с такива неща 



- Demo 9
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 22.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е53 4.4
- Мечтае да кара: Е60 V10
- Demo 9
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 22.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е53 4.4
- Мечтае да кара: Е60 V10
Някой алармаджия дали ще се захване с нещо такова.. и ако препоръчате добър такъв ще съм много благодарен 


- Demo 9
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 22.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е53 4.4
- Мечтае да кара: Е60 V10
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Кво точно му е на ключа?Не работят копчетата ли или алармата не го познава...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Demo 9
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 22.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е53 4.4
- Мечтае да кара: Е60 V10
ключа е с едно копче, и просто не отключва. Ще го нося при един познат да го погледне пък ще видим. Аз го отварях вътре не ми се виждаше да има нещо разпоено.. ама аз си разбирам от тва колкото разбирам и от балет.. 


- Demo 9
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 22.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е53 4.4
- Мечтае да кара: Е60 V10
единия е такъв с лампа
споко чак такъв балетист не съм
това е ключа (големия вляво) отзад има 4 болтчета, вътре една батерия и някви "чипчета".
п.с. Тва дето прилича на МАЯ всъщност е RAM.. да не почнете сега с ебавките. След малко ще го отворя и ще го снимам отвътре.


това е ключа (големия вляво) отзад има 4 болтчета, вътре една батерия и някви "чипчета".
п.с. Тва дето прилича на МАЯ всъщност е RAM.. да не почнете сега с ебавките. След малко ще го отворя и ще го снимам отвътре.

1. Сигурен ли си, че някога е можел да заключва колата с копчето? (извинявай за подценяващите въпроси)
2. Ако да, значи 100% иска програмиране (като стои без батерия определено време и чао, наново се обучава, но при е36 нямам идея как става обучаването, и даже и алармаджия няма да знае сигурно, най-добре в някой официален сервиз (като преди това разбира се ги питай кач пара ще искат, щото може да дерат, за такива неща 100%...).
3.
колко много ключове имаш
4. Ключодържателя кърти.
ПП: Ба*ти никъде не намирам инфо в интернет за тоя ключ, пък още по-малко за това как се програмира. А за всички други ключове има тонове сайтове, в които е описано стъпка по стъпка.
2. Ако да, значи 100% иска програмиране (като стои без батерия определено време и чао, наново се обучава, но при е36 нямам идея как става обучаването, и даже и алармаджия няма да знае сигурно, най-добре в някой официален сервиз (като преди това разбира се ги питай кач пара ще искат, щото може да дерат, за такива неща 100%...).
3.

4. Ключодържателя кърти.

ПП: Ба*ти никъде не намирам инфо в интернет за тоя ключ, пък още по-малко за това как се програмира. А за всички други ключове има тонове сайтове, в които е описано стъпка по стъпка.
- Demo 9
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 22.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е53 4.4
- Мечтае да кара: Е60 V10
1. Да, сигурен съм
2. Намерих един познат алармаджия (жичкаджия като цяло) и ще го погледне, след тва направо в Камор.
3. 4 са си + тоя за включване на алармата
4. hint за ключодържателя: погледни в подписа ми третия линк
5. благодаря за отделеното време
2. Намерих един познат алармаджия (жичкаджия като цяло) и ще го погледне, след тва направо в Камор.
3. 4 са си + тоя за включване на алармата

4. hint за ключодържателя: погледни в подписа ми третия линк

5. благодаря за отделеното време


Пробвай все пак някой от вариантите за програмиране, те са сходни, нищо чудно и за твоя да става по някой от изброените начини.
http://www.programyourkeys.com/BMW_3-Se ... mming.html
http://forum.bmw5.co.uk/viewtopic.php?f=10&t=30092
http://www.programyourkeys.com/BMW_3-Se ... mming.html
http://forum.bmw5.co.uk/viewtopic.php?f=10&t=30092
Не е за програмиране.Моя е същия и при носене по дълго из джобовете се замърсява копчето и колкото и да натискаш не иска да работи.След почистването няма проблеми.Махни болчетата и пробвай като натиснеш копчето което си е на платката.След малко ще направя малко снимки за да видиш за какво става въпрос.

- Demo 9
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 22.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е53 4.4
- Мечтае да кара: Е60 V10
Определено няма да стане и по двата начина с програмирането.. а и нямам лок и ънлок бутони
GVT ще чакам снимки да видя и как седи батерията, че няма означено отвътре.

GVT ще чакам снимки да видя и как седи батерията, че няма означено отвътре.

22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани